250TD -95 käy huonosti käynnistäessä
250TD -95 käy huonosti käynnistäessä
Morjens!
Mikähän mahtaa tökkiä tuossa uudessa tulokkaassa?
Nimittäin kylmänä käynnistettäessä tahtoo rykiä ja käydä huonosti n. 5-10s, jonka jälkeen käynti tasoittuu ja toimii normaalisti?
Ajossa eikä muussakaan käynnissä ei ole huomioitavia oireita.
Mikähän mahtaa tökkiä tuossa uudessa tulokkaassa?
Nimittäin kylmänä käynnistettäessä tahtoo rykiä ja käydä huonosti n. 5-10s, jonka jälkeen käynti tasoittuu ja toimii normaalisti?
Ajossa eikä muussakaan käynnissä ei ole huomioitavia oireita.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Hehkun merkkivalo palaa normaalisti ennen käynnistystä, eikä myöskään pala käynnistämisen jälkeenkään.
Entisessä mersussa tosin oli saman tyyppinen oire, että käynti oli alkuun huonoa ja parani kun kävi vähän aikaa huonosti. Silloin tosin oli hehku pimeänä ja hehkun merkkivalo jäi palamaan käynnistyksen jälkeen.
Entisessä mersussa tosin oli saman tyyppinen oire, että käynti oli alkuun huonoa ja parani kun kävi vähän aikaa huonosti. Silloin tosin oli hehku pimeänä ja hehkun merkkivalo jäi palamaan käynnistyksen jälkeen.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Ihan on normaali moniventtiilikone tässä pelissä.dealer kirjoitti:Niin on, erityisesti tähän moniventtilikoneeseen.Vaiha hehkut, se on kivvaa hommaa
"Onpa tiukassa ... tohtiskohan lujemmin vääntää ... kokeillaasNAK
IhaS*:shock:*RRKKKLL"![]()
![]()
![]()
Vai oliko tämä kapeakantinen turbolla. No kuitenkin
Diilerihän sen tietää, jotta mitä maksaa hehkujen vaihto Lintosella? Tai tutkiminen, että mikä niistä on pimiänä?
Sattuuko tähän olemaan mitään kotikonstia, jolla sen pystys testaamaan? Ja miten se käytännössä onnistuu?
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Sehän onnistuu ohomimittarilla hehkureleeltä hehkuille lähtevästä piuhasta, mitattuna pitäisi olla lipo oikosessa maita vasten.
Vaihtoehtoisesti sähäkökynällä nippasee hauenleuan akun plussaan ja tökkii kärjellä joko sinne pistokkeeseen tai suoraan hehkujen päihin, johona lamppu syttyy
niin ehiä, johona ei
niin särki
Lintonen tuon kait tekkee käden käänteessä, toki se voipi tulla kalliiksi ainakin jos olet vaimollinen mies ja päästät siipan siksi aikaa Kärkkäiselle pyörimään, siellä höperökalustekaupan puolella pystyy menemään tunnissa satoja euroja
Tätä voipi yrittää eliminoija soittamalla Kärkkäiselle pommiuhkauksen etukäteen, mutta pittää muistaa ettei soita omasta liittymästä, ostaa vaikka anonyymin priipaidin Ärrältä 
Vaihtoehtoisesti sähäkökynällä nippasee hauenleuan akun plussaan ja tökkii kärjellä joko sinne pistokkeeseen tai suoraan hehkujen päihin, johona lamppu syttyy



Lintonen tuon kait tekkee käden käänteessä, toki se voipi tulla kalliiksi ainakin jos olet vaimollinen mies ja päästät siipan siksi aikaa Kärkkäiselle pyörimään, siellä höperökalustekaupan puolella pystyy menemään tunnissa satoja euroja


® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Hmm.... oisko poromiehen entinen mese?Lestrange kirjoitti:Noniin, uutta tietoa asiasta.. Tänään löin mersun tulille yön jälkeen ja käynnissä ei ollut mitään vikaa.. Toimi siis normaalisti..
Mahdollista, että pa-järjestelmässä ois ilmaa ja sen takia rykii?
Rykimä aika>pallaksen luontokeskuksella myyään rykimäsukkiakin

Mittailee ne ohmit ja kattelee/vaihtaa suotimet tarvittaessa , tsekkaa muutkin liitokset putkistossa ,niin on taas pois suljettu pari vaihtoehtoa>mulla tuo joutokäynti oli alhanen(300D turbo -92 liekö samat systeemit) sen ylijännitereleen ansiosta vaan eipä rykiny joten sekin lienee pois suljettu tässä tapauksessa.....
Toimiihan polttoainetankissa huohotin?>imaseeko kovallakin suhinalla lisäilmaa ,kun korkin aamutuimaan aukasee jne... tuli tuokin epätodennäkönen ajatus mieleen.....
Jos helpommalla/varmanpäälle haluaa päästä ,niin ammattilaiselle vienti olisi minun ehdotukseni tässä tapauksessa, varsinkin jos rykhimäkausi vielä jatkuu

