Mersutohtorin MB-Lanssi
Mersutohtorin MB-Lanssi
Niihän siinä sitte kävi että tuli tuommonen kapasiteettilaajennus liiketoimintaan:
Oikea Automaatti 316 -06 sisäänajettu. kärrypaino 2800kg.
Ilmastointi eessä ja takana. eberi+ webasto takana, vakkari, esp, ym.
Oikea Automaatti 316 -06 sisäänajettu. kärrypaino 2800kg.
Ilmastointi eessä ja takana. eberi+ webasto takana, vakkari, esp, ym.
Tähän nimenomaan saa mönkijä kyytiin ajamalla, ehkä kaksikin...Pappi kirjoitti:Tuon kattoon sitten Juhanit:in kauppaama leikkaus-salivalaisin vaikkapa pakoaukon tarkasteluun (tähän lääkärileikki hymiö).
Ei taida mönkijä sopia kyytiin?
Se on juhanitti varmaan tästä vieny sen lampun ku näyttäis puuttuvan
Saapa nähä mitä tälle keksii. Tuli vähä niinku ostettua harrasteeksi jos vähä rakentelis...... on tuo jovin kaapin rakennus innostus tarttuvaa
Tarkotus ois poistaa ainaki nuo vasemmalla olevat alakaapit ja pöydät tilaa viemästä. Oikealla puolen on valojen ym. takatilan toimintojen ohjauskeskus ja näkyy olevan jossain määrin väylä ohjattu kun semmonen autovahvistimen näkönen lankku oli tuolla kuskinpenkin takana. Ja jossain on toinen akku noille lisätoiminnoille. Lisäksi löytyy 220v sähköt että voi käydä tekeen esim. ilmastoinnintayttöjä maastossa Lisäpenkitys on vielä selvityksen asteella.
Ainaki vannetta ja koukkua pitää suunnitella ulkokuoreen. Ruostettakin ois ku VANHA mersu kyseessä Peruutuskamera ja parkkitutka ovat ehottomia.
Väri vähä kahen vaiheella että vaihtasko vaa tekiskö tuosta jonku MB-lanssi version. Konepeltiin nurinpäin teksti "mersutohtori" että näkevät peilistä ja tietävät antaa tietä niin voi päästää trailerin kans miljoonaa ohi Kylkeen tekstit "monenlaiseen mersuvaivaan hoitoa: www.parkkila.fi"
Aihio on muuten tarkoitukseen oikein sopiva: Hyvät kärrypainot, ilmastointi, vakkari, automaatti ja 5-pyttynen. Molemmin puolin liukuovet että loppuu se auton kiertäminen kaupan pihalla sekä pariovet takana trukkilastausta varten. Ja korkeutta mönkijäkäyttöön.
Tarkotus ois poistaa ainaki nuo vasemmalla olevat alakaapit ja pöydät tilaa viemästä. Oikealla puolen on valojen ym. takatilan toimintojen ohjauskeskus ja näkyy olevan jossain määrin väylä ohjattu kun semmonen autovahvistimen näkönen lankku oli tuolla kuskinpenkin takana. Ja jossain on toinen akku noille lisätoiminnoille. Lisäksi löytyy 220v sähköt että voi käydä tekeen esim. ilmastoinnintayttöjä maastossa Lisäpenkitys on vielä selvityksen asteella.
Ainaki vannetta ja koukkua pitää suunnitella ulkokuoreen. Ruostettakin ois ku VANHA mersu kyseessä Peruutuskamera ja parkkitutka ovat ehottomia.
