Tiileriparka :(
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Joo, kyllä tuokin oli nyt jo eka viikon tytöllä ajussa.
Laatikon mahdollinen pettäminen on huomioitu hinausvakuutus ottamalla. Se runkutusvika selvisi vasta kun vaihtoi ensin moottorin kumityynyn.
Laatikon puoleinen pää hyppäsi koholle aina pakilla ja sisältä tuleva ääni jäi huomiotta.
(Uusi tyyny n.50 € pihassa, jos joku tarttee, siis vasen taka. Tuli kiire ja panimma vanhan ehjän. Lunastin tietenkin tilaamani.)
Latikko saatta silti kuulemma kestää kauankin, tai sitten ei !
Kulutus oli minun koeajelu ajalta 9 litraa. Pitää tankata kohta, onko tytär pannu paremmax.
Tuohon käynnistysongelmaan kunhan löytäis vielä selvän syyn, niin ihan Oiva peli koirien kuljetukseen.
Laatikon mahdollinen pettäminen on huomioitu hinausvakuutus ottamalla. Se runkutusvika selvisi vasta kun vaihtoi ensin moottorin kumityynyn.
Laatikon puoleinen pää hyppäsi koholle aina pakilla ja sisältä tuleva ääni jäi huomiotta.
(Uusi tyyny n.50 € pihassa, jos joku tarttee, siis vasen taka. Tuli kiire ja panimma vanhan ehjän. Lunastin tietenkin tilaamani.)
Latikko saatta silti kuulemma kestää kauankin, tai sitten ei !
Kulutus oli minun koeajelu ajalta 9 litraa. Pitää tankata kohta, onko tytär pannu paremmax.
Tuohon käynnistysongelmaan kunhan löytäis vielä selvän syyn, niin ihan Oiva peli koirien kuljetukseen.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Pojan Golf on samanlaisella AAZ moottorilla kuin teidän auto.
Jotain hämminkiä on kulutuksessa jos tuo on maantieajoa.
Tästä on kuitenkin ruuvattu syöttöjä ja viilattu ahtokaraa eikä se kulutusta pienennä.
Golfista ei ole mittailtu pyöritysajon kulutusta mutta jossain seiskan paikkeilla se pitäisi olla.
Meillähän oli Passat farkku niinikään tuollaisella moottorilla ja sen maantielukemat pysyttelivät 6-6,5 ja pikkuajossa meni litra enemmän.
Kahden hevosen koppi perässä 1000 km reissun keskikulutus oli 9 paikkeilla.
Ettei olisi ajoitus pielessä ja siitä suurehko kulutus + käyntiinlähtöhäiriöitä
Jotain hämminkiä on kulutuksessa jos tuo on maantieajoa.
Tästä on kuitenkin ruuvattu syöttöjä ja viilattu ahtokaraa eikä se kulutusta pienennä.
Golfista ei ole mittailtu pyöritysajon kulutusta mutta jossain seiskan paikkeilla se pitäisi olla.
Meillähän oli Passat farkku niinikään tuollaisella moottorilla ja sen maantielukemat pysyttelivät 6-6,5 ja pikkuajossa meni litra enemmän.
Kahden hevosen koppi perässä 1000 km reissun keskikulutus oli 9 paikkeilla.
Ettei olisi ajoitus pielessä ja siitä suurehko kulutus + käyntiinlähtöhäiriöitä
Hehkut pitää olla kunnossa ja ajotus kohdallaan tai muuten se käyntiinlähtö on vaikeaa jopa kesällä.
http://www.netikka.net/vepiku/ajoitus.htm
Siinä ajotuksen säätö ja samalla kannattaa kattoa muutenkin onko merkit kohdallaan kampurassa ja nokassa.
http://www.netikka.net/vepiku/ajoitus.htm
Siinä ajotuksen säätö ja samalla kannattaa kattoa muutenkin onko merkit kohdallaan kampurassa ja nokassa.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Jeppp, Runtula.
Pesin aamusella felician maalipinnan liuottimella, autoshampoolla ja painepesurilla.
Vetelin enimmät vedet lastalla pois ja nyt muutaman muun homman jälkeen ajattelin vahata kuivuneen auton.
Hioskelin maalipinnan kevyesti biltemankoneella ja tökötillä.
Seuraavaksi edelleen koneella toista tököttiä pintaan.
Sitten kravatilla pinta kiiltäväksi.
Lopuksi levittelin pintaan kolmatta tököttiä joka on nyt kuivumassa, harmi kyllä tuo ei ole niin helppoa kiillotettavaa kuin toinen tökötti.
Kiillotus- ja vahaushommassa meni puolisen tuntia kaikkineen, josko varttitunnin jaksaa hinkata niin sillä vahauksella mennään syksyyn saakka.
On muuten hieno sää, ensimmäinen kesäpäivä.
Nyt 17 astetta lämmintä ja aurinko paistaa, eilen illalla kuulin käen kukkuvan ensimmäistä kertaa tälle kesälle ja kirjosieppokin näkyi tänään tulleen, lienee lukenut www.pesapontot.fi sivustolta että meillä on pari pönttöä vapaana.
No ei se osoite enää toimi, kaikki pöntöt jo varattu.
Käynpä imuroimassa mersun sillä aikaa kun tökötti kuivuu --->
Pesin aamusella felician maalipinnan liuottimella, autoshampoolla ja painepesurilla.
Vetelin enimmät vedet lastalla pois ja nyt muutaman muun homman jälkeen ajattelin vahata kuivuneen auton.
Hioskelin maalipinnan kevyesti biltemankoneella ja tökötillä.
Seuraavaksi edelleen koneella toista tököttiä pintaan.
Sitten kravatilla pinta kiiltäväksi.
Lopuksi levittelin pintaan kolmatta tököttiä joka on nyt kuivumassa, harmi kyllä tuo ei ole niin helppoa kiillotettavaa kuin toinen tökötti.
Kiillotus- ja vahaushommassa meni puolisen tuntia kaikkineen, josko varttitunnin jaksaa hinkata niin sillä vahauksella mennään syksyyn saakka.
On muuten hieno sää, ensimmäinen kesäpäivä.
Nyt 17 astetta lämmintä ja aurinko paistaa, eilen illalla kuulin käen kukkuvan ensimmäistä kertaa tälle kesälle ja kirjosieppokin näkyi tänään tulleen, lienee lukenut www.pesapontot.fi sivustolta että meillä on pari pönttöä vapaana.
No ei se osoite enää toimi, kaikki pöntöt jo varattu.
Käynpä imuroimassa mersun sillä aikaa kun tökötti kuivuu --->
Golf muutoskatsastettiin henkilöautoksi ja samalla saatiin myös alustasarja otteeseen.
Korkeus edessä keskeltä kaareen 305-355 mm, takana vähän enemmän ja 50 mm rajat siinäkin, maavara 9 cm.
Jonkin verran kohinat hiljeni kun takapenkki on paikallaan.
Kiihtyvyys 60-90 kolmosella on vähän päälle 4 sekuntia, ahtopaineet max 1,2.
Skodaan lisäsin tuulilasinpesunestettä
Korkeus edessä keskeltä kaareen 305-355 mm, takana vähän enemmän ja 50 mm rajat siinäkin, maavara 9 cm.
Jonkin verran kohinat hiljeni kun takapenkki on paikallaan.
Kiihtyvyys 60-90 kolmosella on vähän päälle 4 sekuntia, ahtopaineet max 1,2.
Skodaan lisäsin tuulilasinpesunestettä
Tuo EGP on kyllä kevyt kiillotella kunhan sitä ei ole liikaa pinnassa ja on annettu kuivua riittävän kuivaksi. Sen purkin kyljessä olevan kuivumisajan saa unohtaa ja mieluumminkin kokeilla pintaa sormella, sitten kun lähtee sormella kevyesti pyyhkäisten pois niin on kuiva.dealer kirjoitti:Hioskelin maalipinnan kevyesti biltemankoneella ja tökötillä.
Seuraavaksi edelleen koneella toista tököttiä pintaan.
Sitten kravatilla pinta kiiltäväksi.
Lopuksi levittelin pintaan kolmatta tököttiä joka on nyt kuivumassa, harmi kyllä tuo ei ole niin helppoa kiillotettavaa kuin toinen tökötti.
Kiillotus- ja vahaushommassa meni puolisen tuntia kaikkineen, josko varttitunnin jaksaa hinkata niin sillä vahauksella mennään syksyyn saakka
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Muistinpahan tuossa että felician voisi jo katsastaakin joten soitto konttorille että täältäpä tullaan liikennekäytöstä poistetulla skodalla nastarenkaat ropisten.
