Kattoluukku vi.......

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Tuhma
Viestit: 2
Liittynyt: 03.5.2006 12:39

Kattoluukku vi.......

Viesti Kirjoittaja Tuhma »

Tarttis saada Kattoluukun osa luettelo.....räjäytyskuva. Tuli sellainen väkivaltainen avaus suoritettua 8)
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Tuhma
Viestit: 2
Liittynyt: 03.5.2006 12:39

Viesti Kirjoittaja Tuhma »

Tänks...Kuis toi puretaan kun ei saa auki :) siis ilman väkivaltaa 8)
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Puoliksi auki, etupään verhoilu vetämällä auki, kokonaan kiinni, koko verhoilu irti.
Muistaakseni.
Sitte näkyy jo pultteja ja ruuveja.
Pro HVM
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

etupää luukusta tosiaan irtoaa alaspäin nykäisemällä,luukku puoliksi auki niin helpompaa.Takaosaa verhoilusta ei kannata nykiä...on kiskoissa kiinni.Lähtee liu'uttamalla pois,esim.luukku auki ja eteenpäin liu'tus.sitten näkyykin pulteja millä itse kattoluukun pelti kiinni,ne auki ja pelti irti.Sitten näätkin kunnolla ne nivelet mitkä on rikki :wink: n.100e puolelleen...
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

:twisted: Nyt se luukku tilttasi..jäi siis yläasentoon jumiin;moottori pyörii mutta jostain takapenkin kohdilta katosta kuulu sutimisen ääniä.Takakontin puolelta se "käsikäyttö" ei liikahdakkaan joten mitäs nyt? Kattoverhoilu irti? Miten sen saa pois? Takaikkunan poistamalla :D Onpa tilanne..Toivottavasti ei sada enää koskaan :lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Daimler kirjoitti::twisted: Nyt se luukku tilttasi..jäi siis yläasentoon jumiin;moottori pyörii mutta jostain takapenkin kohdilta katosta kuulu sutimisen ääniä.Takakontin puolelta se "käsikäyttö" ei liikahdakkaan joten mitäs nyt? Kattoverhoilu irti? Miten sen saa pois? Takaikkunan poistamalla :D Onpa tilanne..Toivottavasti ei sada enää koskaan :lol:

Hahahah! :twisted: Saman kohtalon olen kokenut minäkin, on se ihana tunne, aijai... :mrgreen:

Vaijerihan vaihtuu sinne ihan pujottamalla, se on luukussa kiinni pultilla. Mutta jos suojaputki on poikki niin... :eec: Minulla oli. :evil: Eli kattoverhoilu pois jos putken joudut uusimaan. :(

Eli luukun raosta vaijerin pultti pois :arrow: revit entisen vaijerin hiiteen :arrow: uusi vaijeri putkeen. On muuten sitten tiukka menemään se vaijeri, oman hakkasin puunuijalla ja vaseliinilla. :shock: Tuntuu että se on niin jäykkä ettei voi millään toimia, mutta siinähän tuo pelaa kuin harjan varsi. :shock:

Paska savotta, varaa reilusti kaljaa. :evil:

JOS se vika nyt on sitten vaijerissa... :roll:
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Nyhdin jo tuon luukkuosan verhoilun kokonaan pois;ilmeisesti turhaan mutta voihan katella miltä systeemi näyttää.Katellaas huomenna lisää.Pakkohan se on saada kuntoon....Tai ainakin kiinni..
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Kiinni on ja pysyy;ilmeisesti vaijeri on ehjä koska eihän se muuten olisi kontin kautta pyörittelemällä mennyt kiinni.Muttamutta;mitenhän tuon kattoluukun verhoilun saisi ehjänä paikalleen..luukkua avaamatta :shock: :roll:
Avatar
Korruptio
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2006 21:20
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

Daimler kirjoitti:Kiinni on ja pysyy;ilmeisesti vaijeri on ehjä koska eihän se muuten olisi kontin kautta pyörittelemällä mennyt kiinni.Muttamutta;mitenhän tuon kattoluukun verhoilun saisi ehjänä paikalleen..luukkua avaamatta :shock: :roll:
Ei saa. :) Olin itse saman perseilyn kanssa tekemisissä tässä pääsiäisenä. Vääntelin sen pahvin sinne paikalleen väkivalloin (hermo meni ja aika loppui). Nyt sitten beigeä luukun sisäverhoilua ja kattoluukun osia tässä etsiskellään vähemmän aktiivisesti.

Oli vaijerin suojaputki ratkennut liikaa auki kun vaijeri oli kuoriutunut ja tunkeutunut väliin... Ja luukun nivelet on kuluneet ja löysät ja mekanismi ei toimi luotettavasti... Mietin tässä että kannattaako sitä fiksata vai pitäisiköhän ottaa selvää onko umpinaisen katon vaihto suurikin homma. Tuli kyllä sen remontin myötä eräänlainen expertiisi tuohon kattoluukun sielunelämään.
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Korruptio kirjoitti:
Ei saa. :) Olin itse saman perseilyn kanssa tekemisissä tässä pääsiäisenä. Vääntelin sen pahvin sinne paikalleen väkivalloin
Huomasin saman homman.Ja vääntelin jo riittävästi sitä pahvia.Homma jäissä tällä hetkellä ja odottaa inspiraatiota :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”