C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä
C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä
Pitkän odotuksen jälkeen on vihdoin coupe saatu kotiin toimittamaan käyttö/harrasteauton virkaa.
Elikkäs kyseessä on puolivalmiiksi rakennettu superi om606, ppd 7mm, hx35 superin kompuralla, automaatti. penkissä käytiin ja lappuun jäi 420/5400 rpm/hv ja 790/2800 rpm/nm.
Tämä ois tarkoitus pikkuhiljaa ajan kanssa hipostella ja silotella valmiiksi.
Maalarilla pitäisi käydä, tekniikkaan tulossa päivitystä joskus, sisustaakin pitäisi hipostella mahollisesti nahat ym.
Elikkäs kyseessä on puolivalmiiksi rakennettu superi om606, ppd 7mm, hx35 superin kompuralla, automaatti. penkissä käytiin ja lappuun jäi 420/5400 rpm/hv ja 790/2800 rpm/nm.
Tämä ois tarkoitus pikkuhiljaa ajan kanssa hipostella ja silotella valmiiksi.
Maalarilla pitäisi käydä, tekniikkaan tulossa päivitystä joskus, sisustaakin pitäisi hipostella mahollisesti nahat ym.
Viimeksi muokannut aniemiko, 25.3.2014 17:22. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2609
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Tuossa vielä viralliset ohjeet viewtopic.php?t=2149
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kannattaa harkita ton superin vaihtamista esim normi hx35seen
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
jep.
Eipä tämä meidän välinen rakkaustarina ole ilman ongelmia lähtenyt käyntiin, rättikumeja meni 3 viikkoon 3. keskitys holkkihan sielle oli entiseksi menny ja kartaani pääsi liikkumaan puoli senttiä suuntaansa.
Kartaani ois nyt holkitettu, mutta vielä pitäisi perän laippa uusia että kestäisi.
Laippa päästää rätin holkin kääntymään vinoon ja rupiaa murtamaan sitä. sen verran horoksi kerkesi mennä.
Tarjota saa yv.llä ehjää jos löytyy. 90mm reikävälillä.
Eipä tämä meidän välinen rakkaustarina ole ilman ongelmia lähtenyt käyntiin, rättikumeja meni 3 viikkoon 3. keskitys holkkihan sielle oli entiseksi menny ja kartaani pääsi liikkumaan puoli senttiä suuntaansa.
Kartaani ois nyt holkitettu, mutta vielä pitäisi perän laippa uusia että kestäisi.
Laippa päästää rätin holkin kääntymään vinoon ja rupiaa murtamaan sitä. sen verran horoksi kerkesi mennä.
Tarjota saa yv.llä ehjää jos löytyy. 90mm reikävälillä.
Viimeksi muokannut aniemiko, 13.2.2013 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo ei oo rehellinen 35 super vaan on normi turpiinisiivellä ja 16 pesällä. Aivan hyvä ahinha sen pitäs tuohon olla.jeemu kirjoitti:Kannattaa harkita ton superin vaihtamista esim normi hx35seen
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
mitäs nuissa on sitte eroo? ei oo tullu nuihin holsetteihin perehyttyä..JuhoL kirjoitti:Tuo ei oo rehellinen 35 super vaan on normi turpiinisiivellä ja 16 pesällä. Aivan hyvä ahinha sen pitäs tuohon olla.jeemu kirjoitti:Kannattaa harkita ton superin vaihtamista esim normi hx35seen
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
35 superissa on liian pieni pakopuoli isoon diissekoneeseen. Normaali 35 onkin sitte jo parempi..jupi kirjoitti:mitäs nuissa on sitte eroo? ei oo tullu nuihin holsetteihin perehyttyä..JuhoL kirjoitti:Tuo ei oo rehellinen 35 super vaan on normi turpiinisiivellä ja 16 pesällä. Aivan hyvä ahinha sen pitäs tuohon olla.jeemu kirjoitti:Kannattaa harkita ton superin vaihtamista esim normi hx35seen
ei tuo mfl rekkarin omaava mesen konepeiton alta näy ku aikas reilumpi fööni kuin hx35 ookko ihan varma että sielä on vielä semmonen? tuo näyttää väihintään 40 tai jopa 50 holsulta
asiallinen peli lumet kun tulee maahan niin romut seisontaan ja ruuvaukset alkaa ja jouluksi kuntoon muuten ne retajaa ens kesänki
asiallinen peli lumet kun tulee maahan niin romut seisontaan ja ruuvaukset alkaa ja jouluksi kuntoon muuten ne retajaa ens kesänki
Viimeksi muokannut Terho P, 11.12.2012 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kyllä se itseasias on varma että siellä on hx35, 54/60 siivet, superin kompura ja pakopesä #16.Terho P kirjoitti:ei tuo mfl rekkarin omaava mesen konepeiton alta näy ku aikas reilumpi fööni kuin hx35 ookko ihan varma että sielä on vielä semmonen? tuo näyttää väihintään 40 tai jopa 50 holsulta
Se ahin on fyysisesti ainakin saman kokonen ku mun hx40 super.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Kirjotellaampa välillä tännekin.
yhteistä taivalta coupen kanssa takana jo 15000km ja aika lailla ongelmitta on sujunut.
Leimakin uli haettua ylivieskasta lauantaina; jonka yhteydessä muutoskatastettiin holsetille. Nyt otteessa pelkkä holset.
Tosin joku aika sitten alkoi ongemat kylänä käynnistämisen kanssa, ilmeisesti alkaa suutin remppa olla paikallaan koska 6 sylinterin suutin putkesta ei pulssia taho tuntua silloin kun 5 llä käy. Hehkutuksen aikana käy kaikilla, mutta kun hehkutus lakkaa alkaa rytkyttämään. Vinkkiä saa antaa jos on vastaan tullut. puristus luulisi olevan kunnossa kun penkkilappua kahtoo.