Kyseinen laitehan on seisoskellut kesäkuukaudet ajamatta pihassa mersujen ja ooppelin puristuksessa.
Konttorilla arvelin varovasti että jos sovittas ettei lisävaloja ole ollenkaan vaikka siltä näyttäisi, ja sehän sopi.
Jotain huomauttamistahan näissä olisi kuten talven kuvasta voi aavistaa.
Katsastus sujui muuten ongelmitta, vain oikeasta etuparkista tuli maininta.
Kyseinen laitehan on seisoskellut kesäkuukaudet ajamatta pihassa mersujen ja ooppelin puristuksessa.
Konttorilla arvelin varovasti että jos sovittas ettei lisävaloja ole ollenkaan vaikka siltä näyttäisi, ja sehän sopi.
Jotain huomauttamistahan näissä olisi kuten talven kuvasta voi aavistaa.
Katsastus sujui muuten ongelmitta, vain oikeasta etuparkista tuli maininta.
Taidan odotella vielä ensi vuoteen jos tuo parkki alkaisi sitten itsestään toimimaantiileri joskus jonain vuonna kirjoitti:Kohta näitä voisi alkaa katsastelemaan, josko sitä viitsisi ne oman r*mun etuparkkipolttimot vaihtaa ennen leimalle menoa , tammikuussakos se oli kun huomasin niiden pimentyneen.
Kävin katsastamassa oman vihreän.
Ensimmäisenä mahdollisena päivänä ettei jää syyskiireiden vuoksi viime tippaan ... ajoaikaa on 18.12.2012 saakka eli 16 kuukautta.
Auto on myynnissäkin, näitä kun on yksi liikaa.
Mitä sitä tyhjää tullut polttimoita vaihdettua, OSTIN ne kyllä valmiiksi.
Sitäpaitsi toinen oli alkanut itsestään toimimaan, eipä tässä siis kannata hötkyillä
Taitaa dealerin fyysisestä koosta olla hyötyädealer kirjoitti:
Konttorilla arvelin varovasti että jos sovittas ettei lisävaloja ole ollenkaan vaikka siltä näyttäisi, ja sehän sopi.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
- Jari Nysten
- Viestit: 388
- Liittynyt: 27.10.2010 16:19
- Paikkakunta: Valkeakoski
Tottakai on, hulk kun saapuu niin kaikki käy....Ruoja kirjoitti:Taitaa dealerin fyysisestä koosta olla hyötyädealer kirjoitti:
Konttorilla arvelin varovasti että jos sovittas ettei lisävaloja ole ollenkaan vaikka siltä näyttäisi, ja sehän sopi.
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
noh noh
Felicia on pressutallissa ja sen oviaukon nurkassa olen kävellyt useaan kertaan hämähäkinseittiin. Seitti on tietysti samalla hajonnut mutta aina se on ilmestynyt uudestaan.
Tänään katsottiin tarkemmin ja ristihämähäkkihän siinä pyydystelee.
Salamannopea veitikka, heitin kärpäsen verkkoon niin samalla millisekunnilla otus pudottautui keskelle verkkoa ja hetken suuntailtuaan kävi koppaamassa kärpäsen mukaan, kiersi sen seittiin ja varastoi yhteen lankaan odottamaan päivällisaikaa.
Nyt ei enää voi skodan talliin mennä kun pitää varoa seittiä
(ei, ei ole seivästetty antenniin)
Felicia on pressutallissa ja sen oviaukon nurkassa olen kävellyt useaan kertaan hämähäkinseittiin. Seitti on tietysti samalla hajonnut mutta aina se on ilmestynyt uudestaan.
Tänään katsottiin tarkemmin ja ristihämähäkkihän siinä pyydystelee.
Salamannopea veitikka, heitin kärpäsen verkkoon niin samalla millisekunnilla otus pudottautui keskelle verkkoa ja hetken suuntailtuaan kävi koppaamassa kärpäsen mukaan, kiersi sen seittiin ja varastoi yhteen lankaan odottamaan päivällisaikaa.
Nyt ei enää voi skodan talliin mennä kun pitää varoa seittiä
(ei, ei ole seivästetty antenniin)
Tämä viesti ei liity mitenkään Skodaan mutta muistin parin vuoden takaisen tapauksen erään iltapäivällä sattuneen tapauksen johdosta ja löysin sen tästä topikista:
Lähdin töistä kolmen maissa iltapäivällä.
