Herrasmiehet ajavat BMW:llä

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Toki näinkin mutta kyllä ne vanhemmitenkin löystyy, saati sitten jos ovipahvi sattuu hieman kastumaan. 123:sessa ja väykyssä vastaavat osat ovat Ruuveilla kiinni. Helpompia laittaa ja pysyvät varmasti kiinni.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Mahtaa muuten olla mielenkiintoista puljata tuollaisen C124:n pahvia paikoilleen :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Uuden 3:n törmäystestitulokset:
Kuva

vertailun vuoksi Mersun C (2009):
Kuva
jos Mersu haluaa mainostaa itseään turvallisimpien automerkkien joukossa, niin parannettavaa seuraavaan C:hen hieman löytyy, varsinkin jalankulkijaturvallisuudessa. :roll:
Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Laaksonen kirjoitti:jos Mersu haluaa mainostaa itseään turvallisimpien automerkkien joukossa, niin parannettavaa seuraavaan C:hen hieman löytyy, varsinkin jalankulkijaturvallisuudessa. :roll:
Sen verran ikäeroa ettei kannattane vertailla nuita keskenään. Uusi E tais olla viiden parhaan joukossa :wink:
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Kyllä mulle tämmöinen uusi dreier-touring kelpaisi, nimenomaan tuolla 6-mukisella turbodieselillä (330d) 8) 8) 8)

Kuva

Kuva

Parhaimman näköisiä auton keulailmeitä pitkiin aikoihin. Ja muutenkin style kokonaisuus. Muutama sedan on tullut nähtyä livenä ja täytyy sanoa että luonnossa vielä paremman näköinen kuin kuvissa. Viitos-touringiin tämä keula niin I´ll shot my wad in my pants... 8) :twisted: :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

On kieltämättä oikein tyylekäs. Hieman pystykeulamaisuutta on tässäkin, mutta ei läheskään yhtä pahasti kuin 500-sarjassa. Ja nyt alkaa jo tottua noihin lamppuihin, jotka ulottuvat munuaisiin asti.
S204, AZT250
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Jo tuo E46:sen konepelti on melkoinen kivipyydys Suomen teillä. Mitenkähän tuo :eec:
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Tuosta 3:stahan on aikanaan tulossa myös viistoperäinen GT-mallikin 5 tapaan:
Kuva
Kuva
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

AM kirjoitti:Mistähänpäin tuo Venskun pemu on lähtenyt ruostumaan? Kivet hakanneet massat pois vai onko ruostunut koteloista käsin?
Eihei kiivet pääse hakkaamaan, kun on tuo muovinen suojalista tuossa helman alla. Sen otin pois, kun oli maa-ainesta alkanu menemään etupäästä alle, tai lähinnä siellä oli kiviä ja helma irvisti. Otin pari ekaa nippeliä irti, ja sitte otinkin loputkin, kun siellä tuntu sellasta möhnää olevan. Ensimmäinen suojamuovi tuosta puuttuu, eli eturenkaasta tuohon kuskin oven puoliväliin, jonka takia sitä kiveä yms menee tuon listan alle. Ja siis listan kun sain pois, niin sittehän nuo reijät jo melkein irvistikin päin näköä. :x

Mutta asiaan, eli siis takaovihan tuosta on kanssa ruosteessa, muualta oikeastaan ruosteeton, takaluukun kansi alkaa pikkuhiljaa sisäpuolelta alareunasta vähän kupruilee, mutta todella vähän, mitä nämä nyt yleensä.
:arrow: Eli takaoveen varmasti keränny vettä jossain maailman vaiheessa, ja sitä kautta varmasti tuonne helmaankin, eli sisältäpäin on ruostunut. :?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Tässä pitäisi olla ensimmäinen salakuva tulevasta M3:sta
Kuva
lisää kuvia täällä:
http://shows.autospies.com/gallery/SPIE ... MW-M3-439/
ennen "Ämmää" on yleensä tosin tullut Alpina-versio. :roll:
Kuva
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Taas sitä samaa kommentointia;
BMW on urheilullisempi, ohjaus on tarkempi, blaa, blaa, blaa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mz9OOHoY ... r_embedded[/youtube]
-No 2014 uusi C pääsee näyttämään kyntensä. :roll:
Kuva
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Ei taida olla mersun tapa tehdä autoja tuo että olis tunnnokas ajettava, keskitytään siihen vanhaan konseptiin jolla on tehty. Eli ei niinkään urheilullista vaan peruskamaa joka toimii hyvin jotakuinkin kaikilla alustoilla, urasilla teillä jne. Baijerilainen luonnostaan reagoi uriin herkemmin, ollen myös ajettavuudeltaan urheilullisempi vaikka vain perusmalleja vertailtaisiin.

