lisää potkua ce:n 230 bensakoneeseen
lisää potkua ce:n 230 bensakoneeseen
miten saisi helppoja ja halpoja lisäheppoja koneeseen? on vähän nuhasen oloinen tuo ce pikku pensakoneella
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Ei semmosta tapaa olekkaan ku helppo ja halpa
Jos vaparikoneen virittämistä miettii niin ne tavat mitkä on halpoja tehdä itse esim kansityöt niin vaativat aika paljon tietämystä ja kokemusta jotta viritys onnistuu. Taas ne jotka on helppoja eli valmiiden palikoiden vaihto, ei ole halpaa.
Oletko ihan varma että sulla toimii bensansyöttö täydellistesti. Kumpi sulla nyt onkaan kaasari vai ruisku? KE-jetti ainakin vikaantuu aika herkästi niin ettei tehoa tahdo löytyä. Meinaan ei se kovin nuhanen pitäis vakionakaan olla, tai se nyt riippuu mihin on tottunut
Jos vaparikoneen virittämistä miettii niin ne tavat mitkä on halpoja tehdä itse esim kansityöt niin vaativat aika paljon tietämystä ja kokemusta jotta viritys onnistuu. Taas ne jotka on helppoja eli valmiiden palikoiden vaihto, ei ole halpaa.
Oletko ihan varma että sulla toimii bensansyöttö täydellistesti. Kumpi sulla nyt onkaan kaasari vai ruisku? KE-jetti ainakin vikaantuu aika herkästi niin ettei tehoa tahdo löytyä. Meinaan ei se kovin nuhanen pitäis vakionakaan olla, tai se nyt riippuu mihin on tottunut
S124 200te -91
Opel Ascona B 2.2i -76
Opel Ascona B 2.2i -76
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
aikoinaan yks kaveri nitkutti cedricistä (2,8d) peltolan parkissa rautasahalla pakoputken poikki... kuulemma tuli tehoja lisää ja kulki paljon kovemmin...Seppo77 kirjoitti:entäs noi vapaavirtaus suodattimet ja tehoputket yms härpäkkeet?
oiskohan niistä pientä apua
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Eihän noilla juuri muuta vaikutusta vakio-autossa ole ku että äänet muuttuu. Ite mietin et jos laittais vapaavirtaussuodattimen omaani, en kylläkään tehonlisäyksen toivossa vaan sen takia että nuo kestää auton eliniän.Seppo77 kirjoitti:entäs noi vapaavirtaus suodattimet ja tehoputket yms härpäkkeet?
oiskohan niistä pientä apua
KN:ltä sais 100€ vakiosuodattimen tilalle sopivan ja vakiofiltteri maksaa 18€ kipale, sehän maksais ittensä 5 vuodessa takasin
S124 200te -91
Opel Ascona B 2.2i -76
Opel Ascona B 2.2i -76
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
oliha tollanen 200E malli penkitetty vakiona ja sitten vapaavirtaussuodattimella. niin uudella vaparisuodattimella oli 5 heppaa vähemmän kuin vakiona.
Että siitä vaan!
Että siitä vaan!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Paras viritys tuollaaseen taitaa olla 300E kone taikka 2.5-16, ellei sitten oikein extremeä ala harrastaan ja laita squirtilla toimiin 320 konetta tai 230 kompuraa.
EDIT: auton vaihtaminen lie kuitenkin paras tapa nostaa tehoa.
EDIT: auton vaihtaminen lie kuitenkin paras tapa nostaa tehoa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
teeppä nuin jos haluat..H.Salminen kirjoitti:Pullo lensitiiliä ja jotakin kura-öljyä taia paljon kustantaa vaikka pesis joka päivä
mutta oikea ilman suodatin öljy on sellaista tahmeaa ja se tarttuu siihen suodattimeen eikä valu heti pois.
ite käytän piperin vaahtomuovi suodattimesa rossipyörän vaahtomuovi suodattimelle tarkotettua spray öljyä ja k&n suodattimissa k&n omaa öljyä (koska siitä on niin helppo käyttää). molemmat suodattimet ruukaan pestä pinelinen tehopesulla.
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Paras kW/€ suhde on kiistatta kun tipauttaa tuollaisen M103 300E moottorin keulille. Toki tuolainen 320E oli mukavampi ja 2.5-16 vielä mukavampi mutta noita perus 3satkuja ku saa usein jopa ilmaiseksi (itsekkin olisin tuollaisen hyvä kuntoisen ja täydellisen 300 M103-tekniikan lahjoittanut sellaista tarvitsevalle mutta niin vaan lähti romut stenalle kun ei kelleen kelvannut edes ilmaiseksi
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kutosen asennuksessa nelosen reikään joutuu heti vaihtelemaan yhtä eli toista muutakin kapinetta syyläristä kartaaniin. Lisäksi lisäteholla tulee olemaan enemmän liikutettavaa raskaamman koneen tautta.
Se nelonen on oikeasti hyvä peruskone ottaa mukaviakin suoritusarvoja suht luotettavasti, jos vaan on muuten kunnossa. Poonuksena ajo-ominaisuudet säilyy parempina kun ei tule kutosen kanssa niin raskasta keulaa. Sytty, ruisku ja hengitys uusiksi, sillä se etenee. Peruskoneet on nuokin helppoja ja halpoja jos menee rikki. Dieselien kanssa taitaakin olla jo aika selkeät reseptit jos ei käyttövoima ole este, sekä halvin hepo myös kulutuksen suhteen. Sähköjen kanssa helpoin vaihtoehto.
Eri asia mitä saa järkevästi kilpien väliin jos on päästörajoitteinen peli rakentelussa.
Se nelonen on oikeasti hyvä peruskone ottaa mukaviakin suoritusarvoja suht luotettavasti, jos vaan on muuten kunnossa. Poonuksena ajo-ominaisuudet säilyy parempina kun ei tule kutosen kanssa niin raskasta keulaa. Sytty, ruisku ja hengitys uusiksi, sillä se etenee. Peruskoneet on nuokin helppoja ja halpoja jos menee rikki. Dieselien kanssa taitaakin olla jo aika selkeät reseptit jos ei käyttövoima ole este, sekä halvin hepo myös kulutuksen suhteen. Sähköjen kanssa helpoin vaihtoehto.
Eri asia mitä saa järkevästi kilpien väliin jos on päästörajoitteinen peli rakentelussa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.