ja mie oon yhen mersun verran kantanu pätäkkää piilteemaan äänieristysmatostaAki P kirjoitti:Sitte kävin hakeen verhoiluhuopaa väliseinään ja 4 neliötä stp bitumimattoa + 1,5neliötä muuta äänieristettä audioimportista (murto-osalla biltema, puuilo, kärkkäinen hinnoista)
Mersutohtorin MB-Lanssi
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Saattais olla niinki. Yks vaihtoehto voi olla ku tuota kuvaa kahto että maalais tuohon katon rajaan asti mustaksi mihin tuo "veneenpohja" on käännetty ylösalaisin eli alkaa tuo Kiuruvetisten taidonnäyte. Saattaa livenä olla hölmön näkönen lähempää...?Mika.T kirjoitti:Eka kuva ois minun silmiin paras.
Paitti sen verta parsisin etten maalais konepeltiin ollenkaan tuota mustaa yläosaa.
No äkkiäkös tuota maalaa pala kerrallaan mustaksi ja kokeilee vähä niinku japsiautoissa nousi aina "massaraja" alhaalta ylöspäin
Tuli haettua lisää bitumimattoa ja samalla reissulla jäi kynsiin 8" aktiivisubbari ja 4" rainbow 2-tie kajarit orkkispaikoille. JVC:n nakkasin hyllylle oottamaan auton vaihtoa ja kaivelin paikalle pioneekerin uspiration.
Rupes vähä pojattaan Vaarallisen lähellä tuo audioimportin majapaikka
Nyt on ovissa heti pahvin takana kerros bitumimattoa, kylläpä muuttu oven ääni jo pelkästään käyttäessä....
Rupes vähä pojattaan Vaarallisen lähellä tuo audioimportin majapaikka
Nyt on ovissa heti pahvin takana kerros bitumimattoa, kylläpä muuttu oven ääni jo pelkästään käyttäessä....
Eihän nämä juuri sen kalliimpia oo juurikin tuon erikoisauto merkinnän takia. Meikälaisen käyttöön passaa oikein hyvin. Just pistin kaikki kuormaliinat ym tavarat yläkaappeihin, eli oikein kätevä käyttää.Pega kirjoitti:Pikkasen ot:na jäi hitusen vaivaan kun tännään tommosta -04 mallista lanssia kaupattiin mulle 6000€ ja kilsojakin vaan 320tkm tuntu vaan halvalta
Kyllä tarkotus on vaihtaa väri samalla ruiskun sotkemisella, joutus muutenkin maalaan sieltä täältä.AM kirjoitti:Veikkaisin että basso tulisi äkkiä katosta ulos kurkistelemaan
Jos auto maalataan kokonaan niin vaihtasin kyllä jonkun sävyn mikä ei olisi noin..hmm..no ampulanssimainen.
Ajellaan nyt talven yli ilman korimuutoksia ja katellaan mille aletaan. Uuskoppasetkin alkaa halpumaan pikavauhtia
Noinkohan sitä on käytävä sit koeajamassa ja miettiä rahotusta, olis vallan pähevä auto koiraharrastuksessa ja muutonkin vaik ehkä vähän iso noin ainuaks autoksAki P kirjoitti:Eihän nämä juuri sen kalliimpia oo juurikin tuon erikoisauto merkinnän takia. Meikälaisen käyttöön passaa oikein hyvin. Just pistin kaikki kuormaliinat ym tavarat yläkaappeihin, eli oikein kätevä käyttää.Pega kirjoitti:Pikkasen ot:na jäi hitusen vaivaan kun tännään tommosta -04 mallista lanssia kaupattiin mulle 6000€ ja kilsojakin vaan 320tkm tuntu vaan halvalta
Täytyy kyllä olla tyytyväinen tuohon hifistys investointiin. Kuitenki parilla sataa sai tämmönen perus ration kuuntelija todella hyvät soittopelit tähän tarpeeseen. Alkuperäiset oli kyllä oikeasti surkeat.
