Roiston rassi - Löytöjä kovalevyltä

Vastaa Viestiin
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Roisto kirjoitti:Moro,

Näissä omissa on tuo etupuoli jo aika "puhdas". Todennäköisesti puhdistuu melkein millä vaan puhaltamalla.

Tosin jos pulverimaalausta meinaisi tehdä, niin ilmeisesti pitäisi olla koko vanne puhdas? Se "kalliimpi" maalauspaikka ja samoin se toinen puhaltaja ehdotti vain naamapuolen puhdistusta & maalausta. Se 600 siis pelkkien julkisivujen maalauksesta.

t.
Risto
Siis 150e vanteen "naaman" maalauksesta, kai sanoit että kaikki nauraa tuollaisille hinnoille. Pohjatöistä voi joutua maksamaan jos ne tytöläät mutta koko satsi pitää saada naamoista maaleihin ennemminkin 150e hinnalla.

Teet itse pohjat ja viet autonmaalauslinjalle ammattioppilaitokseen niin hinta on luokkaa kymppejä/vanne.

Saa nyt nähdä mitä noihin omiin monoblokkeihin loppujenlopuksi laittais maaliksi. Pulveria olisi tarjolla, mutta ymmärtääkseni se on sitten koko vanne samalla värillä ja kestäisi myös. Kiilloitettu naama kiinostaisi kyllä... Mutta Näiden yhteensaattaminen (pulverilla kaikki paitsi naama) ei liene ihan yksinkertaista. Ja pelkän kiilloitetun hyvänä pysymisestä ei ole vielä usko vahvistunut.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Eipä tässä mitään ihmeempää. Vanteet menivät puhallukseen & maalaukseen. Tällä viikolla pitäisi tulla käsittelyyn muutama muukin Mersun vanne, joten menevät yhdellä maalin sekoittelulla. Katsotaan, mitä tulee.

Kolmen vuoden keskikulutus kääntyi nyt alle 11 litran. 10,99 näytti viimeisen tankkauksen jälkeen. Kilometrejä tuossa ajassa oli kertynyt hitusta vaille 39 tkm eli noin 13 tkm vuoteen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Sanotaan, että itse tehdessä saa semmoista jälkeä kuin mitä sattuu tulemaan. Samanlaista jälkeä saa näköjään muuallakin teetettäessä. Sain nyt ne vanteet maalauksesta. Ilmeisesti pohjatöiksi lasketaan pelkkä pohjamaalaus tms. koska kaikki vanteessa olleet pienet kolot paistoivat maalin läpi. Lisäksi ainakin yhden vanteen lakassa oli roskia.

Mitähän noille tekisi? Pitäisikö puhaltaa uudestaan ja viedä jonnekin muualle? Toisaalta mistä sen tietää, tekevätkö muuallakaan paremmin? Itse tehdessä ei ainakaan muita voisi syyttää. Kesä olisi taas tulossa ja kilikalimaalitkin jo ostettuna...

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4393
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Olikos tuo nyt minkähintaista hommaa?Jos enempi kuin muutamankympin maksanu,vois ehottaa että koittas tehdä paremmin tai rahoja takas jos ei pysty.
Minä käytin Toplinet paikallisessa automaalaamossa,julkisivut hiottiin ja maalattiin, ei mitään huippu jälkeä mutta kelpaa (jotain kuvia CLK topiikissa).
70 € maksoi ja kuittikin kirjoitettiin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Vähän päälle satasen tuosta maalauksesta köyhdyin. Mainitsin maalarille niistä koloista mutta se oli sitä mieltä, että jokainenhan saa täyttää ne niin hyvin kuin haluaa. Kuulemma sitä pakkelia ei voi vetää happomaalin päälle ja alumiinin kittaus taas on muuten kettumaista hommaa. Eli ei liene kiinnostusta tuota ruveta korjaamaan.