Ajoin työpaikkani ja ABC:n välissä olevaan risteykseen kuten kuvassa, tarkoituksena kääntyä oikealle kotiinpäin kun huomasin vasemmalta tulevan, ABC:lle kääntymässä olevan auton olevan ilmeisen pysyvästi pysähtyneenä risteykseen vasemmalla näkyvän jakajan pään viereen, kuskin ovi auki ja nuori nainen oviaukolla seisomassa puhelin korvalla.
https://maps.google.fi/?ll=64.071365,24 ... 5,,0,-4.56
Autoja tuli ja meni joka suunnasta, itse räpsäytin vilkun pois ja varmistin ettei kukaan tule takaa käsittäen väärin aikomukseni ajaa suoraan, ajoin risteyksen yli ja vasemmalle Betkerin pihaan.
Juoksin Opelin luo ja sanoin itkuiselle naiselle että rauhallisesti vaan, minä autan - autoko oikkuilee ?
Siihen oli sammunut. Hätävilkut olikin päällä jo.
Avasin sivulasin, pyysin naista menemään kuskin paikalle ja laittamaan virran päälle, menin työntämään autoa ja huutelin että ohjaa nyt tuosta seuraavasta oikealle jne ... kunnes päästiin loivaa myötäistä korjaamon pihaan.
Terveiset teille "kiireiset" autoilijat; kusipäitä olette kun ette sen vertaa viitsi että pysähtyä tuollaisessa tilanteessa auttamaan yksinäistä pulassa olevaa naista, ja tasan varmasti näitte että ongelmia on
Sitten tämänpäiväiseen.dealer marraskuussa 2010 kirjoitti:Iltasella kävin kauppareissun samaisella Skodalla, marketista tullessa huomasin parkkipaikalla valkoisen Transporterin pelti pystyssä.
Vierellä oli vanha Mondeo poikittain käynnissä ja autojen välissä nainen ja mies keskustelemassa.
Nostelin tavarat autooni. Mies nousi Mondeoon ja lähti.
Muutamat ajoivat ohi katsellen ja kai miettien mitä ilmeisen pulassa oleva autoilija mahtaisi seuraavaksi tehdä.
Kävelin volkkarin luo ja kysyin naiselta jolla oli käynnistyskaapelit kädessä tarvitsisiko hän apua; kuulemma kyllä, virta autosta lopussa.
Mondeon mies oli neuvonut että kannattaa sitten sammuttaa auto josta antaa virtaa ja lähtenyt pois. Oli varmaankin kiire.
Minä ajoin skodan volkkarin viereen, avasin pellin, kytkin kaapelit ja odottelin hetken auto käynnissä.
Sitten käynnistin volkkarin, purin kaapelit irti ja annoin omistajalle, laitoin autojen pellit kiinni ja totesin että kannattaisi tarkistaa akku ja laturi ennen seuraavaa kauppareissua.
Rouva totesi että on hienoa kun löytyy vielä ihmisiä jotka haluavat ja joutavat auttamaan.
Olen ihan samaa mieltä ja jäi tietysti hyvä mieli minullekin.
Lähdin töistä kolmen maissa iltapäivällä.
Ajoin työpaikkani ja ABC:n välissä olevaan risteykseen kuten kuvassa, tarkoituksena kääntyä oikealle kotiinpäin kun huomasin vasemmalta tulevan, ABC:lle kääntymässä olevan auton olevan ilmeisen pysyvästi pysähtyneenä risteykseen vasemmalla näkyvän jakajan pään viereen, kuskin ovi auki ja nuori nainen oviaukolla seisomassa puhelin korvalla.
https://maps.google.fi/?ll=64.071365,24 ... 5,,0,-4.56
Autoja tuli ja meni joka suunnasta, itse räpsäytin vilkun pois ja varmistin ettei kukaan tule takaa käsittäen väärin aikomukseni ajaa suoraan, ajoin risteyksen yli ja vasemmalle Betkerin pihaan.
Juoksin Opelin luo ja sanoin itkuiselle naiselle että rauhallisesti vaan, minä autan - autoko oikkuilee ?
Siihen oli sammunut. Hätävilkut olikin päällä jo.
