Vanne-topic (vapaa kaikille vanteille)
Eteenkin tarvii spacerit!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mahdollisesti, mutta laittaisin kyllä paksummat (pultattavat/ keskittävät)...blacklake kirjoitti:eseestie kirjoitti:Eteenkin tarvii spacerit!
Taitaa riittää biltemalaiset 5milliset? toivottavasti..
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tämä look:
tämmöiseen:
vaihtui tänään...eseestie kirjoitti:Borbet E 9x16":
tämmöiseen:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ei oo azev:t vaan atev:t... Ja takana sais olla leveämmät.
Borbetit olisin halunnut pitää alla, mutta täytyis eteen löytää 30 ET:llä samanlaiset vanteet. Tai jos sais tuon 9":sen pentan korjautettua...
Borbetit olisin halunnut pitää alla, mutta täytyis eteen löytää 30 ET:llä samanlaiset vanteet. Tai jos sais tuon 9":sen pentan korjautettua...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Lorinserin esitteitä! :
http://tuninghistory.com/blog/lorinser/134.html
http://tuninghistory.com/blog/lorinser/133.html
http://tuninghistory.com/blog/lorinser/134.html
http://tuninghistory.com/blog/lorinser/133.html
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Otimpa sitten farkun alta atev:t pois, koska edessä ottaa vanteen sisäreuna ja sisäpuolen painot raidepäähän kiinni.
Alla on nyt (väliaikaisesti) 18" anterat (jotka oli sedanisssa).
Atev vanteista kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä YV:llä.
Alla on nyt (väliaikaisesti) 18" anterat (jotka oli sedanisssa).
Atev vanteista kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä YV:llä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Sedaniista tuli myytyä barokit alta pois, tilalle oli saatava jotain:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Nyt ois itelle ylimääräset kennovanteet tarjolla. Ei oikein w124 tyyliin sovi niin pitää laittaa kiertoon. Merkki oli mielestäni RG ja valmistusmaa Italia, laadukkaan oloset vanteet ainakin omaan silmään. Reunat ja pultit kiillotettuja ja muuten on ihan nätissä maalissa, vielä kun vahais niin avot. 15" ja leveyttä 7, jako 5x112.
Kellään tarjota vaihdossa 16" kaivonkansia? Niihin vaihtaisin mielelläni, tai johonkin muihin 16" vanteisiin jotka sopisi nätisti w124 alle. Tarvittaessa katotaan välirahaa jos päällä vaikka hyvät renkaat jne..
Kellään tarjota vaihdossa 16" kaivonkansia? Niihin vaihtaisin mielelläni, tai johonkin muihin 16" vanteisiin jotka sopisi nätisti w124 alle. Tarvittaessa katotaan välirahaa jos päällä vaikka hyvät renkaat jne..
Nuossahan oli ET 35, joten ilman spacereita ei sovi pyörimään vanhemmissa Mersuissa (ainakaan edessä).
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Hmm onko nuo oikeat koottavat vai yksi osaiset? Et viitsisi vanteen sivulta ottaa kuvaa? eli sieltä missä se rengas on kiinni että nähdään vanteen renkaan sisäpuoli.Risnii kirjoitti:Nyt ois itelle ylimääräset kennovanteet tarjolla. Ei oikein w124 tyyliin sovi niin pitää laittaa kiertoon. Merkki oli mielestäni RG ja valmistusmaa Italia, laadukkaan oloset vanteet ainakin omaan silmään. Reunat ja pultit kiillotettuja ja muuten on ihan nätissä maalissa, vielä kun vahais niin avot. 15" ja leveyttä 7, jako 5x112.
http://i303.photobucket.com/albums/nn12 ... nteet3.jpg
Kellään tarjota vaihdossa 16" kaivonkansia? Niihin vaihtaisin mielelläni, tai johonkin muihin 16" vanteisiin jotka sopisi nätisti w124 alle. Tarvittaessa katotaan välirahaa jos päällä vaikka hyvät renkaat jne..
Naapurin sälli oli ostanu Maakunnan tielaitoksen johtoauton tonnilla lisäsi vain vanteet, muuten on 100% orginaali ja mittarissa 187tkm
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Minulla on tenavassa vanteina 8x16 adapterivanteet, joissa 20mm adapterit edessä ja takana, eli ilmeisesti se vastaa ET:tä 15? Renkaana on 205/55:set, mitkä eivät kuitenkaan möhköltä näytä, kun ovat vähän venyneenä vanteella.
Nykyään taitaa vähän ruopaista jostain kohti jos ajaa isompaan möykkyyn. Piti muistaakseni olla rattia jonkun verran käännettynä jotta raapasee.
Kysymys kuuluukin, että minkälainen ET: on hyvä tenavalle ja tollasille renkaille? Ajatuksena on, että ehkä otan jousista kierroksen ellen pari pois ainakin keulasta.
Nykyään taitaa vähän ruopaista jostain kohti jos ajaa isompaan möykkyyn. Piti muistaakseni olla rattia jonkun verran käännettynä jotta raapasee.
