Ei ennee etes käy

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Rou_inen
Viestit: 76
Liittynyt: 31.3.2012 14:26
Paikkakunta: Susrajoilta

Ei ennee etes käy

Viesti Kirjoittaja Rou_inen »

Nyt kun pitkä odottelun jälkeen sai kannen paikalleen niin ei lähe enää etes käyntiin :roll:
Kipinää löytyy ja bensaa tulee(ilmeisestikkin). Bensanpaine pittää huomenna mitata. Aluks oli paikallaan sama määräjakaja kun ennen kans remonttii, sillä ei etes luvannu. Nyt on toiset suuttimet paikallaan ja toinen määräjakaja, muutamia kertoja hepäs lähtee mutta ei kuiteskaan. Alipaine vuotoja ei pitäs olla kun kaikki liitokset käyty läpi ja epäilyttävät letkut uusittu. Öljyt ja nesteet ok. Onko kellään hyviä ideoita mitä seuraavaks kokkeilla.
Rou_inen
Viestit: 76
Liittynyt: 31.3.2012 14:26
Paikkakunta: Susrajoilta

Viesti Kirjoittaja Rou_inen »

Ja oiskoha tuohon pitäny vielä lisätä jotta autona siis kakkosnelonen koneena M103. Paineet mitattu, puhasta pensoo tulloo 8bar paineella siinä ei pitäs olla mitään vikaa. Ja jako on luonnollisesti kohallaan (joku sitä kuitessii ehottas :wink: ) Nyt alkas olla hyvät neuvot tosissaan kohallaan
Rou_inen
Viestit: 76
Liittynyt: 31.3.2012 14:26
Paikkakunta: Susrajoilta

Viesti Kirjoittaja Rou_inen »

Vika oli muuten tuolloin uusissa tulpissa. Sinänsä jännä jotta eivät antanu etes uusia tulppia takuuseen :? Onhan niitä sattunu jotta ei oo uuvetkaan tulpat toiminu mutta onkos muille käyny noin jotta eivät oo etes uusia antanneet?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29489
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Yleensä vika ei kuitenkaan ole tulpissa vaan ne ovat systä tai toisesta niin perusteellisesti kastuneet etteivät sytytä.
Usein näin käy jonkin remontin yhteydessä.
Rou_inen
Viestit: 76
Liittynyt: 31.3.2012 14:26
Paikkakunta: Susrajoilta

Viesti Kirjoittaja Rou_inen »

Voihan se tietysti niinkin olla. Eivätkä ne kyllä uudetkaan ollu, nelisen kymmentä kilsaa ajettu. Ihmetyttää vaan kun alkujaan vanhassa kannessa löysäsin tulpat ja pöyvällä otin lopuks irti ja pyörittelin "uuteen" kanteen. Suositushan se tosin ois jotta uuvet aina rempskan jälkeen :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”