
nafta putki uusiksi ??
nafta putki uusiksi ??
putki vuotaa jostain sieltä takarenkaan kieppeiltä ja kun olen ajatellut että jospa pidemmän matkaa samalla uusisi, niin kelpaa kait jarruputki mutta mitkä päät sinne kuuluu laittaa eli se kierteen mitat. sellainen tuossa tuli eteen kun auto vuopden seissyt, niin pitääkö virta olla päällä, että saa vaihteen vapaalle, automaatti siis kyseessä 

Eihä naftaputkissa mitään jenkoja oo, 8mm putkee naftalinjat ja letkuliitokset klemmareilla.
Jarruputkea jos meinasit niin siinä on 10x1mm päät.
Riippuu vuosimallista tuo tarviiko virtoja, uudemmat tarvii.
Jarruputkea jos meinasit niin siinä on 10x1mm päät.
Riippuu vuosimallista tuo tarviiko virtoja, uudemmat tarvii.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
vuosimalli on 92 ja kyllä on kovasti p asennossa, kun on seissyt niin ei ole akkuakaan siinä silleen lähellä, että olisin kokeillut sitä, noista naftaputkista luulin ,että ovat siellä päässä jollain jarruputkiliitoksella, no tuohan helpottaa tilannetta, pitääkö siinä putkessa päässä olla kuitenkin joku kohouma, ettei pelkkä suora putki.
Koitin tuossa juuri -92 mallisessa ja kyllä se voimaa vaatii ja jotain saattas jopa mennä rikkikin? >en minä ainakaan viittiny koittaa sen verran hanttiin laitoi,>jalka jarrulle ,virrat päälle niin menee "normaalisti" N asentoon jne. ainakin meikäläisen 300D Turbossa.supersepe kirjoitti:Niin ja ihan tasasella köllötellyt vuoden
No kiitos , varmaan se sitten noin on eli jos meinaan tuupata sitä pari metriä eteenpäin ,niin sitten vaan akkua paikalle jneKöster kirjoitti:Koitin tuossa juuri -92 mallisessa ja kyllä se voimaa vaatii ja jotain saattas jopa mennä rikkikin? >en minä ainakaan viittiny koittaa sen verran hanttiin laitoi,>jalka jarrulle ,virrat päälle niin menee "normaalisti" N asentoon jne. ainakin meikäläisen 300D Turbossa.supersepe kirjoitti:Niin ja ihan tasasella köllötellyt vuoden

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
hiljan vaihoin yhteen 124:seen askin, niin siinä tarvi laittaa virrat päälle, että sai kepin liikkumaan
jos polttoaine putkee korjaat, niin laita ehottomasti 8mm putkee eikä mittään jarruputkee polttoaine putkeksi, jos ehyt putki on kunnollista ettei ruosteessa, tehe siihen uudeta putkesta helemi liitos, eipä tartte sitten puljata niitten letkujen ja lemmareitten kanssa

jos polttoaine putkee korjaat, niin laita ehottomasti 8mm putkee eikä mittään jarruputkee polttoaine putkeksi, jos ehyt putki on kunnollista ettei ruosteessa, tehe siihen uudeta putkesta helemi liitos, eipä tartte sitten puljata niitten letkujen ja lemmareitten kanssa

Joskus tätä korjasin, kun oli vielä jokapäiväisessä käytössä meillä, niin laitoin vain letkun pätkän taakse klemmareillä mutta sitte alkoi vuotaa vuoden päästä jostain takarenkaan tuntumasta ja kuvitttelen että voi olla aika hapero pidemmältäkin matkaa, tietty sieltä vaan uutta mistä alkaisi löytyä kovaa putkeatouhottaja kirjoitti:hiljan vaihoin yhteen 124:seen askin, niin siinä tarvi laittaa virrat päälle, että sai kepin liikkumaan![]()
jos polttoaine putkee korjaat, niin laita ehottomasti 8mm putkee eikä mittään jarruputkee polttoaine putkeksi, jos ehyt putki on kunnollista ettei ruosteessa, tehe siihen uudeta putkesta helemi liitos, eipä tartte sitten puljata niitten letkujen ja lemmareitten kanssa
