® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Pyyhipä lumet pois ja ota uusia kuvia ruosteista, lommoista, reijistä, yms...
Ei, tämä ei tarkoita että autoa tarvitsisi (lue pitäisi) pestä!
Ei, tämä ei tarkoita että autoa tarvitsisi (lue pitäisi) pestä!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ja nimenomaan niistä "vikakohteista" kuvia.nehe kirjoitti:No nyt alkaa näyttää jo paremmalta
Antakaa kameran laulaa,kun paatte niitä ehdokkaita...mitä enempi ja parempia kuvia on niin sitä paremmat mahikset on "päästä läpi"
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
No ruostetta ja reikiä löytyy. Pesemään en kyllä ruennut.
Tuossa pieni kollaasi rypyistä, on niitä tietysti lisääkin läjäpäin, jaksa kaikkia tänne pistää, täyttyy internet jos ruetaan jokainen linttojen ruostetäplät kuvaamaan.
Aiemmin en kyllä maininnut että kun tuo on saatettu lähemmäksi maata vaihtamalla ns. yhden nännin kumit niin helat kyllä tietää. Nitisee ja paukkuu mennessää, luoden ns. menon tuntua.
Nuistakin ja edellisistä kuvista voi huomata kuinka kauniisti on käytetty leimasedän tyytyväisenäpitoon millon minkäkin väristä valkosta. Kaikki käy voisinko sanoa. Kuhan on valkoinen että maastoutuu jouluiseen pihaan.
Tuossa pieni kollaasi rypyistä, on niitä tietysti lisääkin läjäpäin, jaksa kaikkia tänne pistää, täyttyy internet jos ruetaan jokainen linttojen ruostetäplät kuvaamaan.
Aiemmin en kyllä maininnut että kun tuo on saatettu lähemmäksi maata vaihtamalla ns. yhden nännin kumit niin helat kyllä tietää. Nitisee ja paukkuu mennessää, luoden ns. menon tuntua.
Nuistakin ja edellisistä kuvista voi huomata kuinka kauniisti on käytetty leimasedän tyytyväisenäpitoon millon minkäkin väristä valkosta. Kaikki käy voisinko sanoa. Kuhan on valkoinen että maastoutuu jouluiseen pihaan.
Internet siitä mitään täyty jos/ kun kuvia laitetaan. Ei muuta kun kaikista kohteista kuvia vaan, lupaava alku nimittäin...tratok kirjoitti:Tuossa pieni kollaasi rypyistä, on niitä tietysti lisääkin läjäpäin, jaksa kaikkia tänne pistää, täyttyy internet jos ruetaan jokainen linttojen ruostetäplät kuvaamaan.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Valitettavasti edellinen omistaja kerkes kaarista ne kauniimmat kohdat korjata. Mutta kuten olettaa saattaa, pitääpä huomenna valosassa tarkastaa loputkin talteen.
Pitäisi ottaa kuva öljypropusta joka jouduttiin muokkaamaan edellisen vaihtajan nylpättyä propun kanta. Hitsattiin proppuun m16 mutteri, 28mm lenkillä kun availee proppua voi kuvitella olevansa melkein työmies.
Minusta olisi ollut hukkausta hommata uutta proppua kun nyt tämäkin toimii taas täysin.
Sen verran itseäni armahtaen että en ruepa puskureita ja helmoja irrottelemaan ruosteiden esiinsaamiseksi kun ne kerran on joku saanut kiinni istutettua. Mutta niiden asennus on kyllä lupaavasti toteutettu poraruuveilla osaltaan josta voin kyllä todisteet tuoda tuomariston eteen.
Pitäisi ottaa kuva öljypropusta joka jouduttiin muokkaamaan edellisen vaihtajan nylpättyä propun kanta. Hitsattiin proppuun m16 mutteri, 28mm lenkillä kun availee proppua voi kuvitella olevansa melkein työmies.
Minusta olisi ollut hukkausta hommata uutta proppua kun nyt tämäkin toimii taas täysin.
Sen verran itseäni armahtaen että en ruepa puskureita ja helmoja irrottelemaan ruosteiden esiinsaamiseksi kun ne kerran on joku saanut kiinni istutettua. Mutta niiden asennus on kyllä lupaavasti toteutettu poraruuveilla osaltaan josta voin kyllä todisteet tuoda tuomariston eteen.
Tottakai öljyropusta kuvaa nähtäväksi! Osia ei tarvitse irroittaa, puskurien ja helmojen kiinnityksistä kannattaa esittää todistusaineistoa.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Sen verran hyvin on tuota alkavaa Linttautumista, että kyllä tuota uskaltaa puoltaa...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Juu pakko puoltaa..ku omasta löytyy..aina ku pikkasen kattoo tarkemmin...lisää...onneks on talvi aikaa laitella.
mulla on ainut pelko vaan siittä että kestäis ny ne iskarien ylärenuta siihe asti kunnes ne saa tuettua
mulla on ainut pelko vaan siittä että kestäis ny ne iskarien ylärenuta siihe asti kunnes ne saa tuettua
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Joo eiköhän tämä riitätratok kirjoitti:Mainittakoon vielä, en jaksanut irrotella pissapojan säiliöö mutta sen alla on ns. kämmenen kokoinen tuuletusaukko. Joku päivä vielä siitäkin todisteaineiston otan. Tod.näk. kun koitan korjata sitä palasella kaljatölkkiä.
ertyisesti lämmitti mieltä tuo kaljatölkillä reijän tukkiminen
-Hyväksytty-
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Tuon kaaren vaihtajan mie voisin vetää hirteen, oli peitetty korjaukset 2 sentin pakkelikerroksen alle. Ja ei minun auta muu ko vaihtaa uuet pakkelit ja sutia uusi maali päälle...
Saa nähä mitä yllätyksiä muitten ruosteiden alta löytyy...
Saa nähä mitä yllätyksiä muitten ruosteiden alta löytyy...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
tratok:illa nätti pirssi!
Tutusta linttatehtaasta on peräisin, "ihan itse laitoin takakaaren"...
Poraruuveista voin nostaa hep! käden ylös.
Levikkeet on peräisin jo aikaisemmin lintatusta "elokuva mesestä" joka paalituomion jo saanut.
Tutusta linttatehtaasta on peräisin, "ihan itse laitoin takakaaren"...
Poraruuveista voin nostaa hep! käden ylös.
Levikkeet on peräisin jo aikaisemmin lintatusta "elokuva mesestä" joka paalituomion jo saanut.
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
pakkoko ne pakkelit oli irti ottaa... pienet lohkeemat kaunistaa pintaa.JaniH kirjoitti:Tuon kaaren vaihtajan mie voisin vetää hirteen, oli peitetty korjaukset 2 sentin pakkelikerroksen alle. Ja ei minun auta muu ko vaihtaa uuet pakkelit ja sutia uusi maali päälle...
Saa nähä mitä yllätyksiä muitten ruosteiden alta löytyy...
nyt:
w124 260e
w126 280se, soon to be 350sbc edition.
ex:
w123 230ce coupé korinvaihto.
w124 260e
w126 280se, soon to be 350sbc edition.
ex:
w123 230ce coupé korinvaihto.
Niinno tuossa oli hieno E500 tyylinen kylkipullistuma. Minusta oli helpompi ottaa se tuosta yhdestä kaaresta pois kuin tehdä samanlainen kolmeen muuhun...
Ja myyntiin tämä menee kunhan saan ulkoasun siistiksi, sisusta onkin ihmeen hyvä kun miettii että 491 tkm on mittarissa joka ei pyöri. Teknisesti myös melko kunnossa, mitä nyt pakoputki kolisee johonkin... Tarkemmin ajateltuna tämähän ei ole siis aito lintta vaan pelkkä wannabe-lintta joka on nähnyt joskus aidon lintan ja yrittää nyt matkia ulkoisesti... Melko pinnallisia autoja nämä rommelit...
Ja myyntiin tämä menee kunhan saan ulkoasun siistiksi, sisusta onkin ihmeen hyvä kun miettii että 491 tkm on mittarissa joka ei pyöri. Teknisesti myös melko kunnossa, mitä nyt pakoputki kolisee johonkin... Tarkemmin ajateltuna tämähän ei ole siis aito lintta vaan pelkkä wannabe-lintta joka on nähnyt joskus aidon lintan ja yrittää nyt matkia ulkoisesti... Melko pinnallisia autoja nämä rommelit...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Juu eli linttaklubiin olis tarkotus päästä.
Tässä olis 618tkm ajettu 200D automatik. Hiukan on ruosteessa ja maalipinta virttyny, sekä lakka lähteny paikoittain. Tiedän että viime aikaset putsaukset vaikeuttaa lintaksi saamista, mut pakkohan mun oli pestä sisältä ja konehuoneesta. Piruuttaan pulerattiin pelkkä konepelti ja jätettiin muu auto mataksi.
Tässä olis 618tkm ajettu 200D automatik. Hiukan on ruosteessa ja maalipinta virttyny, sekä lakka lähteny paikoittain. Tiedän että viime aikaset putsaukset vaikeuttaa lintaksi saamista, mut pakkohan mun oli pestä sisältä ja konehuoneesta. Piruuttaan pulerattiin pelkkä konepelti ja jätettiin muu auto mataksi.
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Puollan ville500:sen hakemusta mutta konehuone ei puhu sen puolesta jos moottorista näkee oman kuvan
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Lisäkuvia ruostekohdista!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Arvoisa ja arvostettu toverikaarti
Tänään tuon mitä nöyrimmin okuläärienne todistettavaksi hiukan rajatapauksen. Koska oma lintta ei ole ajokunnossa ja emännän valkoiselle ei kuulemma arvostettua linttastatusta haluta hakea niin arvomme kolmannen pienokaisen kohtalon, jos tämä hyväksytään päästään mitä todennäköisimmin Sulka-miittiin vihdoin lintalla osallistumaan
Eli kyseessä siis emännän talvikulkine. Champagne-kultainen W123 230E jostain sieltä loppupäästä vuosimalleja.
Kilometrejä on muistaakseni vielä alle puoli miljoona mittarissa, mutta kunto on vähän sinnepäin.
- Orastavaa ruostetta siellätäällä. Ei kuitenkaan paljoa näkyvillä. Ainakin kromikaarien alla, ovien alareunoissa, lasien kulmissa jne
- Pahimmat ruosteet on ylimaalattu jopa melkein oikealla sävyllä, ilman poistamatta vanhoja ruosteita ja ilman kittiä, eli suoraan päälle maalia vaan
- Konehuoneessa yksi reikä paikattu jopa hitsaamalla
- Vaihdesiirtimen puslat on väljät
- Alkuperäinen vaihdekepin nuppi jäi käteen tallin pihalla ajellessa, korvataan komealla maltanristi-mallisella alumiinikökäleellä
- Alustan nivelistä ei hajua koska autolla ollaan ajettu 60km meidän omistuksessa
- Eilisen koeajon perusteella joku jarru laahaa
- Sisustan verhoilussa reikiä varsinkin ovipahveissa, vähän kuin hampaanreikiä
- Pakoputki vuotaa ainakin kahdesta kohdasta
- Pakoputki on muuten näköjään kasattu yhdeksästä eri palasta, jokainen hitsattu kiinni. Eli ei yhden yhtäkään avattavaa liitosta missään
- Takakontti ei ole vielä avautunut yrittämälläkään
- Pyhäinhäväistys, viskoflekti on korvattu sähköisellä
- Ilmanputsarikotelo maalattu sen väriseksi että sokiakin löytää helposti
- Kaasuvivusto on sen verti väljä ja purressaan kireä että tällä sutii tahtomattaankin. Kaasu on mallia puoli metriä löysää jonka jälkeen on/off
Ja sitten sitä kuvasaastetta todisteeksi:
Vähän on rajatapaus ja periaatteessa pelastettavissa isommalla työllä, mutta tämän talven ajojen jälkeen tuskin on enää pelastettavissa ainakaan museokäyttöön
Ja tosiaan talviautoksi tämä tuli joten tälle tehdä mitään muuta kuin patenttia patentin perään että pysyy ajokuntoisena ja leimattuna.
Tänään tuon mitä nöyrimmin okuläärienne todistettavaksi hiukan rajatapauksen. Koska oma lintta ei ole ajokunnossa ja emännän valkoiselle ei kuulemma arvostettua linttastatusta haluta hakea niin arvomme kolmannen pienokaisen kohtalon, jos tämä hyväksytään päästään mitä todennäköisimmin Sulka-miittiin vihdoin lintalla osallistumaan
Eli kyseessä siis emännän talvikulkine. Champagne-kultainen W123 230E jostain sieltä loppupäästä vuosimalleja.
Kilometrejä on muistaakseni vielä alle puoli miljoona mittarissa, mutta kunto on vähän sinnepäin.
- Orastavaa ruostetta siellätäällä. Ei kuitenkaan paljoa näkyvillä. Ainakin kromikaarien alla, ovien alareunoissa, lasien kulmissa jne
- Pahimmat ruosteet on ylimaalattu jopa melkein oikealla sävyllä, ilman poistamatta vanhoja ruosteita ja ilman kittiä, eli suoraan päälle maalia vaan
- Konehuoneessa yksi reikä paikattu jopa hitsaamalla
- Vaihdesiirtimen puslat on väljät
- Alkuperäinen vaihdekepin nuppi jäi käteen tallin pihalla ajellessa, korvataan komealla maltanristi-mallisella alumiinikökäleellä
- Alustan nivelistä ei hajua koska autolla ollaan ajettu 60km meidän omistuksessa
- Eilisen koeajon perusteella joku jarru laahaa
- Sisustan verhoilussa reikiä varsinkin ovipahveissa, vähän kuin hampaanreikiä
- Pakoputki vuotaa ainakin kahdesta kohdasta
- Pakoputki on muuten näköjään kasattu yhdeksästä eri palasta, jokainen hitsattu kiinni. Eli ei yhden yhtäkään avattavaa liitosta missään
- Takakontti ei ole vielä avautunut yrittämälläkään
- Pyhäinhäväistys, viskoflekti on korvattu sähköisellä
- Ilmanputsarikotelo maalattu sen väriseksi että sokiakin löytää helposti
- Kaasuvivusto on sen verti väljä ja purressaan kireä että tällä sutii tahtomattaankin. Kaasu on mallia puoli metriä löysää jonka jälkeen on/off
Ja sitten sitä kuvasaastetta todisteeksi:
Vähän on rajatapaus ja periaatteessa pelastettavissa isommalla työllä, mutta tämän talven ajojen jälkeen tuskin on enää pelastettavissa ainakaan museokäyttöön
Ja tosiaan talviautoksi tämä tuli joten tälle tehdä mitään muuta kuin patenttia patentin perään että pysyy ajokuntoisena ja leimattuna.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Aloitanpa Wlofien lintasta, sitä ku ei tarvii ees kysyä onko lintta vai ei koska säännöissäki lukee:....vaan 123 suositaan ...jnejne joten se on lintta mikä lintta.
Tuo Villen lankku menee rimaa hipoen näillä kuvatuksilla koska takaluukusta ei näy kuvaa ei sisältä eikä ulkoa, onko ne iskarien yläpäät kummosessa kunnossa
Entäs helmojen päädyt niitte suojamuovien alla
vararengas kotelo ja ne romulaarit kummallaki puolen sen maton alla
Entä kilinät ja kolinat koneessa..onko ne kohillaan vai sirittääkö joku ihme paikka turhaan
Ainaki minulta tulee puolto kummallekki
Tuo Villen lankku menee rimaa hipoen näillä kuvatuksilla koska takaluukusta ei näy kuvaa ei sisältä eikä ulkoa, onko ne iskarien yläpäät kummosessa kunnossa
Entäs helmojen päädyt niitte suojamuovien alla
vararengas kotelo ja ne romulaarit kummallaki puolen sen maton alla
Entä kilinät ja kolinat koneessa..onko ne kohillaan vai sirittääkö joku ihme paikka turhaan
Ainaki minulta tulee puolto kummallekki
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.