Mielellään oisi vaikka pari sataa maksanut, jos oisi kerralla kunnon jäljen saanut.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Roisto kirjoitti:Moro,

Sanotaan, että itse tehdessä saa semmoista jälkeä kuin mitä sattuu tulemaan. Samanlaista jälkeä saa näköjään muuallakin teetettäessä. Sain nyt ne vanteet maalauksesta. Ilmeisesti pohjatöiksi lasketaan pelkkä pohjamaalaus tms. koska kaikki vanteessa olleet pienet kolot paistoivat maalin läpi. Lisäksi ainakin yhden vanteen lakassa oli roskia.

Mitähän noille tekisi? Pitäisikö puhaltaa uudestaan ja viedä jonnekin muualle? Toisaalta mistä sen tietää, tekevätkö muuallakaan paremmin? Itse tehdessä ei ainakaan muita voisi syyttää. Kesä olisi taas tulossa ja kilikalimaalitkin jo ostettuna...

t.
Risto
Se legendaarinen kilikali kuumalle vanteelle lienee kokeilematta ;)

Täällä etelässä paikallinen pulverimaalaamo meinasi hinnaksi vanteille 160euruplaa jos pitää puhaltaa ja 80euruplaa jos on valmiiksi puhallettu.

Ei paha. Laadusta ei vielä tietoa. Kun pitää ensin oikoa nuo pinnat edellisen maalarin jäljiltä (rälläkällä poistettu maalit naamapinnasta)... Muista kiireistä johtuen en ole kerennyt kysellä jalasjärven kromimaalausputiikista.... Mutta pitää yrittää keretä, se kromi ois aika porno ja ei tarviis huulta kiiloitella.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Hojo,

Viimeinkin laitettiin piste peräpään pomppimiselle. Kun itse ei ehtinyt tekemään, piti turvautua ammattilaiseen. Samalla tarkastutin, onko alustassa väljää, koska vasemmasta eturenkaasta ravistaessa on tuntunut pientä ylimääräistä liikettä. Etupäästä ei kuulemma löytynyt mitään mutta vasen takalaakeri on ilmeisesti sökö. Siitä se hurina on ilmeisesti kuulunutkin. :?

Nyt alusta tuntuu tosi oudolta, kun on jo kerinnyt "tottua" siihen pompotukseen. :D Takapäähän palasi semmoinen taikamattomainen pehmeys. Enää ei tarvitse jarruttaa vauhtia melkein nollaan hidastetöyssyihin eikä sillan kansien poikkipykälät tunnu enää päälaessa asti. :kuski:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Kävinpä pienellä juhannusajelulla siskon luona ja kotipuolessa. Matkaa kertyi 557 km ja bensiiniä meni 52 litraa, mistä seuraa n. 9,3 litran kulutus. Ei paha, koska matkavauhti pyrittiin kuitenkaan pitämään sujuvana eikä hitaammin ajavien perään ei jääty seisoskelemaan.

Edellinen n. 320 km:n matkareissu meni 9,1 litraan mutta silloin ei ollut muita matkaajia tien päällä ja huonon ilman takia ajettiin pienennettiin vähän nopeutta.

Liekö syy talvirenkaat, talvinopeusrajoitukset vai mitkä, niin talvella kuluu huomattavasti enemmän menovettä maantieajossa. Ilmeisesti kahdeksankympin kykkiminen ei sovi tälle koneelle.

Kaikkine tyyppivikoineen (vuodot) on M104 kuitenkin mukava peli tien päällä. Nöyrästi se kulkee ja tuon 722.5:n 5-4 -vaihto tapahtuu isommin miettimättä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Tulipa tuossa lauantaina sopiva sadepäivä vanteiden uudelleen lakkaukseen. Sen yhden ongelmavanteen olin jo maalannut hopeaiseksi mutta se piti vielä lakata ja samalla parsia muiden vanteiden lakkapintaa. Olivat jääneet aika kuiviksi.