Ei ainakaan tarvi minun makuun "Lisää Bassoa"!! Kuten audioimportin musaviteolla Nyygåårtin Petri vaatii
Sisältää "pientä" tuotesijoittelua "kantavuuskuorma" vitossa http://www.youtube.com/watch?v=FNL-jTIanWQ
Ei ainakaan tarvi minun makuun "Lisää Bassoa"!! Kuten audioimportin musaviteolla Nyygåårtin Petri vaatii
Sisältää "pientä" tuotesijoittelua "kantavuuskuorma" vitossa http://www.youtube.com/watch?v=FNL-jTIanWQ
Eipä oo isompia operoitu tällä rintamalla. Traileria päästy vähä vetämää ja kyllä nyt on peli! Etuiskarit on jo tulossa ja pari suutinta vuotaa ohi reilummin että meinaa sahauttaa.
Meinattiin että jos heittäs uudet suuttimet joka reikään. Samalla kurkkais venttiilikopan alle ja heittäs uuden jakoketjun ja käyttäs öljypohjan pesussa ja pistäis uudet kk-laakerit alakautta. Eiköhän sillä sitte taas ajelis.
Meinattiin että jos heittäs uudet suuttimet joka reikään. Samalla kurkkais venttiilikopan alle ja heittäs uuden jakoketjun ja käyttäs öljypohjan pesussa ja pistäis uudet kk-laakerit alakautta. Eiköhän sillä sitte taas ajelis.
"Muutama" keikka on tullut ajettua ton koppasella rintterillä, katotaas onko näistä mun kokemuksista mitään iloa.
Vastauksia arvuutteluihin, jos ei ole vielä ratkennut :
Kakkosakku löytyy profilen autoista yleensä repsikan penkin alta, sen ja normiakun välissä on rele joka noista usein hajoaa. Jos toinen akku sattuu hyytymään niin kuskin puolella ratin vas puolella on usein sellanen kuminen painonappi jolla akut saa yhdistettyä.
Latauspistokkeessa on tosiaan yhdessä sekä akun varaaja että että lohkolämppäri. Lohkolämppärille erillinen kytkin IWS:ssä (eng)
Liukuovet molemmille puolille on optio joka on lähes kaikissa ambulansseissa. Helpottaa kummasti työntekoa.
Pidin itse tästä korimallista, mukavan työkalumainen versus seuraava korimalli
Vastauksia arvuutteluihin, jos ei ole vielä ratkennut :
Kakkosakku löytyy profilen autoista yleensä repsikan penkin alta, sen ja normiakun välissä on rele joka noista usein hajoaa. Jos toinen akku sattuu hyytymään niin kuskin puolella ratin vas puolella on usein sellanen kuminen painonappi jolla akut saa yhdistettyä.
Latauspistokkeessa on tosiaan yhdessä sekä akun varaaja että että lohkolämppäri. Lohkolämppärille erillinen kytkin IWS:ssä (eng)
Liukuovet molemmille puolille on optio joka on lähes kaikissa ambulansseissa. Helpottaa kummasti työntekoa.
Pidin itse tästä korimallista, mukavan työkalumainen versus seuraava korimalli
öljyiskarit nuo uudet on. Saapa nähä kauanko kestävät ku oli niin halavat....
Nyt ois laatikossa oottamassa 5 suutinta, kk-laakerit ja sekopään kettinki. Enää puuttuu aika.
Toistaiseksi ollu tyytyväinen hankkeeseen vaikka auto muuttui aika rajusti käytetymmäksi vitoon verrattuna. Oishan se uuskoppanen niin paljon parempi ajaa,mutta noillaki ajomäärillä aika paljo rahaa pistää 30t€ kärrynveturiin
Nyt ois laatikossa oottamassa 5 suutinta, kk-laakerit ja sekopään kettinki. Enää puuttuu aika.
Toistaiseksi ollu tyytyväinen hankkeeseen vaikka auto muuttui aika rajusti käytetymmäksi vitoon verrattuna. Oishan se uuskoppanen niin paljon parempi ajaa,mutta noillaki ajomäärillä aika paljo rahaa pistää 30t€ kärrynveturiin