
(toki kunhan eka itsekkin asian tiimoilta viisastut

Tapsahan jo kommentoi että oli töpännyt ohjelmaa tehdessä.Terho P kirjoitti:kai sulla jo aski on ollu vikatilassa?? huuhtelu-öljynvaihdot vois olla siihenki ehkä paikallaanonko teillä ollu piuhat pahasti mutkalla jos softasta jäi parhaat herkut piuhan sisään
en minä nuista softauksista ymmärrä MITÄÄN mut hassulta kuulostaa et noinkin voi käydä (tähän ei tarvi mitään kommentoida,kunhan huutelen
)
Seuraavaksi softataan Kaappijovihava kirjoitti:Koejao varattu
Auto meni tänäaamuna fiksaamoon sisäpuhdistusta ja otsonointia varten. Valmista pitäisi olla huomenna. Sen enempää rikki se ei kaiketi ole kuin ostohetkelläkään. Huolia toki on... ja muutenkin kuin auton osalta.Juhanit kirjoitti:Tämä aihe on ollutkin jo huolestuttavan pitkään hiljaa...
Mitäs Eldon 203:lle kuuluu? Joko se on jostain rikki tai onko muita pikkuhuolia tai huoltokuulumisia? Kulutus?
Eiköhän tuo vaikka nyt viikonloppuna onnistu, ollaanpa yhteydessä. Jos on ajokunnossa...Juhanit kirjoitti:Millonkahan sitä sattuis olemaan joutilaana ja ajokunnossa niin käytäs kojeajolla...??
Muutamissa ajamissani W211:ssä on ohjaus ollut oudon tahmea. Ikäänkuin rattiakselin laakereissa olisi rasvan sijasta tervaa tjsp. Onko tuo nyt sitten se joku raparperiohjaus vai mikä parametrijuttu liekään?kardaani kirjoitti:Väittäisin W210 jopa paremman tuntuiseksi autoksi kuin W211.
Kiihtyvyyksiä en ole mittaillut, mutta pitääpä vaikka Xuxin kanssa joskus mittailla RaceChronolla tuo 60-90, jos Xuxilla vielä on se softa...?kardaani kirjoitti:Moi,
Auton kiihtyvyys tasakaaasulta 60 -90 km/h? ja kolmosella, jos vaan automaatti antaa sen tehdä, mutta tuskin. Kiitos!
3,5 s.?
Kulkeeko auto nyt säädön jälkeen paremmin kuin aiempi S210 220 cdi?
Piku näppäilyt niin sillä tavalla se käy...Aki P kirjoitti:Olipa tutun näkönen viiksi ja tutun näkönen seppä.
Kiitokset vielä Tapsalle eilisestä konsultoinnista Ylivieskan suunnassa, säästy 2minuutin työllä noin 800€ auton korjauskuluissa![]()
w203 270cdi menee vakiona 60-90 välin 3,5s, mutta en tiedä sitten jos kolmosellakardaani kirjoitti:Moi,
Auton kiihtyvyys tasakaaasulta 60 -90 km/h? ja kolmosella, jos vaan automaatti antaa sen tehdä, mutta tuskin. Kiitos!
3,5 s.?
Kulkeeko auto nyt säädön jälkeen paremmin kuin aiempi S210 220 cdi?
Mutta tosiaan, kuten olet rivien välistä todennut 210 on tietysti enemmän AUTON tuntuinen äänieristyksen ja laivamaisuuden kautta. 203 on kyllä näppärä ja helposti hallittavissa pienissäkin tiloissa. 210 kunniaksi on todettava, että W210 on ollut ehkä kaikista paras mersu uutena, joilla olen taksia ajanut-se oli niin hiljainen ja jämäkkä-ei jättänyt uutena paljon toivomisen varaa. Massa ja koko antaa vakautta! W204:sellakaan ei ollut mitään jakoa haastaa 2000-mallin W210 200 cdi:tä ylellisyydessään. Suurin ero löytyi melun oslata rengasäänistä, jotka olivat W204:sessa huomattavat, vaikka sitä mainostettiin kovasti hiljaiseksi. Eli aika ristiriitaiset tunteet on W210 kohtaan-uutena kuin unelma, mutta vanhana korin yms. puolesta hieman arvaamaton. Väittäisin W210 jopa paremman tuntuiseksi autoksi kuin W211.