Vetelin vanhaa lakkaa ohkaisella paperilla karheammaksi mutta sen puhalluksen jäljiltä oli yhdessä vanteessa vanhaa maalia jäänyt uuden alle, jolloin lakka kulahti niiltä kohdin puhki. Onneksi ne eivät ole sillä isolla tasaisella pinnalla vaan niissä puolissa ja koloissa. Muutenkin se oma maalaama näyttää maalauksenkin puolesta paremmalta kuin ne oikean maalarin tekemät. Pohjia ei noihin ole tehty oikeastaan ollenkaan. No nyt niistä saadaan kuitenkin katseltavan näköiset. Paitsi että...

Lakka p*rkele loppui kesken homman. Kaksi sain lakattua kunnolla, yhteen olisi voinut vetää vielä yhden kerroksen ja viimeinen jäi kokonaan ilman. Ja eihän täältä tuppukylästä tietenkään löydy kaksikomponenttilakkaa deodoranttipullossa. :ttu:

Eihän kukaan ole kulussa Oulusta Taivalkoskelle päin tällä viikolla? Ensi viikolla pääsen kyllä itse hakemaan mutta nyt on taas luvattu paria sadepäivää ja ne voisi käyttää hyväksi.

Postiin ja Matkahuoltoonhan ne ei tuommoisia aineita taida ottaa. :(

Purin myös kuskin penkin selkänojaverhoilut poispoikkeen. Siinä oli jo jonkin verran harsuuntumista havaittavissa. Uusi kangaskaistale on hommattuna ja äitimuorilla on ompelemisen lahja, joten jospa sen saisi taas perstaiksi paikoilleen. Oli muuten ihan erilainen pehmusterakenne verrattuna edellisiin purkamiini penkkeihin. Varmaan johtuu siitä, että tuossa on ortopedipenkit.

Kuviakin on otettuna mutta pitää liittää ne joskus myöhemmin tänne.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Nyt on vanteet lakattu ja kumit päällä. Jos tänään kerkiäisi väännellä alle ennen Ouluun lähtöä.

Pitää keritä aamuksi pajalle, missä vaihdetaan kuskin puolen etualatukivarsi. Parikymmentä tuhatta kilometria alla olleen varren alapallossa huomattiin välystä ja nyt pitäisi tehdä takuuvaihto. Harmin paikka mutta onneksi ei mennyt omaan piikkiin.

Alustan tutkimisen lisäksi vaihdettiin ääntävä takapyörän laakeri. Vanhaan oli päässyt vettä sisään. Vaihto meni kivuttomasti ja alle tunnissa. Laakeri oli jo joskus ennenkin vaihdettu. Myös laatikon öljyt vaihdettiin. Kolmisen vuotta siellä oli Mobiliin 320:t mutta vaihtot tuntuivat epäilyttävän pehmeiltä varsinkin helteillä. Nyt sinne laitettiin 220:t. Ihan hyvältä tuntuu nyt.

Kuviakin lupailin mutta saatte odotella niitä vielä vähän. Loma on mennyt tiukasti toisenlaisessa projektissa:
Kuva

Kattoa ei vielä keritty saada päälle. Tuohon perustukseen tuhrautui suurin osa ajasta. Melko jämäkäksi se nykyään pitää tehdä. :? Tulipahan opeteltua muuraamaan. Vasaraa joskus ennenkin on tullut pideltyä.

