S124 tasonsäädön säätöventiili
S124 tasonsäädön säätöventiili
Voiko tuota tasonsäädön ventiiliä korjata vai pitääkö ostaa uusi? Uusi on tietysti aika kallis? Kaverin 300TE vuotaa öljyt ulos tuosta toosan akselin stefasta. Otettiin se säätötanko pois välistä niin ei vuoda kuin tipoittain kun se akseli ei liiku.
Siis kikkare numero 3?
Siis kikkare numero 3?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Moro,
Siinä on muistaakseni o-rengas tiivisteenä. Tuota ei liene tarkoitettu purettavaksi mutta onhan se joskus kasattukin. Se takakansihan on kiertämällä kiinni. Jos sulla on 124:n WIS, niin siinä taisi olla ihan kivoja läpileikkauskuvia, joista saa osviittaa, mitä siellä on sisällä.
t.
Risto
Siinä on muistaakseni o-rengas tiivisteenä. Tuota ei liene tarkoitettu purettavaksi mutta onhan se joskus kasattukin. Se takakansihan on kiertämällä kiinni. Jos sulla on 124:n WIS, niin siinä taisi olla ihan kivoja läpileikkauskuvia, joista saa osviittaa, mitä siellä on sisällä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tarttiskohan mun purkaa se ihan urheilu hengessä ja ottaa siitä sitten vaikka yks kuvaRoisto kirjoitti:Moro,
Siinä on muistaakseni o-rengas tiivisteenä. Tuota ei liene tarkoitettu purettavaksi mutta onhan se joskus kasattukin. Se takakansihan on kiertämällä kiinni. Jos sulla on 124:n WIS, niin siinä taisi olla ihan kivoja läpileikkauskuvia, joista saa osviittaa, mitä siellä on sisällä.
t.
Risto
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eihän mulla rikkinäistä ole, mutta voiskohan sen ehjän purkaa ja onhan mää ehjiä purkanu ennenkiRoisto kirjoitti:Jos sulla on joku rikkinäinen tms. niin kyllähän me mielellään niitä kuvia katellaan.touhottaja kirjoitti:tarttiskohan mun purkaa se ihan urheilu hengessä ja ottaa siitä sitten vaikka yks kuva
t.
Risto
minä purin 560:stä viime keväänä tuollaisen 6x6x6 cm kokoisen möykyn ja ei siellä kovasti mitään sisällä ollut , olisiko siinä ollut 3 kpl o-renkaita ja sitten muutama kuula, sitten kun laitoin takaisin auton alle ja jouduin muutaman putken uusimaan, tein itse ja niissä oli sitten se ongelma, että tihkuttivat tipan joskus, no kiristysta niin loppui, tuntui vaan siltä, että lähteekö pian jenkat. Kyllä sen kasaan saa , kun minäkin sain kasaan , kuulien kanssa tarkkana
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
TÄSSÄ VÄHÄN ROJEKTIA
purin venttiilin ja ei oikein mun mielestä kannata vetää sisäpuolella olevaa epäkeskoo irti vaan irrottaa sen ulkopuolella olevan vivun, mutta merkkaa sen paikan ensin ja sitten irti sitten vaan vaihtaa akseli tiivisteet ja hitsaa vivun kiinni akseliin
siksi näin, että saattaa olla ettei epäkesko pysy enää kunnolla kiinni kun se irrotetaan
venttiili on heleppo avata ei mitään ongelmaa
niinku kuvista näkyy, vivun irrotus on helepoin ja järkevin homma tehä
itte aattelin porata irti tuon vivun ja kasatessa sitten kiinnitys hitsaamalla
purin venttiilin ja ei oikein mun mielestä kannata vetää sisäpuolella olevaa epäkeskoo irti vaan irrottaa sen ulkopuolella olevan vivun, mutta merkkaa sen paikan ensin ja sitten irti sitten vaan vaihtaa akseli tiivisteet ja hitsaa vivun kiinni akseliin
siksi näin, että saattaa olla ettei epäkesko pysy enää kunnolla kiinni kun se irrotetaan
venttiili on heleppo avata ei mitään ongelmaa
niinku kuvista näkyy, vivun irrotus on helepoin ja järkevin homma tehä
itte aattelin porata irti tuon vivun ja kasatessa sitten kiinnitys hitsaamalla