Siispä neuvottelut pystyyn Ei tartte arpoo millä lähetään miittiinEldorado kirjoitti:Ainoastaan jos kaupanpäälle tulee MikaT + omistusajan kestävät ilmaiset huollot/korjaukset.kondivo kirjoitti:eldorado kirjoitti:tarvitsisin lastutetun ison kutosdieselin - tai mieluummin kasin -tai kympin -tai tusinapesnan
Ainoa ratkaisu on MikaT:n 600S
skerpeleen S203
Juu, olishan se leuhka miittikiesi.
S600 kuuluu niihin automalleihin jotka olivat kalliita uutena mutta vielä kalliimpia käytettyinä - ylläpitokulujen osalta. Se firma/miljonääri joka osti auton uutena kyllä pystyi huollot ja korjaukset hoitamaan, mutta sitten kun 15-20 vuoden päästä sellaisen ostaa tämmöinen puolipersaukinen jolppi niin ihmetelläänkin jo ensimmäisen remontin kohdalla että mihinkäs se tilin saldo hävisi yhtäkkiä - jos riittikään...
Cars made for champagne tastes can´t be maintained by beer money.
S600 kuuluu niihin automalleihin jotka olivat kalliita uutena mutta vielä kalliimpia käytettyinä - ylläpitokulujen osalta. Se firma/miljonääri joka osti auton uutena kyllä pystyi huollot ja korjaukset hoitamaan, mutta sitten kun 15-20 vuoden päästä sellaisen ostaa tämmöinen puolipersaukinen jolppi niin ihmetelläänkin jo ensimmäisen remontin kohdalla että mihinkäs se tilin saldo hävisi yhtäkkiä - jos riittikään...
Cars made for champagne tastes can´t be maintained by beer money.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Pikaisesti vilkaisin ja onpa yllättävänkin kalliita tuollaiset. Samaten 203:set isommalla koneella/vähän ajettuina. Taitaa bemujenkin hinta karata 15k€ nurkille ja mersuissa vielä kauemmas.
Alkuperäisyys oli minullakin yksi tärkeä kriteeri bemua ostaessa, ja kohtuu kilometritkin. Tuuninkiversiot varsinkin isommalla koneella->tietää millaisella käytöllä ne on ollu...
Alkuperäisyys oli minullakin yksi tärkeä kriteeri bemua ostaessa, ja kohtuu kilometritkin. Tuuninkiversiot varsinkin isommalla koneella->tietää millaisella käytöllä ne on ollu...
Juu mahdollinen seuraava auto on 101% todennäköisyydellä bensapeli. Onko sitten mersu niin se onkin eri juttu, paljonhan noita mielenkiintoisia autoja maailmassa on. Sulavalinjaiset coupét on kyllä aina hivelleet meikäläisen silmää joten kuka tietää...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Coupet ja urheilumallit on usein kauniita, mutta näin perheelliselle tavattoman epäkäytännöllisiä. Mersulla on minusta myös rumia lättänöitä, mutta myös hyvinkin kauniita.
Minusta Alfa Romeo GTV on kaunis, mutta kaikesta päätelleen ei mikään käyttiis. Nissanin 200X:t on myös ihan auton näköisiä. Corvetet on melkein kaikki kauniita ja jotkut muutkin GM:n coupet, mutta Benarit ei jostain syystä oikein kolahda, lukuunottamatta sitä pientä Z:taa.
Lykkyä vaan auton etsintään ja nykyisen myyntiin!
Minusta Alfa Romeo GTV on kaunis, mutta kaikesta päätelleen ei mikään käyttiis. Nissanin 200X:t on myös ihan auton näköisiä. Corvetet on melkein kaikki kauniita ja jotkut muutkin GM:n coupet, mutta Benarit ei jostain syystä oikein kolahda, lukuunottamatta sitä pientä Z:taa.
Lykkyä vaan auton etsintään ja nykyisen myyntiin!