Ehkä se on kuitenkin ihan hyvä että joka valmistaja pyrkii tekemään omanlaisia autojaan eikä kopioi kaikkea naapurilta, toki ohjauksen oisivat saaneet mersulla korjata jo 25v sitten.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Jonkun verran on mieltä kiihottaneet nämä propellikeulaiset aina aika ajoin. Nyt tuossa vasta kuitenkin kauhukseni huomasin että E39 touringissa (mitä kovasti ihailen) on ilmeisesti ilmajouset perspäässä? Onko ne vakiona vai lisävaruste? Eli onko mahdollista löytää yksilöitä rautajousilla?

Sen verran olen ilmajousikauhuinen että jos E39 touring on vakiona pusseilla niin jääpi hankkimatta. Mulla on oikein tullut tavaksi aina alkutalvesta ensimmäisten kovempien pakkasten jälkeen käydä pyörähtämässä Vehon pihalla laskemassa montako S211 mallia milloinkin on korjaamon pihalla persaus tontissa. Viimeksi kun kävin näin neljä. Voihan se bemarin systeemi tieten olla paremmin tehty, mutta epäilen että samat vaivat niissäkin on, eivät kestä Suomen olosuhteita.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Melko vähän tuota itse on nähnyt noita ilmajousia tontissa, mutta nehän on touringin vakiovaruste oliko vuosimallista 1998 eteenpäin.

EDIT: Ainakin 528i/530d touringeissa.
Viimeksi muokannut Mulqvist, 11.6.2012 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
ruikku
Käyttöohjeuskovainen
Viestit: 380
Liittynyt: 19.10.2010 0:09

Viesti Kirjoittaja ruikku »

Lieneekö ollut lisävaruste, omani oli ihan normi alustalla. Auto oli joku 97/98.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
Avatar
MattiS
Viestit: 524
Liittynyt: 22.10.2007 10:28
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja MattiS »

Kaverilla oli E39 ja siitä kailahti nua pussit mutta se oli kyllä kesä..

EDIT:: Kysees oli 530D farkku vm 99
Viimeksi muokannut MattiS, 12.6.2012 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas

2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Komppaan mulkvistiä, meikäläisen 523 menee ihan raudalla eikä ilmalla.
Kein siknatuur
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Juu ilmeisesti näissä isompikoneisissa on ne ilmapalkeet takana vakiona. :evil: Mikä ihmeen pakkomielle näillä sakemanneilla on laittaa noihin farkkuihin ne pussit, olis nyt olleet edes lisävaruste niin voisi mahdollisesti jostain löytyä se rautajousinen yksilö. Ainakin suomalaiset uuden ostajat olis jättäneet ruksimatta ne pussit kun tännehän ostettiin pääosin ne karavalakkivarusteiset mallit.

Nykytilanteessa esim. E-kokoluokan mersun kohdalla tämä rajaa 210-koria uudemmat farkut kokonaan pois hankintalistalta. Ja jos sitten E39 bemariakaan ei voi ostaa niin takavetoisen täysikokoisen ja täysimoottorisen farkun hankkiminen menee ongelmalliseksi... :(
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No vaihtaa rautajouset, ei kai siinä sen ihmeempää?
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Rautaa on takana ainakin mulla, 99 loppuvuodesta, 530d Toukka... :wink:

Eikä mielestäni lue ees varusteissa että olis ollu ilmajousilla, että ois kukaan ees vaihtanu rautoja tilalle.

Ja mä taas haluisin ilmapussit, et pysyis perse ylhäällä. :lol:

Mut ehkä se nyt menee noinkin, "huolettomampi". :roll:

oisko se sitte faceliftiin tullu vakioksi nuo pussit, eli siin 00 paikkeilla? :tuumaus:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Jossakin välissä tuo muuttui isompien pannujen vakiovarusteeksi, samalla taisi tulla moottoripäivitys, alustaa paranneltiin, lämmityslaitteen esivastusta (tjsp.) yms. parannuksia tehtiin. Sillä vähän katselin tuota omaakin, että se olisi tuota "uudempaa" mallia. Feisliftauksesta ei silti vielä ollut kyse.
Kein siknatuur
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

