Vieko se mukavuus nappi virtaa kui paljo siinä ovessa, jos on kokoajan piuhat yhessä? akku tyhmä aamulla

Smeagol91 kirjoitti:No onkohan nyt sitten kansipahvi menossa, paisuntasäiliö kerää painetta hetkessä sinne. nesteet tulee pihalle ylipaine letkusta oikein maukkaasti kun kiihyttää esim 3 tappiin, niin sitä suihkuaa oikein kunnolla. auttasko järjestelmän putsaus konetiskiaineella vai vaihdetaanko kenno jossä näyttäs olevan pari riviä lytyssä vähän niinku ois painettu yläältä alas kasaan kennoa.
ei nostele lämpöjä ja välillä kiihdytyksen jälkeen saattaa öljyn katku hetken tuoksua nenässä.
Tarviikos tuossa olla kiertovespumppu ku ne letkut on vaan vedetty yhteen putkella ja lemmareilla? saattas ainakin vaikuttaa tyhjäkäynnillä lämpösen ilman tuloa kabiniin
nesteen seassa ei mielestäni ole öljyä ja öljytkin näyttäs puhtaalta
Tämä on aika erikoista. No, tuolla valmistenumerollahan voi sitten katsella onko kyseessä alkuperänen turpokone vai vapari. Tuo kirjotusvirhe on aika uskomatonta joka tapauksessa.Jarkko N kirjoitti:Moottorin valmistaja on näemmä Mersedes-Benz.
Siis kyllä tiedän mikä kiertovesipumppu on mutta auttaako se mitenkään toho nesteitten kiertoon ettei synny liika painetta?Sampo N. kirjoitti:Nojuu, enpä osaa noista paineista sanoa. Kiertovesipumpun pitäisi olla siinä paisarin vieressä, siitä vähän alaspäin. Sellainen vähän paksumpi mötikkä niissä vesijohdoissa.
250D 4.03Sampo N. kirjoitti:Diileriltä on hyvä kysyä tässä neuvoa, ukolla meni oliko se nyt 4,5 tuntia irrottamiseen ja kasaamiseen.dealer kirjoitti:Eipähän tuossa muuta kuin kantta irti...