Mielenkiintoisia uutuuksia muilta merkeiltä
Volkkarin lyhytohjaamoinen Amarok Single Cab (SC) hinnoiteltu nyt Suomessakin:
http://www.volkswagen-hyotyautot.fi/Ext ... 7.2012.pdf
http://www.volkswagen-hyotyautot.fi/Ext ... 7.2012.pdf
Ihan niinko muutenkaan haisu se maailman paras ois. Etuvetosella T4 portterilla menty niistä paikoin mistä ei nelikolla haisulla pääse ja sitten se vanha vitsi että vaiha joka v***n katastukseen suotimet. Eikä oo muuten kerta eikä kaksi kun T4 syncrolla on hinattu haisu perille ko ei muuten oo päässy. Eli ei tuu yhtään ikävä jos tekevät jonniin muun pohjalle, sillä voi sentään päästä ees jonnekki.korhora kirjoitti: Taitaan Hiaceen vaan tulla BMW:n diesel... Toyota ja BMW sopivat yhteistyöstä jossa bemu toimittaa tojolle dieseleitä ja tojo myy hybridi tekniikkaa bemulle.. no luotettavuus tuskin tulee hiacessa paranemaan..?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
No kummastakin pakusta on töiden kautta kokemusta ja sanon ihan suoraa et v.tun wolkkarilla ei ole mitään käsitystä luotettavuudesta tai huoltojen hinnasta mitä ne maksaa menee se kyllä nelikkona heikossa pidossa paremmin mutta hinta on kyllä kova jopa kohtuuton.. Tai sit se vaan pers aukinaisesta tuntuu... Ihan p.skoja käyttökuluiltaan!!!Mulqvist kirjoitti:Ihan niinko muutenkaan haisu se maailman paras ois. Etuvetosella T4 portterilla menty niistä paikoin mistä ei nelikolla haisulla pääse ja sitten se vanha vitsi että vaiha joka v***n katastukseen suotimet. Eikä oo muuten kerta eikä kaksi kun T4 syncrolla on hinattu haisu perille ko ei muuten oo päässy. Eli ei tuu yhtään ikävä jos tekevät jonniin muun pohjalle, sillä voi sentään päästä ees jonnekki.korhora kirjoitti: Taitaan Hiaceen vaan tulla BMW:n diesel... Toyota ja BMW sopivat yhteistyöstä jossa bemu toimittaa tojolle dieseleitä ja tojo myy hybridi tekniikkaa bemulle.. no luotettavuus tuskin tulee hiacessa paranemaan..?
Eli uudemmat portterit paskoja?? meillon töissä vanha portteri kaikkien oikeen rytöautona ja ei juurikaan huolettomampaa peliä ole ollut pakuina vaikka on ollu usiampaakin japsia sekä vitojakorhora kirjoitti:No kummastakin pakusta on töiden kautta kokemusta ja sanon ihan suoraa et v.tun wolkkarilla ei ole mitään käsitystä luotettavuudesta tai huoltojen hinnasta mitä ne maksaa menee se kyllä nelikkona heikossa pidossa paremmin mutta hinta on kyllä kova jopa kohtuuton.. Tai sit se vaan pers aukinaisesta tuntuu... Ihan p.skoja käyttökuluiltaan!!!Mulqvist kirjoitti:Ihan niinko muutenkaan haisu se maailman paras ois. Etuvetosella T4 portterilla menty niistä paikoin mistä ei nelikolla haisulla pääse ja sitten se vanha vitsi että vaiha joka v***n katastukseen suotimet. Eikä oo muuten kerta eikä kaksi kun T4 syncrolla on hinattu haisu perille ko ei muuten oo päässy. Eli ei tuu yhtään ikävä jos tekevät jonniin muun pohjalle, sillä voi sentään päästä ees jonnekki.korhora kirjoitti: Taitaan Hiaceen vaan tulla BMW:n diesel... Toyota ja BMW sopivat yhteistyöstä jossa bemu toimittaa tojolle dieseleitä ja tojo myy hybridi tekniikkaa bemulle.. no luotettavuus tuskin tulee hiacessa paranemaan..?
Luotettavampihan se vanha vaparidiesel on kuin VW:n tdi:t, uuemmat on sitten ihan samaan malliin pajallla ko volsutki. Tietysti sillä erolla että toitsulla huolto saattaa ehkä osatakkin hommansa. Ei sillä, haisu on kyllä justiin hyvä rengin auto. Veemäinen ja huono ajettava, ei tehoa -> kestävyyttä siihen sitten päälle ne viat mistä pomppaa katastuksessa, sitten vaan kädet ristissä toivomista että menee päästöistä.korhora kirjoitti:No kummastakin pakusta on töiden kautta kokemusta ja sanon ihan suoraa et v.tun wolkkarilla ei ole mitään käsitystä luotettavuudesta tai huoltojen hinnasta mitä ne maksaa menee se kyllä nelikkona heikossa pidossa paremmin mutta hinta on kyllä kova jopa kohtuuton.. Tai sit se vaan pers aukinaisesta tuntuu... Ihan p.skoja käyttökuluiltaan!!!