Jospa Oulussa oisi enemmän aikaa istua koneen ääressä. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Skappas, sinnehän on reuhakka talli syntymässä 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

jovihava kirjoitti:Skappas, sinnehän on reuhakka talli syntymässä 8)
Öh, ei liene oma talli tulossa kun on unohtunu kaivaa rasvamonttu tai valaa betonista pukit..... 8)

Suosittaako MB 320:sta tuohon lootaan (722.3)?
Viimeksi muokannut AK47, 03.8.2012 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,
AK47 kirjoitti:Öh, ei liene oma talli tulossa kun on unohtunu kaivaa rasvamonttu tai valaa betonista pukit..... 8)

Suosittaako MB 32:sta tuohon lootaan (722.3)?
Kotipuoleen, joo. Sen verran tuohon koetin vaikuttaa, että on vähän tilaa auton ympärillä ja konepellin saa reilusti auki. :D

722.5:een suositellaan 236.4/6/7:aa. Mobilin 220:ssä on tuo .7-hyväksyntä. 320:lla ole mitään Mersun luokitusta.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tere,

Niin, nyt ovat 16-tuumaiset alla ja ainakin vähän aikaa ajellaan näillä. On ihan eri tuntuinen auto, kun rankaat eivät ravista. :D Ehkä pikkuisen jämäkämmänkin oloinen kuin 15-tuumaisilla.

Vähän noissa on sävyeroa keskikuppeihin. Hilekokokin on erilainen. Itse maalattu on ehkä lähinnä kuppien väriä.

Kuva

Kuva

Kuva

Tässäpä myös kuvia penkistä. Erona edellisiin purkamiini on, että selkänojan keskiosa oli irti sivuosista.

Kuva
Kuva

Keskiosa oli kiinnitetty tarranauhalla tämän läpän taakse:

Kuva

Läpän takana oli selkänojan ilmapussit:


Kuva

Pussukoille menee nippu erivärisiä letkuja:

Kuva

Verhoilu oli kiinnitetty kuminauhoilla:
Kuva

Kuluma ei ollut vielä paha mutta pahemmaksi koko ajan menossa:

Kuva

Kangas on erilaista kuin 1-sarjan kangas. Tässä on jotain tukineulosta liimattuna takapuolelle:

Kuva

Tuohon sen pitäisi mennä:

Kuva

Ja uusi suikale paikoillaan:

Kuva

Eipä tietenkään ole tullut otettua kuvaa, missä penkki olisi taas kasassa. Vähän oli ähräyksen makua, kun en ottanut penkkiä irti. Eipä sitä mielellään kyllä irrottelekaan, kun siellä on puolenkymmentä nyrkin kokoista sähkömoottoria. Tavallista penkkiä kuitenkin nostelee ihan yksissä miehin.

Etualatukivarsikin tuli vaihdetuksi. Kahdelta olisi aika pyörien suuntaukseen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Roisto kirjoitti:Terve,
AK47 kirjoitti:Öh, ei liene oma talli tulossa kun on unohtunu kaivaa rasvamonttu tai valaa betonista pukit..... 8)

Suosittaako MB 320:sta tuohon lootaan (722.3)?
Kotipuoleen, joo. Sen verran tuohon koetin vaikuttaa, että on vähän tilaa auton ympärillä ja konepellin saa reilusti auki. :D

722.5:een suositellaan 236.4/6/7:aa. Mobilin 220:ssä on tuo .7-hyväksyntä. 320:lla ole mitään Mersun luokitusta.

t.
Risto
Kato kehveli, siinä onkin 722.5. Hyvähän se että 220 pelaa mukavasti, se on halpaakin, jotain 6-7eyruplaa litra oli viimeks kun ostin.

Penkistä sit kuvaa ;)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Tämännäköinen siitä penkistä tuli. Vähän näyttää kuvassa eri sävyiseltä mutta johtunee siitä, että vanha on vähän kuluneempaa ja kiilto on erilainen. Luonnossa ei erotu paljon ollenkaan. Vanha kangas oli myös venynyt vähän pussille.

