


wildfrontier kirjoitti:Etkai vaan sortunut ostamaan bilteman mittaria? Ite ostin muutama vuos sitten kun oli halvin ja kuten yleensä, halvin=paskin, toimi muistaakseni jotain 2 minuuttia ja sitten alko näyttämään jo niin isoja lukemia mitä om314 ei kyllä ikinä saavuta edes täyskaasulla...![]()
Tuo kytkentä on sulla ihan oikein: W-napa on otettu laturin yhdestä "vaiheesta" ennen diodisiltaa
Jos kyseessä on joku laaadukkaampi mittari niin sopivan vastuksen lisäämällä saat lukemaa allennettua, mittari mukaan ja lähimpään elektroniikka- ( ei siis erotiikka) liikkeeseen ja sieltä pitäsi löytyä sopiva komponentti.
Nykyinen oma kiekkimittari on ostettu veneliikkeestä, hinta halvempi kuin automittareina myytävät vaikka on käytännössä sama tuote.
mulla o autocaugessa säätöruuvi millä sen saa sääjettyä oikeelle tasolle siellä mittarin takana. ruuvia pyörittelemällä sai sääjettyä suunnilleen kohilleen,pientä heittoa kuiten oli mutta näki nyt hieman että millä tasolla mennee...E200D kirjoitti:En sortunut bilteman mittariin, vaan motonetin autogaugeen.wildfrontier kirjoitti:Etkai vaan sortunut ostamaan bilteman mittaria? Ite ostin muutama vuos sitten kun oli halvin ja kuten yleensä, halvin=paskin, toimi muistaakseni jotain 2 minuuttia ja sitten alko näyttämään jo niin isoja lukemia mitä om314 ei kyllä ikinä saavuta edes täyskaasulla...![]()
Tuo kytkentä on sulla ihan oikein: W-napa on otettu laturin yhdestä "vaiheesta" ennen diodisiltaa
Jos kyseessä on joku laaadukkaampi mittari niin sopivan vastuksen lisäämällä saat lukemaa allennettua, mittari mukaan ja lähimpään elektroniikka- ( ei siis erotiikka) liikkeeseen ja sieltä pitäsi löytyä sopiva komponentti.
Nykyinen oma kiekkimittari on ostettu veneliikkeestä, hinta halvempi kuin automittareina myytävät vaikka on käytännössä sama tuote.Liekö se sitten sama tuote pohjimmiltaan.
Pitää tuota vastusasiaa selvittää, ja kokeilla. Millanen mittari se ostaa kannattaisi sitten? Ei tunnu dieselin kierrostenmittaamiseen olevan monia mittareita tarjolla.
mulla o autocaugessa säätöruuvi millä sen saa sääjettyä oikeelle tasolle siellä mittarin takana. ruuvia pyörittelemällä sai sääjettyä suunnilleen kohilleen,pientä heittoa kuiten oli mutta näki nyt hieman että millä tasolla mennee...InsaneMe kirjoitti:E200D kirjoitti:En sortunut bilteman mittariin, vaan motonetin autogaugeen.wildfrontier kirjoitti:Etkai vaan sortunut ostamaan bilteman mittaria? Ite ostin muutama vuos sitten kun oli halvin ja kuten yleensä, halvin=paskin, toimi muistaakseni jotain 2 minuuttia ja sitten alko näyttämään jo niin isoja lukemia mitä om314 ei kyllä ikinä saavuta edes täyskaasulla...![]()
Tuo kytkentä on sulla ihan oikein: W-napa on otettu laturin yhdestä "vaiheesta" ennen diodisiltaa
Jos kyseessä on joku laaadukkaampi mittari niin sopivan vastuksen lisäämällä saat lukemaa allennettua, mittari mukaan ja lähimpään elektroniikka- ( ei siis erotiikka) liikkeeseen ja sieltä pitäsi löytyä sopiva komponentti.
Nykyinen oma kiekkimittari on ostettu veneliikkeestä, hinta halvempi kuin automittareina myytävät vaikka on käytännössä sama tuote.Liekö se sitten sama tuote pohjimmiltaan.
Pitää tuota vastusasiaa selvittää, ja kokeilla. Millanen mittari se ostaa kannattaisi sitten? Ei tunnu dieselin kierrostenmittaamiseen olevan monia mittareita tarjolla.
Aijai, tuo se ois herkku. Onkos tuo ihan 123:sen oma kiekkamittari? Tommosi vaan ei taho mistään löytää, vaikka kuinka penkaa. eBaystäkin oon löytän vaan benssan kiekkamittareita... Mutta etsivä löytää.Leemu kirjoitti:Esmes tuommosen ku metästää nii on paljon passelimman näkönenkin kuin piilteema/motonet tuotoksetE200D kirjoitti:Millanen mittari se ostaa kannattaisi sitten? Ei tunnu dieselin kierrostenmittaamiseen olevan monia mittareita tarjolla.![]()
saiskohan tuon pelaamaan 310D sprintterissä ihan bolt on? samanlain ainaki ku 208D:n mittari, mutta tuossa 310:ssä on pelkkä kello. voisin nimittäin ostaa tuon sitLeemu kirjoitti:Tuo on 124:n saanee sovitettua muihinkin, ainakin niitä on jokuset laitelleet.
Tuon saa 20€![]()
Luulisin, että onnistuu kellon säätönuppi voi aiheuttaa päänraapimistaVensku_ kirjoitti:saiskohan tuon pelaamaan 310D sprintterissä ihan bolt on? samanlain ainaki ku 208D:n mittari, mutta tuossa 310:ssä on pelkkä kello. voisin nimittäin ostaa tuon sit
ainakin luulisin et menis tuohonkin mittariin senkun vaihtaa kellon tilalle?
Juu kattohan vaan jos sen saa sopimaan, ettei käy niinkuin mulle.Vensku_ kirjoitti:Eipähän tuo ois kallis kokeillakkaan. Mutta jos otan tuon mittariston auki, ja katon vähä miltä näyttää?
Kojelautahan on päreinä pitkin autoo.Mittaristokin on ihan kun vaan ottaa kätösille ja kattoo.
Ja konetyyppihän lukee tosiaan tuossa sigussa.![]()
Luulis että tuossa on väkisinkin se anturi, kun on sähköset kaikki syötötkin yms...?
Nojuu ei se varmaan kyllä ihan heittämällä passaaVensku_ kirjoitti:-Ei taida tuo 124:n mittari passaa sprintteriin ihan noin vaan, josko toi muovinen tausta on tuossa mittarissa vielä kiinni?