s124 takaiskari
s124 takaiskari
Löysin netistä pahasti saman näköisen pallukan, mikä on farkkumersun takaiskarin alapäässä, ihan sattumalta.
Välittömästi heräsi salapoliisi vaisto, armottoman etsinnän jälkeen tulin tulokseen että Jaguaarissa on yläpallona saman näköinen mollukka
onko kellään tietoa passaako viereenkään.
ja mistä sais halvimmalla kokeilu kappaleen vaikkapa käytetynhttp://www.amazon.com/dp/B001G7DOMM/ref ... B001G7DOMM
Välittömästi heräsi salapoliisi vaisto, armottoman etsinnän jälkeen tulin tulokseen että Jaguaarissa on yläpallona saman näköinen mollukka
onko kellään tietoa passaako viereenkään.
ja mistä sais halvimmalla kokeilu kappaleen vaikkapa käytetynhttp://www.amazon.com/dp/B001G7DOMM/ref ... B001G7DOMM
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Terve,
Tämä kyllä kuuluu kategoriaan "kiinnostavat topikit". Ei armoitetulla purkajamestarillamme touhottajalla satu olemaan rikkinäistä farkun takaiskaria? Taitaa olla enemmän S-luokan osia varastossa? Tuon nivelen kyllä voisi vaikka sponsoroida jollekin, jolla olisi ko. iskari, tilat ja aikaa tuohon perehtymiseen.
Näyttää ainakin äkkiä katsottuna vähän korkeammalta mutta sehän ei ole varmaankaan ongelma, jos kierre ja alaosan pultitukset passaavat. Tuossahan on kartio, joka tulee napahässäkkään kiinni. Ylätukivarsi on kaksiosainen ja pallo pultataan niiden väliin. En nyt muista, mistä Jagen jousi painaa rengasta tiehen mutta ainakin äkkiä ajateltuna se ei tainnut olla ylätukivarsi.
t.
Risto
Tämä kyllä kuuluu kategoriaan "kiinnostavat topikit". Ei armoitetulla purkajamestarillamme touhottajalla satu olemaan rikkinäistä farkun takaiskaria? Taitaa olla enemmän S-luokan osia varastossa? Tuon nivelen kyllä voisi vaikka sponsoroida jollekin, jolla olisi ko. iskari, tilat ja aikaa tuohon perehtymiseen.
Näyttää ainakin äkkiä katsottuna vähän korkeammalta mutta sehän ei ole varmaankaan ongelma, jos kierre ja alaosan pultitukset passaavat. Tuossahan on kartio, joka tulee napahässäkkään kiinni. Ylätukivarsi on kaksiosainen ja pallo pultataan niiden väliin. En nyt muista, mistä Jagen jousi painaa rengasta tiehen mutta ainakin äkkiä ajateltuna se ei tainnut olla ylätukivarsi.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Smartin nivel sopii muuten, mutta palikka on liian kapea ja pulttiväli on myös liian kapea. Eli esim rautaa väliin jotta leveys saavutetaan ja tukivarresta voi avartaa reikiä vaikka jyrsimellä, kun kyse on muutamasta millistä.
Kierteet ja pulttikoot muuten samat.
Pallonivelen kiinnityksessä iskariin varteen voi käyttää vaikka kierrelukitetta, niin ainakin pysyy paikalla.
Kierteet ja pulttikoot muuten samat.
Pallonivelen kiinnityksessä iskariin varteen voi käyttää vaikka kierrelukitetta, niin ainakin pysyy paikalla.
Joka milli korkeuteen lisää on pahasta madalletussa. En tiiä miten se iskarin varsi fyysisesti lyhenis siitä venttiilistä.Moska kirjoitti:senhän voi säätää venttiilin varresta, eli ei taida haitata jos on hiukan korkeuseroa?Dixon kirjoitti:niin sää laitoit tommosen paikalleen? Muuttuko korkeus vakio niveleen nähen?
E46 330D & E46 328i
Noita tommosia palliniveliä on muute melko monessa autossa, ei riitä yks käsi malleihin ko ettiin niitä vaa ei oo ilmaantunu varaosamyyjää joka vois ja kehtais noita mittailla.
Muistaakseni yks tuttu harrastaja sorvari sano ettei ois heleppo tai mahollista sorvata tota holkkia ja sitte kierteitä pitentää. Siitä en tiiä jos on paremmat koneet et mite sitte luonnistus.
Muistaakseni yks tuttu harrastaja sorvari sano ettei ois heleppo tai mahollista sorvata tota holkkia ja sitte kierteitä pitentää. Siitä en tiiä jos on paremmat koneet et mite sitte luonnistus.
E46 330D & E46 328i
Ensinnäkin kaikki mikä tulee brittien saarelta, niin yleisesti ottaen kierteet EI sovi. Kyselin myös tuota lotuksen ballia. > väärät kierteet.
Tällä hetkellä järkevin vaihtoehto palloniveleksi on käyttää tuota smartin osaa.
Sitten itse nestesylinterin("iskarin") korjaukseen.
Löysin jenkkilän benzworld sivuilta purkuohjeen.
http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... build.html
Siinä sylinteri purettuna. Tiivisteitä saa esim. tiivistekeskuksesta, mutta saako kaikki, niin sitä en tiedä.
Huomioitavaa on myös se että miten sen kiristys pannan saa uudelleen sylinterin ympärille tiiviisti, joka pitää koko paketin kasassa?
T.
Roger
Tällä hetkellä järkevin vaihtoehto palloniveleksi on käyttää tuota smartin osaa.
Sitten itse nestesylinterin("iskarin") korjaukseen.
Löysin jenkkilän benzworld sivuilta purkuohjeen.
http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... build.html
Siinä sylinteri purettuna. Tiivisteitä saa esim. tiivistekeskuksesta, mutta saako kaikki, niin sitä en tiedä.
Huomioitavaa on myös se että miten sen kiristys pannan saa uudelleen sylinterin ympärille tiiviisti, joka pitää koko paketin kasassa?
T.
Roger
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore