Kannatetaan!Terho P kirjoitti:Minä tässä tykönäni pähkäilin että ajeleppa paljakkaan evästämään yms ja tuu itekki näytille nii saa taas nimimerkki kasvotsiis nyt tänä v-loppuna: viewtopic.php?t=36577
Mielellänihän mä tulisin ja oon miettinykki et lähetään kattoon muitaki ku näitä oulun meseläisiä, mut nyt vaan näyttää siltä et mahda keretä...Terho P kirjoitti:on kyllä hiano jorengas/vannesetti on just eikä melkeen.
Minä tässä tykönäni pähkäilin että ajeleppa paljakkaan evästämään yms ja tuu itekki näytille nii saa taas nimimerkki kasvotsiis nyt tänä v-loppuna: viewtopic.php?t=36577
RoopeK kirjoitti:Nii tuossahan toi tapio jo selostiki... Löysin pajalta sopevan letkun, mut ei mulla ollukkaan tarpeeksi isolla skaalalla olevaa mittaria, niin jäi ne paineet tutkimatta... Sehän * sano et raja-arvo ylitetty, seos liian rikkaalla... Voisko se kuitenki hörsiä ilmaa jostain välistä..? Mut kuitenki pelaa normaalisti, eli ei siellä isoa vikaa ole...
Kyllä, tuosta tulee usein vikakoodia myös ilmamassamittarista ja vikavalo palamaan - ainakin jos on kokonaan hajalla se letkunpätkä.Aki kirjoitti:Sieltä vois olla huohotusletku poikki lohkon kyljestä ilmaputsarin alapuolelta eli kuskinpuolelta. Sinne saattaa jotenkin nähdä muttei oikein mitenkään pääse käsiksi sitä 10€:n muotoletkua vaihtamaan
jolle kirjoitti:Siellä akun takana on valmiita läpivientejä ?RoopeK kirjoitti:
Biisivehkeitäki pitäs asennella, kaikki alkas oleen muuten valmiina, mut joutuu tekeen läpiviennin akun taakse et saa virtapiuhan vedettyä...Sit pitäs jostain löytää työhalujaki...
![]()
xin811 kirjoitti:On sielä. Ne ylimääräset reijät on tukittu sellasilla muovitapeilla, puukko käteen ja katkaset siitä tapista pään pois ja lykkäät sen reijästä pois. Sinne reikään mahtuu juurijuuri 21mm2 johto, saippualla voitelet sen niin se meneekin sinne reikään
Eli aika paljon on listasta tullu näköjään suoritettua...RoopeK kirjoitti:ToDo-lista:
- Lasien tummennusta. (Ammattilainen saa hoitaa tän.) Tehty
- Soitin vaihtoon, että saa jenkkavehkeet sullottua konttiin. Tehty osittain, subi ei oo vielä kontissa
- Sopivan subikotelon rakennus, et passaa yleisilmeeseen. (Nykynen ruma laatikko ku tenavan kontissa on Laughing ) Tehty
- Madallusta hillitysti, kunhan saadaan uudet rattaat alle. Tekemättä edelleen
- Suomenkielisten manuaalien hommaus, ku autohan on tuotu Saksasta.Tehty
- Penkin istuin osan uudelleen verhous viillon takia. Tehdään sit ku repeää kokonaan
- Keskikonsolin alumiinin vaihto, ku joku liimannu jonku saakelin tarvike Bluetooth-systeemin siihen. Samaan konkurssiin kuskin oven alumiini vaihtoon, ku pätkitty turvavyöllä kolhuja täyteen. Ei oo tehty ku ei ollukkaan niin pahassa kunnossa ja suunnitelmat muuttuu
- Ehkä mahdollisesti valopäivitystä, jos jaksaa. Amistummennukset tuli tehtyä
- AMG-korisarja olis kiva. Edelleen haaveissa