W210 korisen faceliftin puhallin sekosi täysin
Auton käynnissä ollessa saattaa puhallin hummata
muutaman kerran. Kun auton sammuttaa, kytkee
virrat ja säätää puhallin nopeuden isommalle kuin 3 pykälää
niin alkaa puhaltamaan täysillä. Auton kun tästä käynnistää, niin
puhallin sammuu muutaman sekunnin kuluttua.
Mistä pitäisi vikaa alkaa etsimään.
Autossa automaatti-ilmastointi.
E320 cdi 2000 lämmityslaitteenpuhallin
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Etuvastus, puhaltimen kehikossa kiinni.
Löytyy apukuskin jalkatilasta suojapahvien alta, ensin kansi pois viidellä ruuvilla ja sitten moottori irti neljällä ruuvilla. Torxeja.
Jalkatilan suojapahvi on ilma-aukon ruuvilla ja kahdella ruuvilla etulaidasta kiinni, vetämällä vähän takaikkunaa kohti lähtee sitten irti hahloista.
.
Löytyy apukuskin jalkatilasta suojapahvien alta, ensin kansi pois viidellä ruuvilla ja sitten moottori irti neljällä ruuvilla. Torxeja.
Jalkatilan suojapahvi on ilma-aukon ruuvilla ja kahdella ruuvilla etulaidasta kiinni, vetämällä vähän takaikkunaa kohti lähtee sitten irti hahloista.
.
Meinasin kysyä mistä löytyy mokoma, mutta hoksasinpa käyttää hakua? Kiitos täältäkin.
Minulla pyöri enää täysillä ja sekin edellytti sopivaa kuoppaa puhaltimen käynnistämiseksi. Nyt ei pyöri enää sitenkään. Huomenna puhallin tarkasteluun. Pahvit otinkin jo jalkatilasta pois.
Minulla pyöri enää täysillä ja sekin edellytti sopivaa kuoppaa puhaltimen käynnistämiseksi. Nyt ei pyöri enää sitenkään. Huomenna puhallin tarkasteluun. Pahvit otinkin jo jalkatilasta pois.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Eilen vaihdoin lämppärin moottorin 320 cdi, vm 2000, automaatti-ilmastoituun väykkyyn.
Hata Autosähköstä ostin Boschin 0 130 101 511 moottorin, joka on korvannut vanhan mallin. Liitin piti vaihtaa vanhasta ja uuden moottorin akseli oli n. 12 mm pidempi kuin vanhan.
Akselia en katkaissut, vaan nuijin roottorin tuon verran syvemmälle akselille.
Hata Autosähköstä ostin Boschin 0 130 101 511 moottorin, joka on korvannut vanhan mallin. Liitin piti vaihtaa vanhasta ja uuden moottorin akseli oli n. 12 mm pidempi kuin vanhan.
Akselia en katkaissut, vaan nuijin roottorin tuon verran syvemmälle akselille.