B-kadetin surkuhupaisat temppuilut...itkeäkkö vai nauraakko
B-kadetin surkuhupaisat temppuilut...itkeäkkö vai nauraakko
Hyvää iltaa poijaat, neidot ja muut nisäkkäät.
Minulla alkaa nyt jo päässä käämi punottamaan siihen malliin et ajattelinpa kysästä josko täältä löytys apuva. Opeli-kerhoon en ole vielä uskaltanut liittyä. "Auto" on Opel Kadett B -69 (kone hieman uudempi 1,1L noin -71)
Kesäautosta tuli tälle kesälle koko kesän rojektiauto.
Tällä hetkellä löytyy seuraavaa.
- tuntus polttavan bensaa/poksauttelevan kaasarin suunnalla(seos ja tyhjäk ruuvin säätely ei tunnu vaikuttavan vaikka miten ruuvais ja ettisi ne "pirteimmät" kohdat tai tekis mitä tahansa sadetansseja...sadetta tosin kyllä riittää)
- jos saa käyntiin, ottaa huonohkosti kierroksia
- kun tyrkkää kaasua reilusti nopeaan tavallaan tukehtuu eli hyytyy, tai sit pitää hetken tauon ja yskähtäen nostaa kierrokset. Sammuu jos pitää kaasua pohjassa(eli ihan kun olis kaasari tukossa, mut kun ei ole)
Tehty on jo seuraavaa:
- kaasari purettu atomeiksi ja joka nippeli irrotettu ja puhdistettu(kiihdytyspumpun kalvoa mietin, mut ruikki ainahi testatessa pirteästi bensaa silmille ja ilman väkivaltaa en saanu sen kantta irti niin en alakanu väkisin vääntämään). Suodattimen laitoin samalla bensaletkun väliin ja ainakin sen mukaan menovettä virtaa kaasaria kohti.
- tulvi, joten neulaventiili uusittu(koho ei hölskyny),ei tunnu tulvivan enää.
- uudet tiivisteet tehty kaasarille ja alipainevuodot hävitetty(en ainakaan enää ole spraylla mistään löytänyt).
- sytytys säädetty lampulla ja vielä tarkistettu ettei ole hypänny jakaja hampaalla
- tulpatkin uusin, mut vetää kyllä epäilyttävän mustaksi nopeesti (vuotojako?)
- katkojan käret(ja se kondensaattori) uusittu ja tietty säädetty, uus puolan johto ja epävarman oloinen tulpanjohto uusittu
- ventiilitkin säädin sillon kun vielä toimi ja ketjun kireyden tarkistin
Vähän on hankala sanoa missä vaiheessa kyseinen vaiva alko kun on ollu noita vaivoja vähän päällekäin ja ristiinrastiin. Virranjakajan kääntely ei vaikuta vaivaan, käänteli minne tahansa.
Joten olisikos kenelläkään vinhoja vinkkejä tai jopa vanhojen opeleiden kanssa tapellutta henkilöä jolla olis intoa/aikaa ihan Jyväskylän suunnalla?
Nimimerkillä: "Anna minulle armahduksesi, työnnä ojaan se helevetin opeli.."
Minulla alkaa nyt jo päässä käämi punottamaan siihen malliin et ajattelinpa kysästä josko täältä löytys apuva. Opeli-kerhoon en ole vielä uskaltanut liittyä. "Auto" on Opel Kadett B -69 (kone hieman uudempi 1,1L noin -71)
Kesäautosta tuli tälle kesälle koko kesän rojektiauto.
Tällä hetkellä löytyy seuraavaa.
- tuntus polttavan bensaa/poksauttelevan kaasarin suunnalla(seos ja tyhjäk ruuvin säätely ei tunnu vaikuttavan vaikka miten ruuvais ja ettisi ne "pirteimmät" kohdat tai tekis mitä tahansa sadetansseja...sadetta tosin kyllä riittää)
- jos saa käyntiin, ottaa huonohkosti kierroksia
- kun tyrkkää kaasua reilusti nopeaan tavallaan tukehtuu eli hyytyy, tai sit pitää hetken tauon ja yskähtäen nostaa kierrokset. Sammuu jos pitää kaasua pohjassa(eli ihan kun olis kaasari tukossa, mut kun ei ole)
Tehty on jo seuraavaa:
- kaasari purettu atomeiksi ja joka nippeli irrotettu ja puhdistettu(kiihdytyspumpun kalvoa mietin, mut ruikki ainahi testatessa pirteästi bensaa silmille ja ilman väkivaltaa en saanu sen kantta irti niin en alakanu väkisin vääntämään). Suodattimen laitoin samalla bensaletkun väliin ja ainakin sen mukaan menovettä virtaa kaasaria kohti.
- tulvi, joten neulaventiili uusittu(koho ei hölskyny),ei tunnu tulvivan enää.
- uudet tiivisteet tehty kaasarille ja alipainevuodot hävitetty(en ainakaan enää ole spraylla mistään löytänyt).
- sytytys säädetty lampulla ja vielä tarkistettu ettei ole hypänny jakaja hampaalla
- tulpatkin uusin, mut vetää kyllä epäilyttävän mustaksi nopeesti (vuotojako?)
- katkojan käret(ja se kondensaattori) uusittu ja tietty säädetty, uus puolan johto ja epävarman oloinen tulpanjohto uusittu
- ventiilitkin säädin sillon kun vielä toimi ja ketjun kireyden tarkistin
Vähän on hankala sanoa missä vaiheessa kyseinen vaiva alko kun on ollu noita vaivoja vähän päällekäin ja ristiinrastiin. Virranjakajan kääntely ei vaikuta vaivaan, käänteli minne tahansa.
Joten olisikos kenelläkään vinhoja vinkkejä tai jopa vanhojen opeleiden kanssa tapellutta henkilöä jolla olis intoa/aikaa ihan Jyväskylän suunnalla?
Nimimerkillä: "Anna minulle armahduksesi, työnnä ojaan se helevetin opeli.."
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2609
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Imusarjan tiiviste tulee mulla mieleen...ja kaasarin ja imusarjan välissä oleva, ei enää jaksa muistaa mikä tuommosen ilmiön aiheutti, mutta korjaantu muistaakseni vaihtamalla koko kaasari ehjään.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ennakonsäädössä vika, onko katottu jakajan sisään onko sielä keskipakosäädin ?
Itellä oli yhessä pallosalamassa vieteri poikki sieltä ja muuttu varsin veikiäksi vehkeeksi ajaa.
Samoin alipaine sääjin kannattaa tarkistaa.
Itellä oli yhessä pallosalamassa vieteri poikki sieltä ja muuttu varsin veikiäksi vehkeeksi ajaa.
Samoin alipaine sääjin kannattaa tarkistaa.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Ei ole toista puolaa saatavilla tähän hätään niin en ole toisella testannut. Ei se ainakaan lämpene liikaa kun koittelee kätösellä. Pitänee kahtella jos sitä mittailis.
Imusarjan tiivistettä epäilin itsekin aluksi, mut enää en oikeen siihen usko kun se vallan toimivalta näyttää, ei vaikuta liian kutistuneeltakaan, eikä enää edes vaikuta käyntii vaikka sinne miten sitä spraytä suihkii. Ennen kyllä hyyty heti kun suihkutteli sinne suuntaan kun oli pultitki löysällä. Ilmaa veti myös hieman ylempää pakeliitin välistä kun siel ei tiivisteestä ollu kun haamu jälellä, mut nyt on uus tiiviste sieläkin eikä enää reagoi sekään suihkutteluun. Pakeliittikin päällisinpuolin ehjä...
Uuden kaasarin(Solex 30/35 PDSI) puoleen alan itehi tässä kääntymään et jos on hajua mikä tohon kävis(vissiin c-mallissa ainahi samantapainen?), mistä sais toimivan ja vielä kohtuu edullisesti niin saa laittaa vinkkiä tai ilmotella.
Alipainesäädin pelittää ja letkusta otin palan pois kun oli toisesta päästä halki. Ei tosin vaikuta vaivoihin millään muotoa vaikka koko letkun irrottaa. Sitä keskipakojuttua mietin tuossa jo aiemmen ittekseen. Kai ne keskipakomötkylät jossain siel levyn alla on mut en vielä alakanu purkamaan kun niin vammasessa paikassa on tuo jakaja eikä millään huvittas ainakaan irrottamaan alkaa. Pitänee huomenna tiirailla miten sitä jakajaa puretaan kun ei ole pienintäkän haisua asiasta. Vois hyvinkin vaikuttaa tuohon tyyliin.
Imusarjan tiivistettä epäilin itsekin aluksi, mut enää en oikeen siihen usko kun se vallan toimivalta näyttää, ei vaikuta liian kutistuneeltakaan, eikä enää edes vaikuta käyntii vaikka sinne miten sitä spraytä suihkii. Ennen kyllä hyyty heti kun suihkutteli sinne suuntaan kun oli pultitki löysällä. Ilmaa veti myös hieman ylempää pakeliitin välistä kun siel ei tiivisteestä ollu kun haamu jälellä, mut nyt on uus tiiviste sieläkin eikä enää reagoi sekään suihkutteluun. Pakeliittikin päällisinpuolin ehjä...
Uuden kaasarin(Solex 30/35 PDSI) puoleen alan itehi tässä kääntymään et jos on hajua mikä tohon kävis(vissiin c-mallissa ainahi samantapainen?), mistä sais toimivan ja vielä kohtuu edullisesti niin saa laittaa vinkkiä tai ilmotella.
Alipainesäädin pelittää ja letkusta otin palan pois kun oli toisesta päästä halki. Ei tosin vaikuta vaivoihin millään muotoa vaikka koko letkun irrottaa. Sitä keskipakojuttua mietin tuossa jo aiemmen ittekseen. Kai ne keskipakomötkylät jossain siel levyn alla on mut en vielä alakanu purkamaan kun niin vammasessa paikassa on tuo jakaja eikä millään huvittas ainakaan irrottamaan alkaa. Pitänee huomenna tiirailla miten sitä jakajaa puretaan kun ei ole pienintäkän haisua asiasta. Vois hyvinkin vaikuttaa tuohon tyyliin.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Mikähän tämä voimaventtiili lie. Ei tosa oo kun tuo kiihytyspumppu mikä on noilla neljällä kiinni ja jota en saanu millään irti vaikka ruuvit otin pois. Hyvin se tosiaan ainahi ruiski kun irrallaan oli ja sinne oli bensaa jääny. Voi kai se sehi kalvo toki olla. Puhistella oon yrittäny sitähi suihkimalla kaasarinpuhistus-spraytä suuttimista läpi ja varovaisesti paineilmalla.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Bensapumppua veikkaan, jos on vielä sillä mekaanisella.
Kalvo lötkistynyt ja läppäventtiilit jumittaa niin ei saa bensaa kuin ujosti.
Mutua.....
edit:
Millä suihkuttelit?
Starttipilottia kun suihkuttelee niin kuulee heti kun kierrokset kohoaa että imuvuotoa on tarjolla.
Kalvo lötkistynyt ja läppäventtiilit jumittaa niin ei saa bensaa kuin ujosti.
Mutua.....
edit:
srlq kirjoitti:Imusarjan tiivistettä epäilin itsekin aluksi, mut enää en oikeen siihen usko kun se vallan toimivalta näyttää, ei vaikuta liian kutistuneeltakaan, eikä enää edes vaikuta käyntii vaikka sinne miten sitä spraytä suihkii. Ennen kyllä hyyty heti kun suihkutteli sinne suuntaan kun oli pultitki löysällä. Ilmaa veti myös hieman ylempää pakeliitin välistä kun siel ei tiivisteestä ollu kun haamu jälellä, mut nyt on uus tiiviste sieläkin eikä enää reagoi sekään suihkutteluun. P.
Millä suihkuttelit?
Starttipilottia kun suihkuttelee niin kuulee heti kun kierrokset kohoaa että imuvuotoa on tarjolla.
Viimeksi muokannut h5, 17.7.2012 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen levy alla ne puntit on ja se levyhä lähtee nätisti muistaaksein ku alipainesäätime ottaa pois ja pari ruuvia aukasee.srlq kirjoitti: . Sitä keskipakojuttua mietin tuossa jo aiemmen ittekseen. Kai ne keskipakomötkylät jossain siel levyn alla on mut en vielä alakanu purkamaan kun niin vammasessa paikassa on tuo jakaja eikä millään huvittas ainakaan irrottamaan alkaa. Pitänee huomenna tiirailla miten sitä jakajaa puretaan kun ei ole pienintäkän haisua asiasta. Vois hyvinkin vaikuttaa tuohon tyyliin.
Tämä siis D malli kadeti jakajassa vai olikosha se korsa, no samoja osia ne on käyttäny sojasta asti.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
kele jos se vielä tuo pa-pumppuhi alkaa temppuilemaan. pitänee huomenna kahtoa vähän noita teirän ehottelemia juttuja mitä sieltä olis pääteltävissä. mekaaninen se pumppu jokatapauksessa on ja kerran sen avasin jo yläpäästä kun katoin onko paskanen se suodattimen tapanen.
kiitokset vinkeistä, palataanpa asiaan jahka vähän taas tuolla vesisateessa oon opelia silitelly.
kiitokset vinkeistä, palataanpa asiaan jahka vähän taas tuolla vesisateessa oon opelia silitelly.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Noniin. Nyt näyttää taas siltä ettei hyvältä näytä.
Kyllähän sieltä virranjakajan pohjalla tuollasta lankaa löyty kaksin kappalein, mut ei ne enää juuri jousilta näyttäny kumpikaan, sikälimikäli minä mitään jousen perinteisestä ulkomuodota tiedän. Laitoinpa tuohon tuon jakajan tyypistä vielä kuvan josko jollain sattuisi olemaan ylimääräisenä tuohon vekottimeen korvausjakajaa. Vai liekö kellään hajua minkä näkösiä, miten ne siellä on ollu ja saako noita jousia vielä jostain? Tuli sellanen villi kutina et oiskohan ihan kesän alkuun menny eka toinen jousi poikki kun hetken sillon raavin päätäni kun alko vähän omituisesta yhtäkkiä käymään. Nyt jokatapauksessa kumpihi tuossa kunnossa.
Noh, pitänee alakaa googlettamaan. Taidanpa kuitehi ensiksi korkata keskioluen ja painua saunaan.
Kyllähän sieltä virranjakajan pohjalla tuollasta lankaa löyty kaksin kappalein, mut ei ne enää juuri jousilta näyttäny kumpikaan, sikälimikäli minä mitään jousen perinteisestä ulkomuodota tiedän. Laitoinpa tuohon tuon jakajan tyypistä vielä kuvan josko jollain sattuisi olemaan ylimääräisenä tuohon vekottimeen korvausjakajaa. Vai liekö kellään hajua minkä näkösiä, miten ne siellä on ollu ja saako noita jousia vielä jostain? Tuli sellanen villi kutina et oiskohan ihan kesän alkuun menny eka toinen jousi poikki kun hetken sillon raavin päätäni kun alko vähän omituisesta yhtäkkiä käymään. Nyt jokatapauksessa kumpihi tuossa kunnossa.
Noh, pitänee alakaa googlettamaan. Taidanpa kuitehi ensiksi korkata keskioluen ja painua saunaan.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Jostai paikalisesta romulasta kyselee kokonaista jakajaa, luulis löytyvän tosin riskillä että keskipakosekooja rikki miistäki tai sitte ei.srlq kirjoitti:Noniin. Nyt näyttää taas siltä ettei hyvältä näytä.
Kyllähän sieltä virranjakajan pohjalla tuollasta lankaa löyty kaksin kappalein, mut ei ne enää juuri jousilta näyttäny kumpikaan, sikälimikäli minä mitään jousen perinteisestä ulkomuodota tiedän. Laitoinpa tuohon tuon jakajan tyypistä vielä kuvan josko jollain sattuisi olemaan ylimääräisenä tuohon vekottimeen korvausjakajaa. Vai liekö kellään hajua minkä näkösiä, miten ne siellä on ollu ja saako noita jousia vielä jostain? Tuli sellanen villi kutina et oiskohan ihan kesän alkuun menny eka toinen jousi poikki kun hetken sillon raavin päätäni kun alko vähän omituisesta yhtäkkiä käymään. Nyt jokatapauksessa kumpihi tuossa kunnossa.
Noh, pitänee alakaa googlettamaan. Taidanpa kuitehi ensiksi korkata keskioluen ja painua saunaan.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Noniin, nyt on uus jakaja raketissa paikoillaan ja kohilleen aseteltuna. Ensikoittamalla ainakin hörähti käyntiin ja pieni koeajokin meni kohtuu hyvin. Ei vaan tuon varaosajakajan akseli ihan niin hyvin irrallaan pyörinyt, joku kumma pykälä tuntui pyöritellessä. Sen verran kummaili myös koeajolla kun hieman "rajumman" kiihdytyksen tein, et kierrokset alko pätkimään ja kiekkamittari alko hyppimään hervottomasti 1000-3000rpm välillä kesken kiihdytyksen. Vapaalle kun laitoin ja tienposkessa hieman kaasuttelemalla pidin hetken käynnissä niin rauhoittui ja taas pääs etenemään. Oiskohan jakaja jumitellut, on ollu kuulema sen 10v hyllyssä ja oli niin paskanen kun olla voi. Noh, katsellaan, kiitokset avusta jälleen.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Oisko konkassa vielä vika.srlq kirjoitti: Sen verran kummaili myös koeajolla kun hieman "rajumman" kiihdytyksen tein, et kierrokset alko pätkimään ja kiekkamittari alko hyppimään hervottomasti 1000-3000rpm välillä kesken kiihdytyksen. Vapaalle kun laitoin ja tienposkessa hieman kaasuttelemalla pidin hetken käynnissä niin rauhoittui ja taas pääs etenemään. Oiskohan jakaja jumitellut, on ollu kuulema sen 10v hyllyssä ja oli niin paskanen kun olla voi. Noh, katsellaan, kiitokset avusta jälleen.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
katos pentelettä. enpäs muuten tajunnu jostain syystä sitä tuosta vanhasta vaihtaakaan. sen kun tuohon edelliseen juuri ostin niin siin on melekeen uus.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80