Kysymys kuuluukin, että minkälainen ET: on hyvä tenavalle ja tollasille renkaille? Ajatuksena on, että ehkä otan jousista kierroksen ellen pari pois ainakin keulasta.
Muuten hyvä mutta porkkanat pilaa kokonaisuuden totaalisesti!blacklake kirjoitti: Erittäin nätti kokonaisuus
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Vale koottavat, eli yksiosaiset. Mutta harvinaisen hyvälaatuiset omasta mielestä, ei nimittäin läheltäkään heti erota niitä yksiosaisiksi.Sergey kirjoitti:Hmm onko nuo oikeat koottavat vai yksi osaiset? Et viitsisi vanteen sivulta ottaa kuvaa? eli sieltä missä se rengas on kiinni että nähdään vanteen renkaan sisäpuoli.
vaihda renkaat sopiviin. joku 205/45 olis hyvä, ittel oli 195/45 ja yhtä leveällä vanteella.Kasperii kirjoitti:Minulla on tenavassa vanteina 8x16 adapterivanteet, joissa 20mm adapterit edessä ja takana, eli ilmeisesti se vastaa ET:tä 15? Renkaana on 205/55:set, mitkä eivät kuitenkaan möhköltä näytä, kun ovat vähän venyneenä vanteella.
Nykyään taitaa vähän ruopaista jostain kohti jos ajaa isompaan möykkyyn. Piti muistaakseni olla rattia jonkun verran käännettynä jotta raapasee.
Kysymys kuuluukin, että minkälainen ET: on hyvä tenavalle ja tollasille renkaille? Ajatuksena on, että ehkä otan jousista kierroksen ellen pari pois ainakin keulasta.
tietty.. ota ne adapterit pois kokonaan... sit näyttää pöljältä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Noniin, te paremman mielikuvituksen omaavat, mitä vannetta suosittelisitte R170 SLK:hon?
Tällä hetkellä vakio 16 x 8 alut ET37, ja isompaa kaivattaisiin. Niin huonosti löytyy kuvia SLK:ista eri vanteilla, ettei oikeen osaa hahmotella. Ja perus monoblokit alkaa jo näyttää tylsiltä.
Ja mieluiten koko väliltä 17 - 18" kun 19" maksaa jo renkaat kertaluokkaa enempi. Alusta nyt vakio, mutta eibachia tulossa 30 /30 sarjalla. Ja mieluiten ilman suurempia mankelointeja yms. alle, mitään ultimate saksaluukkia ei olla hakemassa, vaan tarttis emännänkin pystyä tolla ajeleen
Tällä hetkellä vakio 16 x 8 alut ET37, ja isompaa kaivattaisiin. Niin huonosti löytyy kuvia SLK:ista eri vanteilla, ettei oikeen osaa hahmotella. Ja perus monoblokit alkaa jo näyttää tylsiltä.
Ja mieluiten koko väliltä 17 - 18" kun 19" maksaa jo renkaat kertaluokkaa enempi. Alusta nyt vakio, mutta eibachia tulossa 30 /30 sarjalla. Ja mieluiten ilman suurempia mankelointeja yms. alle, mitään ultimate saksaluukkia ei olla hakemassa, vaan tarttis emännänkin pystyä tolla ajeleen
Kertokaapa viisaammat ku on semmoset tolimanitkohan ne nyt sitte on joista lakka lohkeillu sieltätäältä ja hapettunu alumiini niissä kohti. Millä sen lakan saapi siitä kohtuuella pois ku ei vihtis hiekalla pilata kiillotettua pintaa. Itellä semmonen motonetin soodakannu mutta se ei pysty tuohon lakkaan. Stripperillä koittanu pehmentää mutta silläki tuntuu jäävän vielä liian tiukkaan. Onko niitä sitte parempia ku tuommonen reipullossa oleva.
Nii ja se pintahan on semmonen sorvattu ja semmosena se mielellään sais pysyä.
Nii ja se pintahan on semmonen sorvattu ja semmosena se mielellään sais pysyä.
MB 190 2.5D
quattro
½ 123
mb 913
Vipukirves
quattro
½ 123
mb 913
Vipukirves
Onkos nuo BBS RS & LM Replicat yleisesti kuinka kuraa? Kiinnostaisi kovasti esim. nuo: http://www.slamit.net/product/11403/bbs ... 85x17-1kpl
Aitoja ei näytä suomessa olevan tarjolla, ja maksavat runsaasti.
Mutta kestääkö noi replicat mitään, vai menevätkö kieroon jo normaalissa ajossa?
Saa ehdottaa muitakin vanteita SLK:n alle, nykyiset renkaat sakoilla, eikä viitsi vakiovanteille enää kumeksia ostaa. Saa siis omiakin tyrkyttää vaikka YV:llä.
Aitoja ei näytä suomessa olevan tarjolla, ja maksavat runsaasti.
Mutta kestääkö noi replicat mitään, vai menevätkö kieroon jo normaalissa ajossa?
Saa ehdottaa muitakin vanteita SLK:n alle, nykyiset renkaat sakoilla, eikä viitsi vakiovanteille enää kumeksia ostaa. Saa siis omiakin tyrkyttää vaikka YV:llä.