Kyllä tämä coupémalli Baijerista kolahtaa muotoilultaan ainakin meikäläiseen, vaan ostomahdollisuudet tulevat vastaan joskus 20 vuoden kuluttua jos sittenkään...Höömy kirjoitti:...mutta Benarit ei jostain syystä oikein kolahda, lukuunottamatta sitä pientä Z:taa...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Lyöt dollarit pinoon ja vot, pirssi on allasi. Aikaisemmat omistajat ovat kyllä ostaneet auton melko turhaan, kun kun keskimäärin on 8 000 km/vuosi ajettu. Sen olisi minusta päässyt vähän huonommallakin vehkeellä.
Mikä idea tuossa asiakkaan lukuun myymisessä on noin ylipäätään? Siis muu kuin myyjävastuun välttely. Luulisi asiakkaan näinä aikoina osaavan myydä autonsa itsekin ja näin säästävän itselleen rahan paskaa. Kova kun olen epäilemään, tulee mieleen kuvio, jossa pommin saa menemään niin, että ostaja ei koskaan saa mitään yhteyttä oikeaan myyjään ja liikkeellä, josta auto ostettiin ei ole mitään vastuuta mistään.
Kaiken maailman epäilijöitä ei kannata kuunnella, koska sillä tavalla ei koskaan voi tehdä mitään. Ja maailmassa on ihan rehtiäkin väkeä vielä.
Mikä idea tuossa asiakkaan lukuun myymisessä on noin ylipäätään? Siis muu kuin myyjävastuun välttely. Luulisi asiakkaan näinä aikoina osaavan myydä autonsa itsekin ja näin säästävän itselleen rahan paskaa. Kova kun olen epäilemään, tulee mieleen kuvio, jossa pommin saa menemään niin, että ostaja ei koskaan saa mitään yhteyttä oikeaan myyjään ja liikkeellä, josta auto ostettiin ei ole mitään vastuuta mistään.
Kaiken maailman epäilijöitä ei kannata kuunnella, koska sillä tavalla ei koskaan voi tehdä mitään. Ja maailmassa on ihan rehtiäkin väkeä vielä.
Jotenkin olen tuosta Töllistä saanut (kuulopuheista) rehdin äijän kuvan, mutta omakohtaista kokemusta ei ole, koskaan en ole edes tavannut. Ainahan W140 on ylläpitomielessä pommi, taatusti olisi 5x kalliimpi ylläpitää kuin diesel-203. Mutta olis se varmaan 5x maukkaampikin.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
...sitten olis hirviä haloo ku ei ässä saa vejellä vaikka on vaan 275 leviät kumekset ja neki on niin kalliita jaja ja vanteetki o niin kalliita että jos nyt kiinankopiot laittas niin sais halavemmalla, toisaalta niistä kun ei tiedä että saako ne tasapainoon jne. -jutusteluaEldorado kirjoitti:Töllillä olis aiga magee wee-140 tarjolla:
Tuohon jotku BBS-risuvanteet ultraleveillä kumeilla niin avot...!
Ihan oikeasti hiugan poltteloo nyt...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Asiallinen Kaveri on. Tuo asiakkaan myyntiin luku nyt ei mun mielestä ole mitenkään erityisen ihmeellinen ja epärehellinen toimenpide. Tuommosesta ässästä nyt ei muutenkaa ole vastuussa kuin ostaja kaupanteon jälkeen.Eldorado kirjoitti:Jotenkin olen tuosta Töllistä saanut (kuulopuheista) rehdin äijän kuvan, mutta omakohtaista kokemusta ei ole, koskaan en ole edes tavannut. Ainahan W140 on ylläpitomielessä pommi, taatusti olisi 5x kalliimpi ylläpitää kuin diesel-203. Mutta olis se varmaan 5x maukkaampikin.
Kyllä meillekin on tarjottu ja ollutkin autoja myynnissä asiakkaan lukuun. TS ei ole halua ostamalla sitoa pääomaa toisen autoon tai toiset ei vaan ole halukkaita myymään autoaan itse kun on muutakin tekemistä tai kokevat sen epämiellyttäväksi.
