Kaikki ei oo "Hightowereita" (kts.Poliisiopisto)dealer kirjoitti:Ei se ny niin hääviä oo, takapenkiltä ajaminenEnnen 600 fiude oli perheauto.
skerpeleen S203
Edellisellä sivulla tuosta oli jo juttua:
skerpele kirjoitti:Minkähän se eldo nyt seuraavaksi autoksi sitten laittaa?
Näkyy tuo eldon S203 majailevan omalla pihalla nykyään.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Thaimaalaisia ei ole Itä-kairassa juuri ollenkaan, koska Korvatunturin Marja Oy on siirtänyt ne Pohjoiskarjalaan ja vuokrannut niille koulun Polvijärveltä. Pohjoiskarjalassa puolukkaa voi jo poimia, toisin kuin Itälapin alueella, jossa se on kypsää vasta parin viikon päästä.Ruoja kirjoitti:Jaa, thaimaalaiset
No, ainakaan meikäläisen kohdalla se ei muuta hankintaa yhtään realistisemmaksi...XUX63 kirjoitti:Jännä sinäänsä että hinta on 11ke "halvempi" kuin neliovisen coupen
Tuo CLS farkku olis kiva nähdä livenä, vaikuttaa aika hienolta kulkupeliltä. Ei vaan taida paikalliselta Veholta löytyä moista.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Uusi A esitellään ensi kertaa Suomessa nyt viikonloppuna Helsingissä järjestettävässä jättitapahtumassa. Sen jälkeen alkanee eri paikkakuntia kiertävä kiertue, täällä pohjolan perukoilla lienee vasta loppuvuodesta. Kaippa Kalevissa tai jossain muussa paikallisaviisissa on sitten lähempänä h-hetkeä jotain informaatiota.Roisto kirjoitti:Milloinkas se uusi A oli tulossa? Sen ne varmaan uskaltaisivat antaa meillekin koeajoon.
Koeajosta en tiiä, pittää ottaa suksi mukaan kun se näyttää meistä eniten rahamieheltä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Sori sperpele kun sotketaan tätä sun topikkia Ihan vilpittömästi sori
kryptonite kirjoitti:perkl yoi cls farkku olis jotain.. Mutta hinnat saksassa yli 100 000€ joten ei ihan meikäläisen tuloilla.. täytyy odottaa osakesalkun kehittymistä..
Tekniikan Maailma kirjoitti:Uuden MB CLS Shooting Braken hinnat alkavat 66 060 eurosta, mikä on yli 11 000 euroa neliovista vähemmän.
Mercedes-Benzin täysin uudenlaiselle CLS Shooting Brakelle on saatu Suomeen erittäin aggressiiviset hinnat. Ne alkavat CLS 250 CDI BE:n 66 060 eurosta, mikä on lähes 11 400 euroa vähemmän kuin vastaavan neliovisen coupén pyynti. Pykälää suuremmalla CLS 350 CDI moottorilla ja nelivedolla hinta on 79 711 ja ero nelioviseen yli 16 000 euroa.
Hinnat tekee vielä mielenkiintoisemmaksi se seikka, että ne ovat jopa alempia kuin E.sarjan farmarin. Esimerkiksi CLS 500 BE Shooting Brake maksaa 111 185 euroa ja vastaavasta E-sarjan mallista pyydetään 114 142 euroa.
Prkl, persaukisin koko porukastaEldorado kirjoitti:Koeajosta en tiiä, pittää ottaa suksi mukaan kun se näyttää meistä eniten rahamieheltä.
Tuo oli virheellinen uutisointi, TM korjasi sen myöhemmin (linkki):XUX63 kirjoitti:Tekniikan Maailma kirjoitti:Uuden MB CLS Shooting Braken hinnat alkavat 66 060 eurosta, mikä on yli 11 000 euroa neliovista vähemmän.
