W 140 500S katkaisjoiden merkkivalot ?
-
W 140 500S katkaisjoiden merkkivalot ?
Missä kaikissa katkaisijoissa ja lämmönsäätimien/ilman ohjaimien takana pitää ässässä palaa valo ? 124 korisissahan palaa valo myös niiden ilmasuuttimien rullissa, pitääkö ässässä palaa myös. Ja onko ne pienet lasikantapolttimot 1,2w vai mitkä. Räjäytyskuva olisi kohdillaan systeemistä. Valokatkaisijan takana on pimeää, sinne täytyy ainakin vaihtaa poltin. Kiitos jo etukäteen.
-
"Joissakin malleissa saa vaihdettua taustavalot kun nyppii nuo "AUTO" nappulat irti. Samoin tuossa keskivaiheilla oli jonkun napin alla taustavalon poltin"
Onko ne kaikki kuitenkin nypittävissä? Vai voiko jotain hajota jos lähtee kiskomaan niitä ulospäin? Oli sitten vaihdettavaa lamppua takana tai ei?
Onko ne kaikki kuitenkin nypittävissä? Vai voiko jotain hajota jos lähtee kiskomaan niitä ulospäin? Oli sitten vaihdettavaa lamppua takana tai ei?
-
Oiskohan se valo tuon 'Rest' nappulan alla?
Ja sekö valaisisi vain sen 'auto' rullan?
Kaikki napit ympärillä minulla kyllä on valaistu, myös tuulettimen kuva 'Auto' rullan yläpuolella.
Millaisella pihdillä se REST nappula oikeen olis nypittävissä?
Mielestäni se menee sisään eräänlaiseen kaulukseen joten ei oikein mitään koukkujakaan sen taakse saa, vaan sivuista, jossa aika ahdas tila, pitäisi puristaa..
Käytännön vinkkejä kellään?
Tavallisilla pienillä nokkapihdeilä ei toistaiseksi onnistunut. Vaikka olin teipeillä suojannut alueen tuli jo naarmutuksen vaara vastaan.
Ja sekö valaisisi vain sen 'auto' rullan?
Kaikki napit ympärillä minulla kyllä on valaistu, myös tuulettimen kuva 'Auto' rullan yläpuolella.
Millaisella pihdillä se REST nappula oikeen olis nypittävissä?
Mielestäni se menee sisään eräänlaiseen kaulukseen joten ei oikein mitään koukkujakaan sen taakse saa, vaan sivuista, jossa aika ahdas tila, pitäisi puristaa..
Käytännön vinkkejä kellään?
Tavallisilla pienillä nokkapihdeilä ei toistaiseksi onnistunut. Vaikka olin teipeillä suojannut alueen tuli jo naarmutuksen vaara vastaan.
Tuossa keskimmäinen ympyröity poltin valaisee puhaltimen rullan.
Kuvan alalaidassa näkyy kirkkaasta muovista tehty "valaisinkisko" jota myöten valo kulkee rullalle.
REST ja sisäkiertonappien vasemmalla puolella loistaa tuollainen keltainen pallukka. Siinä on teippi päällä ja sen alta on mahdollista vaihtaa se lamppu sinne piirilevylle.
Edellyttää että keskikonsolin puuverhous on irti.[/img]
Mites tuo lista kannattaa irrottaa tuon päätyruuvin irrottamisen jälkeen ettei hajoa.?Mika.T kirjoitti:Oola kirjoitti:Miten ne vaihdettua ne neljän rullan polttimot? Ettei suotta pura koko autoa
Tuntuu olevan aika tiukasti kiinni.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91