Jos pitää olla väkevällä moottorilla, automaattitoosalla, kardaanilla ja rautajousilla varustettu iso saksalainen farkku, niin miten olisi A6 Audi vaikkapa 2.7 biturbo- tai 4.2 V8-koneella? Alle kymppitonnin noita näyttäisi jo saavan. Ei vaivaisi ruoste niin pahasti ja saisi kaupan päälle toisenkin parin vetoakseleita.
S204, AZT250
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Ellen vallan väärin muista muutamaa kiroillutta henkilöä niin huoltolaskut saattaa juuri noilla erikoisilla koneilla karata vähän korkealle, eli kannattaisi valikoida mahdollisimman peruskone mutta sieltä tehokkaammasta päästä. Näinollen 3.0 tai 2.8 V6, V8:iin ei osia löydy kovin paljoa ja korjaaminenkin töiltään kaliimpaa, 2.7T kanssa tuo yksi kirjain jo kertoo paljon mahdollisista remonteista ja sen myös että käsipäivää sanotaan 4 numeroisella summalla.

Eli ei hullumpi vaihtoehto audikaan kunhan vähän kattoo millä koneella, sama kuin bemarien kanssa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Garcia kirjoitti:Jos pitää olla väkevällä moottorilla, automaattitoosalla, kardaanilla ja rautajousilla varustettu iso saksalainen farkku, niin miten olisi A6 Audi vaikkapa 2.7 biturbo- tai 4.2 V8-koneella? Alle kymppitonnin noita näyttäisi jo saavan. Ei vaivaisi ruoste niin pahasti ja saisi kaupan päälle toisenkin parin vetoakseleita.
Kaikil ei taida olla itsesuojeluvaistoo, kaikkea sitä ihminen menee lötkäyttää "bmw ihmisten" korviin. :twisted: :biggun:

No vitsi vitsi. :lol:

Henkilökohtaisesti ei kyllä nappaa vag laitteet.. :roll:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
thabandit^
Viestit: 844
Liittynyt: 12.12.2006 20:21
Paikkakunta: Nomansland

Viesti Kirjoittaja thabandit^ »

Garcia kirjoitti:Jos pitää olla väkevällä moottorilla, automaattitoosalla, kardaanilla ja rautajousilla varustettu iso saksalainen farkku, niin miten olisi A6 Audi vaikkapa 2.7 biturbo- tai 4.2 V8-koneella? Alle kymppitonnin noita näyttäisi jo saavan. Ei vaivaisi ruoste niin pahasti ja saisi kaupan päälle toisenkin parin vetoakseleita.
Mutta jos ruvetaan puhumaan nokivasaroista, niin taitaa aika monella kallistua kuppi 530d:n suuntaan ennemmin kuin 2.5 V6 TDi:n.
530d Touring -01
250EXC-F -04
Avatar
Matti H
ooppelimies
Viestit: 1125
Liittynyt: 19.10.2010 12:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Matti H »

Vensku_ kirjoitti:
Garcia kirjoitti:Jos pitää olla väkevällä moottorilla, automaattitoosalla, kardaanilla ja rautajousilla varustettu iso saksalainen farkku, niin miten olisi A6 Audi vaikkapa 2.7 biturbo- tai 4.2 V8-koneella? Alle kymppitonnin noita näyttäisi jo saavan. Ei vaivaisi ruoste niin pahasti ja saisi kaupan päälle toisenkin parin vetoakseleita.
Kaikil ei taida olla itsesuojeluvaistoo, kaikkea sitä ihminen menee lötkäyttää "bmw ihmisten" korviin. :twisted: :biggun:

No vitsi vitsi. :lol:

Henkilökohtaisesti ei kyllä nappaa vag laitteet.. :roll:
Nuita v-koneisia audin rutkuja ei kyllä laita ku rahamiehet. Siinä sattuu se maanantaina kappale olemaan niin molemmat nokka-akselit keskeltä poikki ja eikun hartikaisen kyytillä pörhölle tahi muuhun audi-nyrkkipajalle. Nyrkkipajallakaan ei selviä alle viijen kilon hinnalla, paitti ko hyvällä tinkaamisella ja turpaan vedolla.

Ja audien laatu, tuossa tullunna nuita audeja ajettua halliin sisään ja ulos, tällasia -06-09 vm välillä omaavia laitoksia ni kuinka paska se sisustan viimeistely voi olla.. Saattaa olla laitos missä on joku ihmeen business quattro exclusive malli, oikein ankean harmaa sisusta, ratti muovia ja ainut mistä löytyy nahkajäljitelmää on vaihdekepin ja jarrukahvan pusseista, sitä minä ihmettelin, että jopa yli 20v vanhemmassa ooppelissa on paljon paremman olonen sisusta, tietty nämä erikseen mistä löytyy jo nahkakuppijakkarat jne, ellen väärin muista ni ratti ei kyllä sen kummempi ole niissäkään.

Nyt joku audimies vetää palkokasvin sieraimeen, ei tarvi. Tää on vain mun mielipide.
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.

Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02

ex-Sammale-Rimera UGGly '95

® Mesen linttaklubi
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Tuossa käydessäni lähikaupassa oli siinä parkkiksella musta E60. Hemmetin siistissä kunnossa, taisi olla m-sportti (?) ja hienot vanteet alla. Olen aina pitänyt E60/E61 koria rumana mutta tämä jotenkin säväytti hienolla olemuksellaan. Musta sopii tuohon koriin, munuaisetkin oli mustilla kehyksillä. Ei olisi ihan mahdoton ajatus....... tosin valuutta ei riitä tuohon koriin vielä muutamaan vuoteen mutta ehkä joskus. :idea:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Eldorado kirjoitti:Tuossa käydessäni lähikaupassa oli siinä parkkiksella musta E60. Hemmetin siistissä kunnossa, taisi olla m-sportti (?) ja hienot vanteet alla. Olen aina pitänyt E60/E61 koria rumana mutta tämä jotenkin säväytti hienolla olemuksellaan. Musta sopii tuohon koriin, munuaisetkin oli mustilla kehyksillä. Ei olisi ihan mahdoton ajatus....... tosin valuutta ei riitä tuohon koriin vielä muutamaan vuoteen mutta ehkä joskus. :idea:
Älä elto viitti, haet vaa vähä Nortean tai OoPeen täiltä tai seiltä rahhaa, ja näytät että oot rahamies. 8)

Kukkaa ei tarvi tiätää ettei se oo ihan käteisellä maksettu, kuha et rahotusta ota, vaa iha lainaa, et saat sen omiin nimiis. :)

Mut mut, kannattaa kyl olla tarkkana kilometrien, ja alustan huollon suhteen... Tulee muuten kalliiksi... :lol: :x
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Matti H kirjoitti:
Vensku_ kirjoitti:
Garcia kirjoitti:Jos pitää olla väkevällä moottorilla, automaattitoosalla, kardaanilla ja rautajousilla varustettu iso saksalainen farkku, niin miten olisi A6 Audi vaikkapa 2.7 biturbo- tai 4.2 V8-koneella? Alle kymppitonnin noita näyttäisi jo saavan. Ei vaivaisi ruoste niin pahasti ja saisi kaupan päälle toisenkin parin vetoakseleita.
Kaikil ei taida olla itsesuojeluvaistoo, kaikkea sitä ihminen menee lötkäyttää "bmw ihmisten" korviin. :twisted: :biggun:

No vitsi vitsi. :lol:

Henkilökohtaisesti ei kyllä nappaa vag laitteet.. :roll:
Nuita v-koneisia audin rutkuja ei kyllä laita ku rahamiehet. Siinä sattuu se maanantaina kappale olemaan niin molemmat nokka-akselit keskeltä poikki
ja eikun hartikaisen kyytillä pörhölle tahi muuhun audi-nyrkkipajalle. Nyrkkipajallakaan ei selviä alle viijen kilon hinnalla, paitti ko hyvällä tinkaamisella ja turpaan vedolla.

Ja audien laatu, tuossa tullunna nuita audeja ajettua halliin sisään ja ulos, tällasia -06-09 vm välillä omaavia laitoksia ni kuinka paska se sisustan viimeistely voi olla.. Saattaa olla laitos missä on joku ihmeen business quattro exclusive malli, oikein ankean harmaa sisusta, ratti muovia ja ainut mistä löytyy nahkajäljitelmää on vaihdekepin ja jarrukahvan pusseista, sitä minä ihmettelin, että jopa yli 20v vanhemmassa ooppelissa on paljon paremman olonen sisusta, tietty nämä erikseen mistä löytyy jo
nahkakuppijakkarat jne, ellen väärin muista ni ratti ei kyllä sen kummempi ole niissäkään.

Nyt joku audimies vetää palkokasvin sieraimeen, ei tarvi. Tää on vain mun mielipide.
Räkänauruhan tässä pääsi.
Audin sisusta pesee mersun vastaavan mennentullen ja ajoltaan ovat edellä valovuoden, ja koneista puhumattakaan.
Vaikka ne onkin ylihintaisia golffeja ja paskatteja niin....Bemarikaan ei hintaansa nähden piekse audeja....


.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”