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

On se näppärä 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

jovihava kirjoitti:On se näppärä 8)
En sitä minä ommellut vaan äiteen apuun turvauduin. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Roisto kirjoitti:En sitä minä ommellut vaan äiteen apuun turvauduin.
Hoitaisko se äitee minunkin auton penkin jos käyn paiskaamassa pihaan ja tuun seuraavana päivänä hakemaan :niinpaniin:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

XUX63 kirjoitti:Hoitaisko se äitee minunkin auton penkin jos käyn paiskaamassa pihaan ja tuun seuraavana päivänä hakemaan :niinpaniin:
:lol:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Meitä vois riittää jonoks asti :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tere,

Huhhuh. Tulipa nähtyä männä yönä semmoista unta, että. Olin muka ajelemassa autolla ja yhdessä ylämäessa alkoi moottorista yhtäkkiä kuulua ihme kälätystä ja hankausta. Sitten hoksin, että öljynpaineet oli tippuneet nolliin. Heti "tiesin", että öljypumpun ketju oli mennyt poikki. Pikkuisen v*tutti.

Sitten heräsin. :lol:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ne on pahoja nuot täsmäpainajaiset :shock: Voit kuitenkin lohduttautua sillä että alitajuntasi on kaikessa hiljaisuudessa päätellytä tällaisen onnettomuuden joskus käyvän, ja valmistelee nyt sinua unien kautta että et saa niin kauheita traumoja kun se tulee tosielämässä vastaan :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

No voihan,

Eilettäin Ouluun ajellessani mollotti aurinko justiinsa silimiin oikeasta sivupeilistä, joten koetin sitä sitten vähän säätää. Tiessä oli juuri silla kohti melkoinen heitto, jossa se oikea-vasen -nuppi pyörähti osoittamaan alaoikealle. Ei hyvä. :(

Pienellä painelulla ja pyörittelyllä sain sen sitten nuljautettua takaisin alkuperäiseen asentoon. Nyt sitä ei enää kuitenkaan saa kunnolla pyöräytettyä oikealta vasemmalle – toisaalta eipä sillä väliäkään, koska peilit eivät enää säädy. Pitänee jostain hommata "uusi" tilalle.

Vanhan varmaan puran ihan harrastusmielessä.

Öljyt, tulpat ja ilmanputsarinkin voisi kohta vaihtaa.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Roisto kirjoitti:Tiessä oli juuri silla kohti melkoinen heitto, jossa se oikea-vasen -nuppi pyörähti osoittamaan alaoikealle. Ei hyvä. :(
:rollin: Jotennii tuon tilanteen kuvitteleminen sai aikaan vedet silmistä puristavan kikatuskohtauksen :lol:

Tietysti ikävä juttu että meni rikki, sooori :oops:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jokos löytyi peilinsäädin? Voisi löytyä jos alan laittamaan osiksi tuon toisen lankun...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tere,
Multiviri kirjoitti:Jokos löytyi peilinsäädin? Voisi löytyä jos alan laittamaan osiksi tuon toisen lankun...
En oo vielä aktiivisestii katsellut. Voisi kiinnostaakkin. Ilimeisesti tarjolla oisi kahden peilin nuppi? Onko sulla missä kunnossa se ilmastoinnin keskisuutin?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Joo se kahden peilin nuppi ois. Valo ei pelaa. Keskisuutin taitaa olla hyväkuntoinen mutta voi olla että menee tuohon käyttölinttaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Kannattaa aukaista katkaisija ennen uuden hommaamista, nuppi liikuttaa pieniä tappeja katkasijan sisällä jotka yhdistelee kontaktipintoja ja on varmasti irronnut jos on pyörähtänyt liikaa. samalla helppo tinata uusi lamppukin jos on palanut. kokoaminen vaatii hieman hermoja, mutta onnistuu. :)
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Joo. Kyllä minä tuon joka tapauksessa puran. Ajattelin, jos saisi halavalla "varmuuskopion", niin voisi avata vanhan turvallisemmin mielin. :D Siinä yhdenkin peilin nupissa oli melkoisesti jousia, kuulia, liukuosia ja jousia... :lol:

Miten sulla ne vakkarikamppeet? Saitko YV:n?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”