Avasin sivulasin, pyysin naista menemään kuskin paikalle ja laittamaan virran päälle, menin työntämään autoa ja huutelin että ohjaa nyt tuosta seuraavasta oikealle jne ... kunnes päästiin loivaa myötäistä korjaamon pihaan.
Terveiset teille "kiireiset" autoilijat; kusipäitä olette kun ette sen vertaa viitsi että pysähtyä tuollaisessa tilanteessa auttamaan yksinäistä pulassa olevaa naista, ja tasan varmasti näitte että ongelmia on
Meillä aikoinaan rouvalla teki passatti temput ja jäi keskelle marketin risteystä. Oli ollut ainakin 50 autoa jonossa ja kaikki vuorollaan välkytelleet valoja ja torvet soittaneet torvija.
Vaimo on hoitoalalla ja ei vähästä säikähtä. Oli kävellyt etumaisen auton luo ja kuski oli avannut ikkunan, niin vaimo oli tuumannut, että mene sinä ajamaan tuo volkkari pois tuosta risteyksestä, niin hän voi sen aikaa painaa äänimerkkiä ja välkytellä valoja.
Vajaa 10 s oli mennyt, kun 4 nuorta nuorukaista oli ollut työntämässä autoa.
Vaimo on hoitoalalla ja ei vähästä säikähtä. Oli kävellyt etumaisen auton luo ja kuski oli avannut ikkunan, niin vaimo oli tuumannut, että mene sinä ajamaan tuo volkkari pois tuosta risteyksestä, niin hän voi sen aikaa painaa äänimerkkiä ja välkytellä valoja.
Vajaa 10 s oli mennyt, kun 4 nuorta nuorukaista oli ollut työntämässä autoa.
Huomasinpa tuossa että taas on vuosi mennyt joten töistä tullessa poikkesin leimalla, perinteiseen feliciatyyliin eli ilman mitään ennakkotarkasteluja.tiileri 17.10.2011 kirjoitti:Kävin muutoskatsastamassa äitimuorin feliciaan opetuspolkimen.
Katsastusmies kysyi että muutosko vaan tehään ?
No se, jaa mutta oisko sillä sitten vuosikatastusaikaki käsillä ?
Juujuu, 17.10. alkanu.
Sillon katotaan ilimammuuta samalla seki pois mutta sovitaan heti täsä että niitä isoja lisävaloja ei oo keulalla, eikä varsinkaan xenoneilla, laitankin ne vasta illalla eikä viime viikolla
Näin sovittiin ja eikun pirssi syyniin.
Jarrut oli hyvät, alustassa ei moitteita, kaukovaloja ei saatu päälle, kun katastusmies oli painellu muutaman kerran sitä nappih*levettiä joka skodassa on ajovalokytkimen tilalla en meinannu saaha itekkään enää ees lähivaloja päälle katastuksen jäläkeen...no ei siitä sen enempää.
Pakokaasutestissä k-arvo oli 2,7-2,9 joten otin siinä paikassa ilmanputsarin pois; 0,57 kertapolokasulla.
Kaipa suodatin on jääny tähän vaihtamata.
Uusi 12,10 euroa, meen kohta laittaan paikalleen.
Yks katsastuksesa huomioitava pikkuvika oli tullut 10000 km ajolla, jotenki tutun olonen eli etuparkki pimeenäkesällä tiileri omasta feliciasta kirjoitti: Etuparkki on palanutjne...kesällä 2010 tiileri omasta feliciasta kirjoitti:oman r*mun etuparkkipolttimot vaihtaa
Tällä kertaa oli molemmat etuparkit ja yksi neljästä takaparkista pimeinä joista ankara suullinen huomautus
Mitään muuta vikaa ei ollut tälläkään kertaa.
Kolme feliciaa on ollut vuosien varrella ja yhteensä toistakymmentä kertaa ne katsastettu.
Felician matka jatkuu totutusti eli ongelmitta.
Olen ajellut tällä taas työmatkaa kun väyrynen jostain kumman syystä ei viihdy pihassa pojan myytyä oman ceensä pois
Onhan se mersuihin verraten sellaista räminää huonosti auratuilla tiellä kun kontissa on parit irtohattuhyllyt jne ... mutta lämmintä piisaa ja ajettavuus on hyvä, matka taittuu rennosti.
Valoista jälleen plussaa skodalle, lähivalot on hyvät ja apukaukovalot xenoneilla riittävät taatusti.
