..
Leemu kirjoitti:[Tuo koodi 309 Cupholder ihmetyttää Ei ainakaan etuosastolta ole mitään kaffekupin paikkaa osunut silmiin
Hieno Lumiharja> lähes käyttämätön
Se sk''amiesten mukiteline on noissa semmonen irrotettava lärpäke siinä vaihdekepin ja käsinojan välisessä lokerossa. Kun avaa luukun ja painaa siitä "viirusta" niin sieltä hyppää semmonen teknohärpäke että on työmaa tukkia se sinne takasin....
Vanhemmiten ovat monessa rikki käyttövirheen takia ja sen takia nakattu menemään. Tuossa taisi se vielä olla paikallaan
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Kyllä se kantakortti sisältää kaikki tehtaalta tulleet varusteet ja kyllä tuo venäläisten sivustokin koodit listaa oikein (lähes poikkeuksetta) mutta nuo selitykset usein ontuu.
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
02N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL (eli tämä on se Distronic)
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
382 PORTABLE CTEL
615 BI-XENON HEADLIGHT W.ACTIVE CURVELIGHT RIGHT DRIVE (EPC sanoo kyllä "HEADLICHT"
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
02N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL (eli tämä on se Distronic)
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
382 PORTABLE CTEL
615 BI-XENON HEADLIGHT W.ACTIVE CURVELIGHT RIGHT DRIVE (EPC sanoo kyllä "HEADLICHT"
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
heh tämä todellakin pisti silmään oikein että OHO!, onpa paksu lonpsa!Ruoja kirjoitti:Onpa paksu lompakko
Ja ihan jees autokin vaikka defen hankinnan jälkeen ei oikein herätä tuntemuksia "pepputiessä" - tyyliset kulkineet
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
124:ssa korostuu jo kun lumen alta paljastuu asfaltti.XUX63 kirjoitti:Alustaa uusiksi. Välykset korostuu leveemmillä ja jäykkärunkoisemmilla renkailla.Leemu kirjoitti:Mikä nyt mättää? Talvirenkailla ajettavuudessa ei moitteen sijaa.
Nyt vetelee ja vaeltaa kokoajan, puoltaa aina samaan reunaan missä ajaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
taitaa johtua ihan noista renkaista. itellä ei ainakaan yksikään auto ole good-yeareilla kulkenut suoraan. mulla omassa 255/30/20 ja kulkee suoraan että renkaista se on kiinniLeemu kirjoitti:Voi v*ttu etten paremmin sano
Vaihtelin tuossa kesäpyörät alle, pantiin oikeen Good-Yearia kun meinasin ettei viitsi hyvää autoa pilata halparenkailla.
Hyvinhän se meni, auto on kuitenkin ehkä vielä kiukan parempi ajaa kun esim Leyland Sherpa
Mikä nyt mättää? Talvirenkailla ajettavuudessa ei moitteen sijaa.
Nyt vetelee ja vaeltaa kokoajan, puoltaa aina samaan reunaan missä ajaa.
Montuissa huojuu niinkuin alla olisi puolityhjät ekotyre tonnit
Koko on 225/55-16 ja painetta on 2,6bar
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Taitaa rengaspuolelle mennä. Jo pelkästään sen takia että saatais mehevä rengaskeskustelu näin kitkarengas kaudella pystöön
Alustaan tosiaan tuli silloin aika kattavasti juuri noihin juttuihin vaikuttava tavaraa. Varmaksi en mee enää sanomaan mitä kaikkea, mutta ainaki reaktiotangot ja narinat ovat sitä luokkaa että varaosatakuu vielä voimassa. Muita palloja en muista ennenku lunttaan koneelta.
Talvivanteetkin olivat jotku vanhat tarvikkeet eikä soviterengas ennenkään ole vetelyihin vaikuttanu, eikä tuossa kokoluokassa vanteet yleensäkään.
Jos oikeen haluaa hifistellä niin ennen ainakin piti paikkansa että mersuun Micheliniä kesällä eikä missään nimessä misukkaa talvella. Nykyään tosin tuntuu että misukan talvirenkaassakin on jo jonkinlainen runko.
Alustaan tosiaan tuli silloin aika kattavasti juuri noihin juttuihin vaikuttava tavaraa. Varmaksi en mee enää sanomaan mitä kaikkea, mutta ainaki reaktiotangot ja narinat ovat sitä luokkaa että varaosatakuu vielä voimassa. Muita palloja en muista ennenku lunttaan koneelta.
Talvivanteetkin olivat jotku vanhat tarvikkeet eikä soviterengas ennenkään ole vetelyihin vaikuttanu, eikä tuossa kokoluokassa vanteet yleensäkään.
Jos oikeen haluaa hifistellä niin ennen ainakin piti paikkansa että mersuun Micheliniä kesällä eikä missään nimessä misukkaa talvella. Nykyään tosin tuntuu että misukan talvirenkaassakin on jo jonkinlainen runko.