Toki, ostohinta on halvempi kuin muilla että kärsiihän sitä vähän korjatakkin. Itte en ilkeis ajaa metriäkään haisulla, kyllä se vaan on sellanen kiikkerä etova paska. Työautona menis sitten jos vaan ei muita vaihtoehtoja ole, ts. ei voi itse päättää millä ajaa. Pakkotilanteessa ei muuten.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Nyt kun täällä näyttää olevan hiase-miähet linjoilla, niin valaiskaas tähän väliin, että miksi hiasea ei saanut Suomessa pariin viimevuoteen päästöllisistä syistä, mutta samaan aikaan hiluxia myytiin täyden pään vaikka sama moottori.....vai oliko?
Joku vain kerran kysyi, enkä todellakaan osannut sanoa siihen mitään muuta, kuin että olisiko noilla melkein nelivetoisilla lavureilla jokin päästöhelpotus?
Joku vain kerran kysyi, enkä todellakaan osannut sanoa siihen mitään muuta, kuin että olisiko noilla melkein nelivetoisilla lavureilla jokin päästöhelpotus?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Oon kans tätä ihimetelly..piippu kirjoitti:Nyt kun täällä näyttää olevan hiase-miähet linjoilla, niin valaiskaas tähän väliin, että miksi hiasea ei saanut Suomessa pariin viimevuoteen päästöllisistä syistä, mutta samaan aikaan hiluxia myytiin täyden pään vaikka sama moottori.....
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Eikös sitä Hiacea saa vielä tämän vuoden loppuun ja ehkä jopa myöhemminkin, mikäli on vaan rekisteröity tämän vuoden puolella. Myynnin loppuminen johtuu siitä, ettei nykyinen moottori täytä päästömääräyksiä. Hilux päivittyy siihen LandCruiserin tekniikkaan, eli 3,0D4D-moottoriseen ja voimalinjaltaan erilaiseen versioon, hintakin noussee...
Onko ne Hiacet tosiaan 2012 mallisia?....ettei nyt myynnissä olevat ole 2010 jäämistö, niinkuin 90-luvun vanit, joita myytiin 1992 uusina vaikka olivat päivänvalon nähneet jo 1988nmmake kirjoitti:Eikös sitä Hiacea saa vielä tämän vuoden loppuun ja ehkä jopa myöhemminkin, mikäli on vaan rekisteröity tämän vuoden puolella. Myynnin loppuminen johtuu siitä, ettei nykyinen moottori täytä päästömääräyksiä. Hilux päivittyy siihen LandCruiserin tekniikkaan, eli 3,0D4D-moottoriseen ja voimalinjaltaan erilaiseen versioon, hintakin noussee...
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Maahantuojalla olevat Hiacet ovat tulleet pääosin viime joulukuussa. Kymmeniä autoja on jäljellä, tosin kaikki takavetoisia. Autot on pakko rekisteröidä tämän vuoden loppuun mennessä, auton toimitus voi sitten olla toki myöhemminkin asiakkaalle. Aika innokkaasti kauppaavat noita maassa olevia malleja.piippu kirjoitti:Onko ne Hiacet tosiaan 2012 mallisia?....ettei nyt myynnissä olevat ole 2010 jäämistö, niinkuin 90-luvun vanit, joita myytiin 1992 uusina vaikka olivat päivänvalon nähneet jo 1988nmmake kirjoitti:Eikös sitä Hiacea saa vielä tämän vuoden loppuun ja ehkä jopa myöhemminkin, mikäli on vaan rekisteröity tämän vuoden puolella. Myynnin loppuminen johtuu siitä, ettei nykyinen moottori täytä päästömääräyksiä. Hilux päivittyy siihen LandCruiserin tekniikkaan, eli 3,0D4D-moottoriseen ja voimalinjaltaan erilaiseen versioon, hintakin noussee...
Kohta varmaan tämäkin nelivetona:Laaksonen kirjoitti:Jaguar XF Sportbrake - hinnat julkistettu
http://www.jaguar.fi/yleista/uutiset/ja ... tettu.html
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MKArX9EuL0Y[/youtube]
http://www.jaguar.com/gl/en/xf/models_f ... heel_drive
Lisää vaihteita:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... tomaatteja
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... tomaatteja
Maseratilta tulossa malli pitkästä aikaa myös keskikokoluokkaan:
mallinimi Ghibli otetaan käyttöön uudestaan; nyt 4-ovisena mallina.
http://www.worldcarfans.com/11211155059 ... r---report
mallinimi Ghibli otetaan käyttöön uudestaan; nyt 4-ovisena mallina.
http://www.worldcarfans.com/11211155059 ... r---report
Audi suunnittelee todellista super-dieseliä:
http://www.worldcarfans.com/11211235091 ... d-supercar
http://www.worldcarfans.com/11211235091 ... d-supercar
BMW:nkin aloittaessa etuvetomallien tuotannon, ollaan Mercedes-Renault-leirissä palaamassa pikkuautoissakin takavetoisuuteen:
http://www.autoevolution.com/news/next- ... 52208.html
http://www.autoevolution.com/news/next- ... 52208.html
Brittiläisten vastaus saksalaismerkkien terrorille moottoriteillä:
-Laittaako tämä M5:n koville
http://www.autozeitung.de/auto-neuheite ... ps-300-kmh
-Laittaako tämä M5:n koville
http://www.autozeitung.de/auto-neuheite ... ps-300-kmh
Lincolnilta ehkä takavetomalleja:
http://www.egmcartech.com/2012/12/05/re ... -platform/
http://www.egmcartech.com/2012/12/05/re ... -platform/