diesel nissan sunny cd17 kylmäkäynnistys?
diesel nissan sunny cd17 kylmäkäynnistys?
sanon heti alkuun että vittu mikä vekotin mutta papan perintö kalleus ja pakko oli alakaa laittamaan kun mersut jo kunnossa ja elämä meni tylsäksi kun ei mitään rappaamista mutta nyt sitä sitten onkin riittänyt yli maalaus ja pohojan hitsausta ja massausta ja joka paikka läpi käyden on siitä tullut viimein kelpo peli MUTTA se kylmä käynnistys no hehkut ja kaikki suodattimet uusittu ja sammutin solenoidi + anturit moottoriin vaihdettu niin ei saatana lähe kylmänä mutta laittaa roikkaan 20min niin lähtee hyvin käyntiin .ovat puhuneet joistain prikka säätö systeemistä venttiileille MUTTA aukaisin nyt aamulla tuon venttiili kopan niin ylläri yläpuolinen nokkaakseli ja alapuolella hydrauliset tahi sen näköset venttiilin painimet perkele!periaatteesa tuo lämpö ei maha muuhun vaikuttaa kun venttiileiden pituuteen mutta eikössen pitäisi vaikuttaa toisin päin???en tiiä löis kakstahti pullon väärinpäin iliman putsariin ja antas viimeisen voitelun! no en sitä tieten tee mutta tekis mieli mersujen kans ikinä ollu tuommosta vaikka minkä raavon jostaki hommannu ja laittanu onnevaan mersedes bentsejä sanon minä. jos nyt joku asiasta ymmärtävä tai vaikkei ymmärtäisikään jaksaa lukea tämän vuodatuksen ja antaa ohjeita kautta kommentoida niin kiitoksia valmiiksi kaikille
Niinno toimiiko hehkurele, tai hehkuttaako se nyt varmasti sitte?
Mut kyllähän näillä keleillä pitäis lähtä ilman lämmitystäkin jo?
Mut kyllähän näillä keleillä pitäis lähtä ilman lämmitystäkin jo?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ei ne kaikki mersutkaa lähe aina käymää
Veljelläni schimanskilla oli aikonaa ruottista tuotu 123 korine tiiseli jota hinattii kesät talavet pitki kyliä riippuen lämpötilasta eripituisia matkoja.
Paraillaa kolomatta km. vejettii kovemmilla pakkasilla ja lauhemmalla riitti ku satametriä nykäs valametilla.
Roikassa oli yöt läppeesä ympäri vuoje ja päiväksi ei sitte sammutettu ollenkaa ku saatii käymää, nii olipaha lämmi kabiiniki aina ku tarvi lähtiä johonki.
Veljelläni schimanskilla oli aikonaa ruottista tuotu 123 korine tiiseli jota hinattii kesät talavet pitki kyliä riippuen lämpötilasta eripituisia matkoja.
Paraillaa kolomatta km. vejettii kovemmilla pakkasilla ja lauhemmalla riitti ku satametriä nykäs valametilla.
Roikassa oli yöt läppeesä ympäri vuoje ja päiväksi ei sitte sammutettu ollenkaa ku saatii käymää, nii olipaha lämmi kabiiniki aina ku tarvi lähtiä johonki.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
no niin siinä on hydrauliset venttiilin painimet mutta niitten päällä on myös vielä lisäksi 3-4.2milliset säätö liuskat joilla saa säätöön no joo 0.45mm pitäs kylmänä olla mutta kakos pytyn imuventtiili ei ole edes 0.05 eli ainakin se kantaa.pääsee palotahillakin näköjään tavarat imusarjaan ja saisivat mennä edes pakosarjaan .
Kyllä toi hihna katkee ainakin volkkarissa ennemmin ku pääsee venyyn niin paljoa ett olis merkitystä, ketju venyypi paljon enemmän ku remmi mutt ei katkiaJaniH kirjoitti:Mites jakohihnan laita? Hihna venynyt, ajoitukset vituillaan? Mersumiehet tahtovat monestikki unohtaa tuon hihnatouhun, tosin venyy se ketjukin aikojen saatossa ja vaikuttaa myös mersun kylmäkäynnistykseen =)