C200K käyntivaivaa.
C200K käyntivaivaa.
Nyt olis hyvät neuvot kalliit. Potilas siis c200K M111 moottorilla varustettu versio. Eilen piti lähtiä liikenteeseen naapurin pihasta, niin käynnistyksen jälkeen kierrokset pomppi 0-2000 väliä eikä reagoinut kaasuun mitenkään. Lisäksi mittaristoon tuli esp herja. Yöllä kokeilin josko sillä pääsis kotia, niin kierrokset humppas silloinkin ja haisi bensalle tyhjäkäynnillä, mutta kaasu toimii ja pääsin kotia tuon muutaman sata metriä. Tänään vikakoodien luku ja nollaus ja käy normaalisti tyhjäkäyntiä. Pidemmän aikaa on ollu sellainen oire että jos kaasun painaa pohjaan, niin ei vedä kunnolla mutta nostaa poljinta ylemmäs niin veto paranee.
carsoft antoi muistiin jääneiksi vikakoodeiksi moottorille:
P2009-001 Throttle valve potentiometer 2, Singnal tension to high
P2008-001 Throttle valve potentiometer 1, Singnal tension to high
P200B-001 Hot film Mass Air Flow sensor: short circuit to plus (P0103)
P2042
Ja ESP:lle:
C1022 CAN communication with ECM control module or CDI control module disrupted (Tämä oli nytkin päällä)
C1202 BAS System (BAS:ia ei testeri löydä ollenkaan)
Oliskohan Ilamamäärämittari vain sökö moottorin puolelta??? Ja tuota ESP:tä ei herjannu yöllä eikä nyt tallissa käytellessä...
carsoft antoi muistiin jääneiksi vikakoodeiksi moottorille:
P2009-001 Throttle valve potentiometer 2, Singnal tension to high
P2008-001 Throttle valve potentiometer 1, Singnal tension to high
P200B-001 Hot film Mass Air Flow sensor: short circuit to plus (P0103)
P2042
Ja ESP:lle:
C1022 CAN communication with ECM control module or CDI control module disrupted (Tämä oli nytkin päällä)
C1202 BAS System (BAS:ia ei testeri löydä ollenkaan)
Oliskohan Ilamamäärämittari vain sökö moottorin puolelta??? Ja tuota ESP:tä ei herjannu yöllä eikä nyt tallissa käytellessä...
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Eiks nää vikakoodit viittaa kaasupolkinen toimintaan, omassa autossa oli vikaa kaasupoljin yksikössä, se ei vastannu kaasuun heti kun painoi vaan kierrokset nousi viivellä "kumilanka maisesti". Mutta jos polkimessa on vikaa nii se on helppo vaihtaa ja ei maksa kun 170e KL:stä.P2009-001 Throttle valve potentiometer 2, Singnal tension to high
P2008-001 Throttle valve potentiometer 1, Singnal tension to high
Nyt se myrkyn lykkäs. Taas tyhjäkäynti vaeltaa hetken, jossain vaiheessa tasaantuu kyllä, mutta käy ku parempikin ralliauto röpöttäen ja haisee bensalta. Ilmamassamittari on jo vaihdettu eikä carsoft anna enää muuta vikakoodia kuin sytytyskatkoja sylinterissä 1. Kierroksilla tuntuu toimivan normaalisti. Paaliin???
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Pysykö edelleen 1. sylinterissä katkos..? Jos pysy nii, mitenkäs sit kampuran asentotunnistin..? Ettei vaan olis välillä väärää tietoa liikkeellä..? Ja johtosarjaki kannattaa kattoo ykköseltä et ei vaan siellä olis mitään hapettumia tai katkoksia...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tulpan johtokin vaihdettu? Kaasuläppäkotelossa kosteutta jossakin?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex