2.5 cossun moottori
2.5 cossun moottori
kukkuu kaikille!
Eli pelkistetysti tuollainen on mietinnässä/ hakusessa oman 2.6n tilalle.
Vähän hirvittää tämä foorumi, 65 lukukertaa, eikä yhtään vinkkiä tai kommenttia.
Vai onko vain niin pirun hankala aihe tai hankala hakunen motti?
Ihan kilpakoneita kyllä löysin mutta ne hinnat, ne hinnat. ja aina en ole uskaltanut tiedustella hintoja....
Eli pelkistetysti tuollainen on mietinnässä/ hakusessa oman 2.6n tilalle.
Vähän hirvittää tämä foorumi, 65 lukukertaa, eikä yhtään vinkkiä tai kommenttia.
Vai onko vain niin pirun hankala aihe tai hankala hakunen motti?
Ihan kilpakoneita kyllä löysin mutta ne hinnat, ne hinnat. ja aina en ole uskaltanut tiedustella hintoja....
Re: 2.5 cossun moottori
No, miksi laittaa 2.5 cossu kun sulla on jo siinä 2.6 mylly. Laitat siihen ahtimen jos auto ei oo vähäpäästöinen. Laillisesti tenavaan saa laittaa noin 245heppaa muutoin tehopainosuhde ylittyy.ruuneperi kirjoitti:kukkuu kaikille!
Eli pelkistetysti tuollainen on mietinnässä/ hakusessa oman 2.6n tilalle.
Vähän hirvittää tämä foorumi, 65 lukukertaa, eikä yhtään vinkkiä tai kommenttia.
Vai onko vain niin pirun hankala aihe tai hankala hakunen motti?
Ihan kilpakoneita kyllä löysin mutta ne hinnat, ne hinnat. ja aina en ole uskaltanut tiedustella hintoja....
Kejetti kestää sen puoli kiloa laittaa ahtoa ja sillä tuosta tulis 2.5 cossua pirteempi.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kutonen on raskas kone pikkukoppaan, 16 lappunen on kallis, kuten sen osatkin. Perus 8-vena kakkonen, sähkösuuttimet ja lietso, mikäli diiseli ei tule kyseeseen uskontokunnan vuoksi. Koneet on uloskantohintasia jos ei heti ala kestää roinat sisällä ja saa äkkiä kivasti enemmän potkasua kuin tehtaan tehomalleista. Toki pitsikantisesta saa vielä enemmän ahtamalla kuin vajaaventtiilisestä. Asiaan paneutumista ja näppitöitä on tiedossa teki miten hyvvään.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Tai sitten jostain Väyväystä esim. 230 M111, jonka jollain Megasquirtilla laittaa toimimaan. Turbotteleen sen. Tuota topikkia oisi kiva seurata. Varmaan käypäisiä konehia oisi tarjolla rungon maaduttua ja originaaliboksin pamahdettua.
EDIT: Jaa, olipa ER kerinnyt jo tätäkin ehdottaa.
t.
Risto
EDIT: Jaa, olipa ER kerinnyt jo tätäkin ehdottaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Tuo M111 olisi kyllä mielenkiintoisen projekti! Ihan jo noita kompura mottejakin taitaa saada kohtuu hintaan, missä pitäisi jo "jotain kestävät" hilut olla sisällä turbottamista ajatellen vaikka isommalla remmiahtimellahan tuollainen olisi tyylipeli verrattuna tusina-turboihin
Kyllähän se vaan niin on että tuollainen suora kutonen pilaa ajotuntuman jo w124:ssakin, puhumattakaan sitte tenavasta...
Kyllähän se vaan niin on että tuollainen suora kutonen pilaa ajotuntuman jo w124:ssakin, puhumattakaan sitte tenavasta...
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
pitkästä aikaa...
olen itsekin miettinyt tuota mottia vaihtoehdoksi, mutta nyt on ilmennyt mielenkiintoisempi vaihtoehto jota tietääkseni ei suomessa ainakaan ole kokeiltu. Laitan sitten juttua kun/jos saa projektin edistymään. tallipaikka vielä uupuu. Piti laittaa kämppäkin myyntiin että sais tallillisen torpan.. Enkä ole törmännyt yhteenkään myynnissä olevaan 2.5 cossun moottoriin koko vuonna, että ei ne ihan yleisiä ole..
Tämä vuosi on menny melko rauhallisesti pikkuisen takkuilevan budjetin takia. Ratapäivilläkään ei ole ehtinyt käymään kun 5.5 alastarolla.
olen itsekin miettinyt tuota mottia vaihtoehdoksi, mutta nyt on ilmennyt mielenkiintoisempi vaihtoehto jota tietääkseni ei suomessa ainakaan ole kokeiltu. Laitan sitten juttua kun/jos saa projektin edistymään. tallipaikka vielä uupuu. Piti laittaa kämppäkin myyntiin että sais tallillisen torpan.. Enkä ole törmännyt yhteenkään myynnissä olevaan 2.5 cossun moottoriin koko vuonna, että ei ne ihan yleisiä ole..
Tämä vuosi on menny melko rauhallisesti pikkuisen takkuilevan budjetin takia. Ratapäivilläkään ei ole ehtinyt käymään kun 5.5 alastarolla.
Osta koko auto nii saat getrakin ja asd perän samalla jos rahaa riittää...itellä tuli hommatua tuollanen 2.5(isolohko , 300k mittarissa. Hyvin on veto tallella ja erittäin mukava ajaa! Niistä osista sen verran et eine nyt mitää älyttömiä maksa ja hyvin on löytyny...tilisin just nokkaketjun, kiristimen ja ohjarin hintaan 160e
Alkuperänen ku vielä paikallaan..mut suosittelen!
Alkuperänen ku vielä paikallaan..mut suosittelen!