Väri vähä kahen vaiheella että vaihtasko vaa tekiskö tuosta jonku MB-lanssi version. Konepeltiin nurinpäin teksti "mersutohtori" että näkevät peilistä ja tietävät antaa tietä niin voi päästää trailerin kans miljoonaa ohi Kylkeen tekstit "monenlaiseen mersuvaivaan hoitoa: www.parkkila.fi"
Aihio on muuten tarkoitukseen oikein sopiva: Hyvät kärrypainot, ilmastointi, vakkari, automaatti ja 5-pyttynen. Molemmin puolin liukuovet että loppuu se auton kiertäminen kaupan pihalla sekä pariovet takana trukkilastausta varten. Ja korkeutta mönkijäkäyttöön.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Re: Mersutohtorin MB-Lanssi
Tuollahan on pleikkarikin jo valmiina. Sitä on hyvä näpytellä kaupan pihalla eukkoa odotellessa.Aki P kirjoitti:
Kein siknatuur
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2609
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Vai jatkuvan latauksen... Mitä olen noita virkakäytössä tavannut niin tuo B pilarin pistoke on ulkoista virransyöttöä varten.aaltojarvi kirjoitti:lohkolämppärin pistoke B-pilaris silmien korkeudella .
Niin myös työmaan nykyisessä sprinterissä. Profilen korityöhän tuossa taitaa olla? Jotenkin on niin tutut nuo väyläsähköihin liittyvät ohjainlaatikot.
http://www.profilevehicles.com/fi/tuotteet/ambulanssit
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2609
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Juu, toki sekin samasta pistokkeesta. Ja laturi oli samassa kaapissa invertterin kans. Siinä sydän lanssis oli myös lohkolämmitin kytketty samaan, liekö kaikissa vai oliko se jotenki poikkeus?Pappi kirjoitti:Vai jatkuvan latauksen... Mitä olen noita virkakäytössä tavannut niin tuo B pilarin pistoke on ulkoista virransyöttöä varten.aaltojarvi kirjoitti:lohkolämppärin pistoke B-pilaris silmien korkeudella .
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Vaikee sanoa... Ne mihin minä olen "törmännyt" ovat olleet kahdella pistokkeella. Keulassa lämmitys ja tuossa pilarissa lataus. Autot kun seisovat pääasiassa lämpimässä hallissa.aaltojarvi kirjoitti:Siinä sydän lanssis oli myös lohkolämmitin kytketty samaan, liekö kaikissa vai oliko se jotenki poikkeus?
Työmaalla oleva sprintteri on varustettu myös kahdella pistokkeella. Toinen lämmitykselle ja toinen lataukselle.
Eräästä Volkkarista otettiin taannoin lohkolämmitys pois käytöstä kun auto seisoi lämpimässä hallissa latauksessa / moottorilämmityksessä melkein 24/7.
Vaan on tuommonen aika mielenkiintoinen rakentelukohde... Onnea vaan Akille. Tuohan on Renegaden värinen kun pikkusen täppää sinne tänne mustaa "hammeria".
Eihän sitä tiiä vaikka joutuu ajanpuuttteen vuoksi myydä tämän vielä kaappiveljellejovihava kirjoitti:Kertakaikkiaan ihana laitos, tuommosesta(kin) mie oon haaveillut, lanssi ois ehoton jos joskus rintterikantaan päätyy siirtymään
Tjaa, alakaako meillä kohta kilipavarustelu Taitaa olla notta olen jo lähtökohtasesti häviöllä
Monellekkos hengelle tommoset on rekisterööty? Olis kyllä aika rouhee laite ja jos kömpiäkin mahtuus kyyttiin. Itte kun tuumaallu maasto laitteen hommaalua kun ei tualla kilivellisellä tuu oikee ajeltua ainakaa niin julukisilla paikoolla etteikö kilivettömällä voisi ajella.
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Jos meinaat tuota takana oikealla näkyvää hallintapanelia niin siellä on takatilan ilmastointi, valot yms. Fiksusti toteutettu systeemi.cmeli kirjoitti:Kiva tuollainen oma defibrilliraattori,
Katoppa Aki jossain vaiheessa onko tämän takaosa kasattu jo liimalla. Juttelin taannoin erään näitä kasaavan henkilön kanssa ja hän kertoi, että nuo modulit asennetaan nykyään aika usein liimalla. Ei tartte porailla ja asennukset kestää auton iän
Ai neon niitä nipukoita, minä että olivat jättäneet sairaalakamat tuonneJos meinaat tuota takana oikealla näkyvää hallintapanelia niin siellä on takatilan ilmastointi, valot yms. Fiksusti toteutettu systeemi.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Ei tuolla montaa ruuvia näkyny, että voi olla liimalla kiinni.Pappi kirjoitti: Katoppa Aki jossain vaiheessa onko tämän takaosa kasattu jo liimalla. Juttelin taannoin erään näitä kasaavan henkilön kanssa ja hän kertoi, että nuo modulit asennetaan nykyään aika usein liimalla. Ei tartte porailla ja asennukset kestää auton iän
Koukku oli asentunu mun loman aikana, vielä 13-napaista johtosarjaa odetellaan saksasta. Minähän en 7-napaista museotöpseliä huoli kun on kärryssä pakkivalot ja suunnitteilla sähkövinssit ym. kärryyn.
tuplapenkki tilattu vänkärille. Sitten samalla eristetään hytti ja muurataan väliseinä umpeen. Peruutuskamera on pölyttynyt hyllyssä jo vitoa varten, jokohan tähän saisi asennettua.
Alapallot uusittu ja seuraavaksi huollon kimppuun. Uusiksi laitetaan kaikki kulutusosa mikä vähänkään arveluttaa.
tuplapenkki tilattu vänkärille. Sitten samalla eristetään hytti ja muurataan väliseinä umpeen. Peruutuskamera on pölyttynyt hyllyssä jo vitoa varten, jokohan tähän saisi asennettua.
Alapallot uusittu ja seuraavaksi huollon kimppuun. Uusiksi laitetaan kaikki kulutusosa mikä vähänkään arveluttaa.
Tähän passaisi niin hyvin "peräkamarin poikien" kohtaus kun Late maalasi myymäläautoon toisen tekstin peilikuvana... Ihan vaan ambulanssia varten.
Mielenkiintoista kuulla, mitä rassattavaa löytää ammattilainen tämmösestä autosta, joka joskus on ollut pelastamassa ihmisiä. Käsittääkseni näissä pitäisi olla aika hyvä huoltohistoria.
Mielenkiintoista kuulla, mitä rassattavaa löytää ammattilainen tämmösestä autosta, joka joskus on ollut pelastamassa ihmisiä. Käsittääkseni näissä pitäisi olla aika hyvä huoltohistoria.
Tänään tuli rekassa tuplapenkki vänkärin ykköspenkin paikalle. Sattu vielä samalla kuosilla oleva.
Sitte kävin hakeen verhoiluhuopaa väliseinään ja 4 neliötä stp bitumimattoa + 1,5neliötä muuta äänieristettä audioimportista (murto-osalla biltema, puuilo, kärkkäinen hinnoista) josko hytistä jäisi kaikki ylimääräinen suhina ja kolina pois . Pitäs tulla kohtuullisen hilijanen tuolla määrällä. Varsinkin kun väliseinä on semmonen 3cm paksu ja takatilassa profilen paneloinnit ja eristeet.
Vetokoukun 13-napainen johtosarjakin tuli tänään dhl:n kyytillä.
Sitte kävin hakeen verhoiluhuopaa väliseinään ja 4 neliötä stp bitumimattoa + 1,5neliötä muuta äänieristettä audioimportista (murto-osalla biltema, puuilo, kärkkäinen hinnoista) josko hytistä jäisi kaikki ylimääräinen suhina ja kolina pois . Pitäs tulla kohtuullisen hilijanen tuolla määrällä. Varsinkin kun väliseinä on semmonen 3cm paksu ja takatilassa profilen paneloinnit ja eristeet.
Vetokoukun 13-napainen johtosarjakin tuli tänään dhl:n kyytillä.