om606 chevrolet astro
om606 chevrolet astro
ostin tuollaasen -89 astron johon on laitettu väyrysen kone ja loota, ihmetyttää vain kun tuos on vain 4 vaihdetta, ei kai väyrystä oo ollu 4 vaihteisella manuaalilla,
Ei mun tietääkseni. Mutta siellä on varmaankin lankun/ tenavan laatikko...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mun käsityksen mukaan kyllä... Mutta siihen ei paree luottaa.tero84 kirjoitti:ilmeisesti laatikot sopii koneissa keskenään, (601,602,603,605,606)ja ym, ?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
ainut vaan että on pitkä- ja lyhyt akselista lootaa ja sitte uudemmissa ei oo mittarinvaijerin paikkaaeseestie kirjoitti:Mun käsityksen mukaan kyllä... Mutta siihen ei paree luottaa.tero84 kirjoitti:ilmeisesti laatikot sopii koneissa keskenään, (601,602,603,605,606)ja ym, ?
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
jep, täytyy jo etukäteen vähä kysellä, kun jos tuohon tarvis myöhemmin laittaa 5v tai automaatti olis toki mukavempi, mutta on ensi muuta askaresta ennenku pääsee koittamaan oikeen tien päälle,
katon oikomista, ku puu kaatunu päälle, ja jarruja ym pikkujuttuja,,
kestääköhän nuo mersun automaatit kuinka tuollaases painavas koris, ja taitaa olla aika harva perävälityskin astros
katon oikomista, ku puu kaatunu päälle, ja jarruja ym pikkujuttuja,,
kestääköhän nuo mersun automaatit kuinka tuollaases painavas koris, ja taitaa olla aika harva perävälityskin astros
Käykös nuo W124/201 automaattilaatikot 606:sen perään? Jos käy niin täältä löytyy 722.4 joka on peräisin -92 300TD:stä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
käy ne 201/124 lootat tuohon 606seen.
Pitkä ja lyhyt akseliset manuaalitkin käy kun laittaa laatikon kanssa yhteensopivan vauhtipyörän.
Eli myös mm, M102,103,104, OM601,602,603,604,605,606 laatikot käy ristiin.
Mutta tosiaan kaikissa ei ole nopeusmittarin vaijerin paikkaa.
Olikos astrossa sähköinen mittari?
Onko siellä astrossa vapari vai turbo 606?
Pikkukoneisten vaihteistot voi olla aika lujilla turbokoneen perässä.
Pitkä ja lyhyt akseliset manuaalitkin käy kun laittaa laatikon kanssa yhteensopivan vauhtipyörän.
Eli myös mm, M102,103,104, OM601,602,603,604,605,606 laatikot käy ristiin.
Mutta tosiaan kaikissa ei ole nopeusmittarin vaijerin paikkaa.
Olikos astrossa sähköinen mittari?
Onko siellä astrossa vapari vai turbo 606?
Pikkukoneisten vaihteistot voi olla aika lujilla turbokoneen perässä.
ja valojen kanssa oli ongelmaa, parkit vaan toimi, ei ajovalot, vika oli pitkien/lyhkäisten vaihtokatkaisijassa, joka on ilmeisesti astroissa yleinen vika, koska valojen virrat kulkee suoraan ton katkaisijan läpi, eikä se kestä kauaa, jos joku ostaa astron, niin kannattaa laittaa releet valoille sen kytkimen jälkeen, niin laitoin itse, ja pitäs katkaisijan kestää..
Meillä oli myös uusi astro 1992-1994 ja sähkövikaa oli enemmän kuin laki sallii. Ei siinä muuta hyvää ollutkaan kun korkeuden puolesta kohtuullinen vaunun veturi.Sergey kirjoitti:meillä oli aikoinaan uusi Astro 1992 mallia. siitä se katkasija sytty palamaan ja paloi maantasalle koko roska.
Hyvä niin.
Noista perävälityksistä on valinnan mahdollisuutta paljonkin.Tein muutama vuos sitten vastaavan astron johon pistin 603 turbon ja 5v manuaalin,siinä oli 2.6 perä ja se oli ainakin mun käyttöön liika harva(as,vaunu) mut vaihdoin 3.4 perän ja johan tuli hyvä.Kannattaa käydä punnittemassa auto!! Minä sain lätkän pois ku lähti painoo pois niin paljon.
hyvä tietää että on valinnan varaa perissä, pienten ajelujen perusteella tos taitaa olla aika tiheä, ei toki toimi nop/kierrosluku mittari,, että paha sanoa vielä tarkemmin, on kuitenkin vielä poissa liikenteestä niin ei oikein viitti ajella,, tos hietatiellä vähän käynyt kokeilemassa,,
kuinkas, pitääkö rattilukko toimia leimalla, ajattelis ettei tarvi kun eihän ralliautoiskaa oo, ja niitäki on liikennekäytöskin, jos ei tarvi niin sitten ei kai haittaa vaikka avaimen saa lukosta pois virrat päälläkin
kuinkas, pitääkö rattilukko toimia leimalla, ajattelis ettei tarvi kun eihän ralliautoiskaa oo, ja niitäki on liikennekäytöskin, jos ei tarvi niin sitten ei kai haittaa vaikka avaimen saa lukosta pois virrat päälläkin
Avain ei ainakaan saa irrota virtalukosta. Rattilukkokin on pakollinen käsittääkseni jo tämän ikäisessä autossa.tero84 kirjoitti:hyvä tietää että on valinnan varaa perissä, pienten ajelujen perusteella tos taitaa olla aika tiheä, ei toki toimi nop/kierrosluku mittari,, että paha sanoa vielä tarkemmin, on kuitenkin vielä poissa liikenteestä niin ei oikein viitti ajella,, tos hietatiellä vähän käynyt kokeilemassa,,
kuinkas, pitääkö rattilukko toimia leimalla, ajattelis ettei tarvi kun eihän ralliautoiskaa oo, ja niitäki on liikennekäytöskin, jos ei tarvi niin sitten ei kai haittaa vaikka avaimen saa lukosta pois virrat päälläkin
Ei välttämättä siinä vika(jos sama systeemi kuin vanissa niin virtalukko ei ole siinä ylhäällä,on vain avain pesä)....ja mulla vois olla koko rattiputki avaimineen....jos tarviit niin voin penkoa talliatero84 kirjoitti:jep, eipä kai auta kun korjata sekin, virtalukko ei ainakaa maksa ku pari kymppiä uus,
Rattiputki myyty,sain siitä 30€(olisit kysyny aikasemmin) ei ne paljoo maksa,on vaan hankala löytää kysy south west tradelta niillä on purettuna astrojatero84 kirjoitti:on sama systeemi, pitäs vaan se pesäki vaihtaa ku avaimen saa pois virrat päälläkin, pitää nyt huomenna koittaa käydä konttorilla, jos vaikka sais leiman, paljoko rattiputkella olis hintaa?
mitähän tällääses pitääs olla pumpun ajootus ku on niin pirun laiskan oloonen taitaas jäärä kakkoseksi 200deellekki . autohon on vaihrettu mekaaninen pumppu. voisko laiskuus muusta johtua? eikös täs vapar om606ses pitääsi kumminki voimaa olla 136hv vai kuinka? koppa painaa 200kg enemmän ku esim 124 farkku jotta ei senkää ny pitääsi tota kulkua niin paljoa hirastaa