Mercedes-Benzin täysin uudenlaiselle CLS Shooting Brakelle on saatu Suomeen erittäin aggressiiviset hinnat. Ne alkavat CLS 250 CDI BE:n 66 060 eurosta, mikä on lähes 11 400 euroa vähemmän kuin vastaavan neliovisen coupén pyynti. Pykälää suuremmalla CLS 350 CDI moottorilla ja nelivedolla hinta on 79 711 ja ero nelioviseen yli 16 000 euroa.
Hinnat tekee vielä mielenkiintoisemmaksi se seikka, että ne ovat jopa alempia kuin E.sarjan farmarin. Esimerkiksi CLS 500 BE Shooting Brake maksaa 111 185 euroa ja vastaavasta E-sarjan mallista pyydetään 114 142 euroa.
Tekniikan Maailma kirjoitti: Hehkutimme perjantaina Mercedes-Benz CLS Shooting Braken halpoja hintoja, mutta tässä ovat todelliset hinnat.
Erehtyminen on inhimillistä ja Mercedes-Benz CLS Shooting Braken perjantaina julkaistuista hinnoista puuttui arvonlisävero. Loma-ajasta johtuen emme saaneet kommenttia hämmästyttävän aggressiivisiin hintoihin. Voi kuitenkin olla, että TM:n utelu asiasta herätti maahantuojan huomaamaan virheensä.
Todellisuudessa CLS Shooting Braken hinnat alkavat aiemmin ilmoitetun 66 000 euron sijasta CLS 250 CDI:n 81 285 eurosta, mikä on muiden versioiden tapaan noin 3 000 euroa neliovista coupéa kalliimpi. Seuraava hintaporras on CLS 350 CDI:n 90 650 euora ja nelivetoisena (4Matic) hinta on 98 077 euroa. Halvin bensiinimoottorinen on 99 878 hintainen 350 BE ja kallein puolestaan 202 851 euroa maksava CLS 63 AMG Shooting Brake.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Samaa ihmeteltiin. Sen verran työläs vaihtaakin että toivois kestävän pidempään, paljon pidempään mitä tuo ensimmäinen vaihtolaturiRoisto kirjoitti:Onpas lujaa laatua.
Tuo ei onneksi ole showstopperi Vai saako omalle toiminimelle ostetulla autolla ajetuista kilsoista veloittaa omalta työnantajalta korvaukset ?luokyio kirjoitti:Erehtyminen on inhimillistä ja Mercedes-Benz CLS Shooting Braken perjantaina julkaistuista hinnoista puuttui arvonlisävero.
Pompsahti muttei kuitenkaanluokyio kirjoitti:hinnat alkavat aiemmin ilmoitetun 66 000 euron sijasta CLS 250 CDI:n 81 285 eurosta
Ja topikin sekoittaminen jatkuu Pitäisköhän nää jaella eri topikkiin vaikka onhan tässä sivuja jo ennestäänkin ihan kivastikryptonite kirjoitti:Mutta hinnat saksassa yli 100 000€ joten ei ihan meikäläisen tuloilla..
Juu ainakin tämän CLS jutustelun vois ottaa tästä erilleen, hukkuu varsinainen asia näiden höpinöiden sekaan.XUX63 kirjoitti: Ja topikin sekoittaminen jatkuu Pitäisköhän nää jaella eri topikkiin vaikka onhan tässä sivuja jo ennestäänkin ihan kivasti
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Sorkitaan nyt vielä ennen kuin joku ehtii jakamaan topikin. Henkilöautostahan et saa toiminimellä vähentää alvia, ellei se ole 100 % työkäytössä. Ja jos teet töitä toiselle työnantajalle (ja siis olet tällä verokortillisesti ihan töissä, etkä laskuta toiminimellä), ja ajelet tälle työajoa, tämä onkin tuon toiminimen suunnasta katsottuna yksityisajoa, eli alv-vähennyskelpoisuus hävisi samantien.XUX63 kirjoitti:Tuo ei onneksi ole showstopperi Vai saako omalle toiminimelle ostetulla autolla ajetuista kilsoista veloittaa omalta työnantajalta korvaukset ?luokyio kirjoitti:Erehtyminen on inhimillistä ja Mercedes-Benz CLS Shooting Braken perjantaina julkaistuista hinnoista puuttui arvonlisävero.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
No juu, kieltämättä jotain nelirattaista kaipaisi jo kohta alle. Meneehän se kaksipyöräiselläkin mutta siltikin...dealer kirjoitti:Mites Eldolla, joko talvi painaa päälle autohankinnoissa ?
En ole viitsinyt aloittaa aiheesta omaa vatulointitopikkia, mutta kerrotaan nyt tässä että onhan sitä tullut katseltua autoja, sekä mersuja että muitakin. Tilanne on vaan taas se sama ainainen ongelma: käytettävissä olevan budjetin puitteissa ei tahdo saada muita kuin vähintään 400-500tkm ajettuja huonopeltisiä mersuja tai sitten muista merkeistä lähinnä pikkukikottimia. Jaaris tuli aikanaan jo kokeiltua eikä se oikein toiminut mukavana matka-autona (lähinnä ajomelun takia), muutenhan se oli kaupunkisukkulana vallan mainio. Mutta kun joskus tulee sitä pitkääkin taipaletta eteen niin isompi auto olis kuitenkin hakusessa.
Mersuista facelift S203:sia olen katellut, vaan suht vähänajettujen ja siistien hinnat on vielä pilvissä (yli 20k€). 211 oli haaveena vielä joku aika sitten, mutta minun budjetilla ei saa kuin ruosteisia, joten siinä mielessä olis sama sitten ostaa vaikka väykky ja pääsis paljon halvemmalla. Ja 211:n lukuisat tekniset (ja kalliit) sudenkuopat pelottaa.
Mutta jatketaan etsintää... Ensisijaisena vaihtoehtona olis Facelift S203, diesel (jos bensa niin sitten vähintään 320), siisti, alle 250 tkm ajettu, ja tottakai edullisesti.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
No tjaa, kattellaan. Löytyis nyt edes jotain järkeviä ehdokkaita niin voisin laittaakin tänne porukan ruodittavaksi.dealer kirjoitti:En ole viitsinyt aloittaa aiheesta omaa vatulointitopikkia, mutta kerrotaan nyt tässä että onhan sitä tullut katseltua autoja, sekä mersuja että muitakin.
Aloita ihmeessä, luulen että moni on odottanut sitä (kuten minäkin).
Näyttää myyjät aika hurjasti ylihinnoittelevan autonsa. Sikäli se ihmetyttää että taitaa muutenkin kauppa käydä laiskasti yleisen taloustilanteen ja epävarmuuden takia. Sitten jos erehtyy tekemään jonkun käteistarjouksen jossa auton hinta pudotetaan normaalille järkevälle tasolle niin saa vähintääkin töykeän vastauksen ellei suorastaan luurin korvaan. Ja autoliikkeissä eivät edes palvele, kuten taisin johonkin topiksiin täälläkin jo kirjoittaa. No, ehkäpä jostain vielä löytyy taho joka malttaa alkaa käymään normaalia järkevää autokauppaa jossa pikkuhiljaa päästään yhteisymmärrykseen.
Ja minä olen aika tarkkaan seurannut varsinkin mersujen hintatasoa jo vuosien ajan joten nämä vedätykset ei mene minuun läpi. Ja en myöskään enää lähde katsomaan autoja satojen kilometrien päähän ja toteamaan että kaikki myyjän hehkutukset auton kunnosta ovat täyttä potaskaa. Pari turhaa reissua eteläsuomeen saa riittää. Täytyy kyttäillä nyt tästä lähiseuduilta ettei sitten harmita niin paljon kun käy toteamassa sen väitetyn helmen täydeksi rieskaksi.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
VAGina konsernin tuotteita ei ole tullut vielä katseltuakaan, sensijaan viime aikoina on ahkerimmin kuikisteltu Baijerin tuotteita... Toki aina välillä myös tähtikeulaisiakin.740 GLE kirjoitti:Alkaa olla sopivat kelit quattron ostoon ja niitä löytyy kaikissa hintaluokissa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"