Saattaisi muuten olla öljynvaihdon aika, vaihteensiirtäjän kumiholkki kitisee siihen malliin
Olen ajellut tällä taas työmatkaa kun väyrynen jostain kumman syystä ei viihdy pihassa pojan myytyä oman ceensä pois
Onhan se mersuihin verraten sellaista räminää huonosti auratuilla tiellä kun kontissa on parit irtohattuhyllyt jne ... mutta lämmintä piisaa ja ajettavuus on hyvä, matka taittuu rennosti.
Valoista jälleen plussaa skodalle, lähivalot on hyvät ja apukaukovalot xenoneilla riittävät taatusti.
Saattaisi muuten olla öljynvaihdon aika, vaihteensiirtäjän kumiholkki kitisee siihen malliin
Eipä tullut vielä öljyjä vaihdettua.
Katsotaan sopiva hiljainen hetki työpaikalla. Ajettu 9000 nykyisillä liukasteilla.
Tilailin öljy- ilma- ja polttoainesuodattimet. Jos tekisi oikein "ison" huollon.
Osat yhteensä öljyineen noin 60 euroa.
Vaihteistoöljyt vaihdoin toissakesänä eikä niillä ole vielä ajettu niin paljoa että tarvitsisi vaihtaa.
Pitäisi tarkistaa huoltokirjasta mutta luulisin etten ole vaihtanut takapyöränlaakereita tähän, nekin voisi huoltotoimenpiteenä vaihtaa - samalla puhdistaisi takajarrut, on nimittäin sellaista oiretta että ajossa ensimmäinen jarrutus tuppaa tehoamaan liikaa takapäähän eikä se ole todellakaan suotavaa.
Katsotaan sopiva hiljainen hetki työpaikalla. Ajettu 9000 nykyisillä liukasteilla.
Tilailin öljy- ilma- ja polttoainesuodattimet. Jos tekisi oikein "ison" huollon.
Osat yhteensä öljyineen noin 60 euroa.
Vaihteistoöljyt vaihdoin toissakesänä eikä niillä ole vielä ajettu niin paljoa että tarvitsisi vaihtaa.
Pitäisi tarkistaa huoltokirjasta mutta luulisin etten ole vaihtanut takapyöränlaakereita tähän, nekin voisi huoltotoimenpiteenä vaihtaa - samalla puhdistaisi takajarrut, on nimittäin sellaista oiretta että ajossa ensimmäinen jarrutus tuppaa tehoamaan liikaa takapäähän eikä se ole todellakaan suotavaa.
Vaihdoinkin tänään moottoriöljyt, suodattimen, ilma- ja polttoainesuodattimen.
Viimeksi mainittu tuli vanhempaa VW mallia eli paluukierto ei nyt enää mene suodattimen kautta. Ilmavuoto-vikapaikka siis jäi pois, tosin ei ole ollut ongelmia. Eipähän tulekaan tuosta johtuen.
Vasemmassa alapallonivelessä on hienoinen välys. Pitää tilata valmiiksi ja vaihtaa kesemmällä. Melkein kymppi menee taas korjauskuluihin mutta vaihdettava se on vaikka katsastyksessa ei moittineetkaan.
Vaihdoin myös katsastuksessa mainitut etuparkit ja yhden takaparkin.
Alapalloa lukuunottamatta ei mitään erikoista ilmennyt, matka jatkuu
Viimeksi mainittu tuli vanhempaa VW mallia eli paluukierto ei nyt enää mene suodattimen kautta. Ilmavuoto-vikapaikka siis jäi pois, tosin ei ole ollut ongelmia. Eipähän tulekaan tuosta johtuen.
Vasemmassa alapallonivelessä on hienoinen välys. Pitää tilata valmiiksi ja vaihtaa kesemmällä. Melkein kymppi menee taas korjauskuluihin mutta vaihdettava se on vaikka katsastyksessa ei moittineetkaan.
Vaihdoin myös katsastuksessa mainitut etuparkit ja yhden takaparkin.
Alapalloa lukuunottamatta ei mitään erikoista ilmennyt, matka jatkuu
Alapalloremontti on oikeenki hilipiä.. Ainakaan itellä ei ollu oikeen minkäänmoista mahollisuutta saaha vaihettua sitä iliman että käytti koko alatukivarren irti. Toki eihän se nyt sekään silti paha rasti oo.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.