Ja kiitokset myös kuusen alleCDI203 kirjoitti:Piku näppäilyt niin sillä tavalla se käy...Aki P kirjoitti:Olipa tutun näkönen viiksi ja tutun näkönen seppä.
Kiitokset vielä Tapsalle eilisestä konsultoinnista Ylivieskan suunnassa, säästy 2minuutin työllä noin 800€ auton korjauskuluissa![]()
![]()
tästä jonkun verran luurissa rupateltiin ja hyvä että meni kavilun mukaan
Samanlaista lukemaa näytti E 320 CDI:kin sunnuntaiajelulla tänään.Eldorado kirjoitti:Tänään vajaa sata km sekalaista ajelua kaupungissa ja hieman maaseudullakin, ajotietokone näytti 7,2 litran keskikulutusta.
Tämän "vectran" kulutusmittari näyttänee suunnilleen oikein.Eldorado kirjoitti:Tuohon kun lisää sen 0,5...1 litraa minkä näyttö valehtelee.....
Jaa voikos se pelkkä ruoste aiheuttaa sellaista nypytystä jarruttaessa..?laineracing kirjoitti:Harvoin takalevy on kiero vaan ruosteessa. Sisäpinnalta.
Noin 100% tapauksissa ollu ruostetta jarruissa,ja oon jokusen joutunu jo.töissä vaihtaan. Voin olla väärässäkin,tää o vaaa tämmöstä.nettiarvuuttelua....Eldorado kirjoitti:Jaa voikos se pelkkä ruoste aiheuttaa sellaista nypytystä jarruttaessa..?laineracing kirjoitti:Harvoin takalevy on kiero vaan ruosteessa. Sisäpinnalta.
Ainakin kaikki autolla ajaneet ovat tuominneet aiheuttajaksi kieron jarrulevyn. Ja eikös nämä mene kieroksi kuulemma tosi helposti.
Auttaako tähän jos käy muutaman kerran "herkistelemässä" jarruja eli vetää kovasta vauhdista kunnolla pysähdyksiin...?Lucky-Dog kirjoitti:Monasti jarrupalat ovat päistään kiinni ja kevyessä jarrutuksessa eivät liiku, sit on mäntä jumissa ja levyt ruosteessa eli huollon puutetta
Ei on entistä enemän jumissa ja vielä toden näköisemmin ne levyt kierona, herkisteltyä saa kun putsaa paikatEldorado kirjoitti:Auttaako tähän jos käy muutaman kerran "herkistelemässä" jarruja eli vetää kovasta vauhdista kunnolla pysähdyksiin...?Lucky-Dog kirjoitti:Monasti jarrupalat ovat päistään kiinni ja kevyessä jarrutuksessa eivät liiku, sit on mäntä jumissa ja levyt ruosteessa eli huollon puutetta![]()
Toki pitänee jossain vaiheessa tsekkauttaa nuo jarrut, voihan siellä olla jotain vaihdettavaakin.
Ruostumisen takia jarrulevyn sisäpinnalta voi irrota sellaisia siivuja ruosteen johdosta ja silloin kyllä jumputtaa.Eldorado kirjoitti:Jaa voikos se pelkkä ruoste aiheuttaa sellaista nypytystä jarruttaessa..?laineracing kirjoitti:Harvoin takalevy on kiero vaan ruosteessa. Sisäpinnalta.
Ainakin kaikki autolla ajaneet ovat tuominneet aiheuttajaksi kieron jarrulevyn. Ja eikös nämä mene kieroksi kuulemma tosi helposti.