Mitä kaikkea muuta joutuu vaihtamaan, mun muistaakseni virtalukossa oli alipaineet. Mitäs muuta






tässä kohtaa jonnii verran kyllä. Kaksi ruuttakoneista mersua omistaneena kiroilen sitä että moottorit on aivan mallia "haistapaska"boogieman kirjoitti:Ei kai kukaan pensalla ajanut halua tiisseliin koskea
Tähänhän ei ryhdytä ihan kevein perustein. Kori on melkoisen ruosteeton ja täysin ryhdissään jokaiselta osa-alueelta ja pohjaa ei ole ikinä hitsattupekkovee kirjoitti:melkolailla pulttaamalla siitä selviää
helpoimmalla pääset, kun hommaat ajokuntoisen auton, josta siirrät tekniikan
jarruihin, alustaan ym. en koskis, lukuunottamatta ehkä etujousitusta ja perävälitystä
useat liittimet menee niks ja naks, diesel ei montaa sähköä tarvi, alipainelinjat voi matkia alkuperäisestä
koko auto elintenluovuttajaks loiventaa montaa mutkaa, kun KAIKKI tarvittava on siirrettävissä, eikä tarvii pohtia mistä ja mitä puuttuu
kannattaako homma, siihen en ota kantaa, kun leimattuja dieseleitä saapi alkaen muutamalla satkulla
muista myös muutoksen aiheuttamat prosentit, jos niillä väliä, menee äkkiä noin 20% noilla, koneella, laatikolla ja perällä