W124 farmarin pakoputki
W124 farmarin pakoputki
Mistäs porukka on hankkinut pakoputkia otsikon autoihin? Pitäs uusi takaputki saada ja aika hintavalta vaikuttaa. E-baysta sais saksan maalta muutamalla kympillä putkia. Onko niistä jollain kokemuksia?[/u]
Itsellä sama vaihe meneillään. Tosin en ole hankkimassa alkuperäistä putkistoa vaan paremmin virtaavaa tuplaputkistoa alusta loppuun kahdella katilla.
Aikoinaan Turussa oli Turun Pakoputki Center, joka sellaisen olisi tehnyt mutta firma lopetti joitakin vuosia sitten. Sen jälkeen tuli ongelma näiden putkistojen suhteen.
Marteliukselta saa myös mitä tahansa putkistoja mutta sitä varten rahaa runsaita summia. Toki Pakoputki Centerin tekemä maksoi myös mutta puolet siitä mitä esim Marteliuksen valmis.. Ja oli "metritavarasta" tehty tarvittavilla pöntöillä. Ja ulostulon sai valita itse.
Euroopan myyntiä en ole edes etsiny. Tarviisko sieltäkin etsiä..

Aikoinaan Turussa oli Turun Pakoputki Center, joka sellaisen olisi tehnyt mutta firma lopetti joitakin vuosia sitten. Sen jälkeen tuli ongelma näiden putkistojen suhteen.
Marteliukselta saa myös mitä tahansa putkistoja mutta sitä varten rahaa runsaita summia. Toki Pakoputki Centerin tekemä maksoi myös mutta puolet siitä mitä esim Marteliuksen valmis.. Ja oli "metritavarasta" tehty tarvittavilla pöntöillä. Ja ulostulon sai valita itse.
Euroopan myyntiä en ole edes etsiny. Tarviisko sieltäkin etsiä..

Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Re: putkea
Tätä on näköjään liikkeellä. Takapöntön määki hain motonetistä, keskipöntön tilasin ku ei ollu hyllyssä. Nyt vaan odotellaan keskipönttöä, rouheiden jylinöiden kerajanttu kirjoitti:viime viikolla meni vaihtoon farkun taka ja keski pöntöt, takapönttö Redi motonetista 160e.

® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
Minä kävin viime talvena ja sitä edellisenä KL:stä hakemassa autoon Eberin valmistaman taka- ja keskiosan. Edellisen kerran hain samaan autoon 8 vuotta sitten pakoputkiosia ja nekin oli alkuperäistä Eberi-laatua. Ties vaikka sillä olisi jotain tekemistä tuon pitkähkön kestoiän kanssa 

® Mesen linttaklubi