Venttiilikoneiston vaihto/korjaus
Venttiilikoneiston vaihto/korjaus
Morot,
Mulla laatikossa seuraavanlainen vaiva. Kylmänä sammuu, kun laittaa vaihteen päälle..kun jaksaa odottaa 10 sekuntia ei ongelmaa esiinny. KYB venttiili, öljyt ja suodatin vaihdettu. Seuraavana vuorossa on venttiilikoneisto joko kokonaan (hinta vaan hirvittää) tai sitten jouset (työmäärä ja oma osaamattomuus hirvittää). minkälainen duuni jousien vaihtamisessa on?
Mulla laatikossa seuraavanlainen vaiva. Kylmänä sammuu, kun laittaa vaihteen päälle..kun jaksaa odottaa 10 sekuntia ei ongelmaa esiinny. KYB venttiili, öljyt ja suodatin vaihdettu. Seuraavana vuorossa on venttiilikoneisto joko kokonaan (hinta vaan hirvittää) tai sitten jouset (työmäärä ja oma osaamattomuus hirvittää). minkälainen duuni jousien vaihtamisessa on?
SLC 450 -75
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08
On vai oli sama vika? Olen ymmärtänyt, että venttiilikoneiston jouset kun menettävät tarpeeksi painettaan, kybi ei enää kykene korjaamaan..jotain.. olen kerran törmännyt vastaavanlaiseen vaivaan ja se selvisi kybin vaihdolla. Täytyy aloittaa osien vaihto halvimmasta kalliimpaan ellei tuota vikaa pysty oikeasti todentamaan millään. Sattuisiko löytymään männän osakoodia?jolle kirjoitti:Mahtaakohan vika olla venttiilikoneistossa?
Turbiinilukolle on kyb venttiili ja sitten on se mäntä jota kyb ohjaa, sulla todennäköisesti se jää vuotamaan ja tekee tuollaista kiusaa.
Mulla on omassa autossani sama vika.
SLC 450 -75
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08
On edelleenkin, ja saa ollakin koska en meinannut näin vanhaan autoon rueta mitään remonttia tekemään
Auto on ollu mulla kohta 2 vuotta eikä laatikko oireile läheskään niin paljoa kun silloin kun ostin sen.
Turbiinilukkoa käyttävässä männässä ei yleensä ole mitään vikaa, ongelma on siinä että männän kanavassa öljy kiertää vaan yhteen suuntaan ja kun öljyt ovat huonot / niitä ei ole vaihdettu niin sinne kerääntyy likaa ja mäntä ei pääse sulkeutumaan tiiviisti.
Auto on ollu mulla kohta 2 vuotta eikä laatikko oireile läheskään niin paljoa kun silloin kun ostin sen.
Turbiinilukkoa käyttävässä männässä ei yleensä ole mitään vikaa, ongelma on siinä että männän kanavassa öljy kiertää vaan yhteen suuntaan ja kun öljyt ovat huonot / niitä ei ole vaihdettu niin sinne kerääntyy likaa ja mäntä ei pääse sulkeutumaan tiiviisti.
vanha rassi se on minunkin kulkuväline mutta ehkä se järkälemäinen ketutus hieman laantuu aina, kun saa listalta yhden vikakohdan kohtuullisella rahalla poistettuajolle kirjoitti:On edelleenkin, ja saa ollakin koska en meinannut näin vanhaan autoon rueta mitään remonttia tekemään
Auto on ollu mulla kohta 2 vuotta eikä laatikko oireile läheskään niin paljoa kun silloin kun ostin sen.
Turbiinilukkoa käyttävässä männässä ei yleensä ole mitään vikaa, ongelma on siinä että männän kanavassa öljy kiertää vaan yhteen suuntaan ja kun öljyt ovat huonot / niitä ei ole vaihdettu niin sinne kerääntyy likaa ja mäntä ei pääse sulkeutumaan tiiviisti.
SLC 450 -75
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08
MB 300te 24v stw -91
BMW 320d -08