Pakosarja tuli taiteiltua juhoL.n kanssa maillia Custom petäjä halkosarja. kuvia tulee kun saan koneelle laitettua
Penkissäkin tuli perjantaina käytyä Kannuksen motorsetillä ja lappuun jäi kunniotettavat 420hv 5500rpm 777nm 3025rpm eikä kaasu ylettänyt vielä edes pohjaan.
kyllä se 35 holsetti vain riittää yli 400 hevosen näemmä.
yhteistä taivalta coupen kanssa takana jo 15000km ja aika lailla ongelmitta on sujunut.
Leimakin uli haettua ylivieskasta lauantaina; jonka yhteydessä muutoskatastettiin holsetille. Nyt otteessa pelkkä holset.
Tosin joku aika sitten alkoi ongemat kylänä käynnistämisen kanssa, ilmeisesti alkaa suutin remppa olla paikallaan koska 6 sylinterin suutin putkesta ei pulssia taho tuntua silloin kun 5 llä käy. Hehkutuksen aikana käy kaikilla, mutta kun hehkutus lakkaa alkaa rytkyttämään. Vinkkiä saa antaa jos on vastaan tullut. puristus luulisi olevan kunnossa kun penkkilappua kahtoo.
Pakosarja tuli taiteiltua juhoL.n kanssa maillia Custom petäjä halkosarja. kuvia tulee kun saan koneelle laitettua
Penkissäkin tuli perjantaina käytyä Kannuksen motorsetillä ja lappuun jäi kunniotettavat 420hv 5500rpm 777nm 3025rpm eikä kaasu ylettänyt vielä edes pohjaan.
kyllä se 35 holsetti vain riittää yli 400 hevosen näemmä.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Seon niin ruma ettei siinä oo kahteltavaa juurikaan.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Nonniin siinä ois muutamia huonoja kuvia pakosarjasta mallia halko.
erittäin toimiva siitä tuli vaikka ruma onkin; virkeyttä tuli huomattavasti lisää, ja on jopa mukava tuo herääminen.
täällä taas ollaan kannusken motorsetillä talvikuoseissa. ja ei, parkit ei ole siniset oikeasti, kuva huijaa sen verran.
penkityksestä oilis videotakin jos vihtisi vain laittaa esille sen jonnekkin.
ja siinä aloteltu talven parhaita hommia eli vanteiden hinkutusta.
Talvi linttakin tuli haettua viimein jotta pääsee coupen laittamaan lihoiksi.
iso kiitos siitä blacklakelle.
siittä ei oo vielä kukaan uskaltanu kuvia ottaa, kun on niin lommonen ja ruosteinen.
erittäin toimiva siitä tuli vaikka ruma onkin; virkeyttä tuli huomattavasti lisää, ja on jopa mukava tuo herääminen.
täällä taas ollaan kannusken motorsetillä talvikuoseissa. ja ei, parkit ei ole siniset oikeasti, kuva huijaa sen verran.
penkityksestä oilis videotakin jos vihtisi vain laittaa esille sen jonnekkin.
ja siinä aloteltu talven parhaita hommia eli vanteiden hinkutusta.
Talvi linttakin tuli haettua viimein jotta pääsee coupen laittamaan lihoiksi.
iso kiitos siitä blacklakelle.
siittä ei oo vielä kukaan uskaltanu kuvia ottaa, kun on niin lommonen ja ruosteinen.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
siinäpä ois tuosta lintastakin yhenlainen kuva. kyllä se on sitte ilo keväällä ottaa coupe takasi ajoon.
Työpaikallehan tämä pääsi talviunia viettämään, kun tallinlaajennus pahasti vaiheessa kotopuolessa, ja pajakin laitettiin talveksi kiinni.
Työpaikallehan tämä pääsi talviunia viettämään, kun tallinlaajennus pahasti vaiheessa kotopuolessa, ja pajakin laitettiin talveksi kiinni.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Juu eilen illalla sattu pikku ajovirhe ja tenava n.20m syvälle pöpelikköön yli 60 vauhista. se on sitä motorsporttia.blacklake kirjoitti:
Sillähä o lujjaa menty ko eestä kaariki tuollai viäntyny
eipä onneks menny ku etu puskuri paloiksi.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
juu ompahan tuon coupen kikkareen kanssa jotain touhuiltu taas. Suuttimet tuli vaihettua, tosin käytetyt kun edukkaasti sai. käynti parani hieman, mutta eipä kuitenkaan älyttömästi. Sekin johtui varmaan näistä liekki renkaista joista joku pikkuhiirulainen on käynyt paloja jyrsimässä. Minne lie kadonnut. Lienekkö vielä esikammioissa vai pakosiivessä. pakosarjan laippakin tulli oikastua ihan ite omin pikku kätösin hyväksi käyttäen sorvia ja pylväsporakoneen pöytätasoa ja 80 hiekkapaperia.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Tuuninki kärpänenki kävi purasemassa venttiilikopasta.
öljynlämpö mittaria sovittelin tuhkaluukkuun (( joka muuten tuli pukin säkeistä, kiitos emännälle siitä. )) siten että saa taitettua vielä kivasti sisään sen.
öljynlämpö mittaria sovittelin tuhkaluukkuun (( joka muuten tuli pukin säkeistä, kiitos emännälle siitä. )) siten että saa taitettua vielä kivasti sisään sen.
Viimeksi muokannut aniemiko, 19.2.2013 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi