Oon aatellu lastutttaa auton, vaikkei se mikään mopo ole nytkään

Miten tää alunperin muka on kestäny kun ei ole selvyyttä mitä vääntöjä kestää. Monta 300D vaparia ollut ja niissä 722.4 laatikko joka alkanut luistaa jo kun syöttöä lisätty



W 4 A 020 tarkoitaa vain laatikon rungon mallia ja väännön kesto on vähintään 200Nm ja siitä ylöspäin riipuu levyjen määrästä mitä vakoina onXUX63 kirjoitti:Koko tyyppi on todnäk 722.436 W 4 A 020 eli ois mitoitttu 200Nm JATKUVALLE väännölle. Eikä nuita pikkuaskeja taida enemmälle olla tehtykään. 722.3 sarjaa on taas 280-400Nm välille
AMG-askeista mulla ei oo tietoo mutta epäilisin että voi olla jopa lähes Siekkisen tekemien tasoa![]()
Eli siis 020 on 200Nm rungollexr kirjoitti:W 4 A 020 tarkoitaa vain laatikon rungon mallia ja väännön kesto on vähintään 200Nm