Eikö kasireijät olekaan enää muodissa!?Eldorado kirjoitti:Töllillä olis aiga magee wee-140 tarjolla:
Tuohon jotku BBS-risuvanteet ultraleveillä kumeilla niin avot...!
Ihan oikeasti hiugan poltteloo nyt...
Eihän tuo pussihousulle sovi kun siinon kirkkaat vilkut edessä ja kyljissä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Yäääääääk. Se on tuo muuan Juhani tartuttanut minuunkin hitusen ajatusmaailmaa jossa itsessään hieno auto ei tuningia kaipaa.Tuohon jotku BBS-risuvanteet ultraleveillä kumeilla niin avot...!
Siinähän se ässä Eldolle, käyt tekemässä kaupat niin että cee tulee tuonne myyntiin "asiakkaan lukuun".
Heikki on oikein asiallinen autokauppias.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
onpas siisti ässä. Minusta w140 ei passaa risuvanteilla. Yks hyvä syy on jo se että 18" RS:t maksaa yhtä paljon kuin tuo auto itsessään Lorinserilta ja carlssonilta löytys hillitympää mallia, ja tietty monoblockit on mun mielestä onnistunut vedos.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
No juu, ehkä tuossa kommentissani oli aavistus huumoria mukana, kyllä mie edelleen oon pussihousut jalassa. Mutta kyllä voin hyväksyä hyvällä maulla toteutettuja lieviä tuunauksiakin, renkaat ja vanteet voi olla kyllä originaalista poikkeaviakin jos sopii kokonaisuuteen. Mutta kaikenmaailman levikkeet yms. muovihärpäkkeet EI kiitos!dealer kirjoitti:Yäääääääk. Se on tuo muuan Juhani tartuttanut minuunkin hitusen ajatusmaailmaa jossa itsessään hieno auto ei tuningia kaipaa.Tuohon jotku BBS-risuvanteet ultraleveillä kumeilla niin avot...!
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Aika selkeät ahdetun bensakoneen valintakriteerit.Eldorado kirjoitti: Kyllä muistan vielä kuinka nautinnollista oli ajaa 300E-24:llä (ainakin niin kauan kunnes se alkoi oireilemaan). Kyllä mie taian sittenkin olla bensamies, vaikka turbodieseleiden ylenpalttinen alavääntö on sekin sellainen oma mehukas juttunsa.
Kierrosherkkyys on hyvä asia, mutta pelkkä kierrosherkkyys on poistettua alavääntöä.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Juu, M278 moottorin ominaisuudet varmastikin täyttäisivät tarpeeni.740 GLE kirjoitti:Aika selkeät ahdetun bensakoneen valintakriteerit.
Jos pysytään reaalimaailmassa niin MB:n turboahdettuihin bensakoneisiin ei ole omistusmielessä mahdollisuuksia vielä pitkiin aikoihin, kompressoriahdettuihin alkaisi jo ehkä olla. Mutta kompressorien kestosta en oikein tiedä, nämä mersut kun on meikäläisen budjetilla ostettava 300-400 tkm ajettuina.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Juu joku M117 tai M119 olis ominaisuuksiltaan varmasti mukava. Ylläpitokulut olis sitten isot mutta munakasta ei saa rikkomatta munia...Garcia kirjoitti:Tai sitte ostaa tollasen kasikoneisen, nii on sitä alavääntöä ilman turpuaki.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Xenon palanut hanttimiehen puolelta. Mie en nuista mittään tajua, onko noita paljonkin erilaisia ja mistä kannattaa ostaa että saa halvimmalla? Enkä mie sitä ossaa vaihtaakaan...
Tapioooo....!!! Roistooooo....!!! Kuka ehtii tarjoutua hommaan???
Tapioooo....!!! Roistooooo....!!! Kuka ehtii tarjoutua hommaan???
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"