Joku tekee halpoja kiinalaisia kopioita XUXeistatapio89 kirjoitti:Tämä on nöpöttänyt tallilla siihen aikaan, on ollut joku halpa kopio.
Eikai tuohon muutakaan selitystä voi olla
KÄÄKtake kirjoitti:Joku tekee halpoja kiinalaisia kopioita XUXeistatapio89 kirjoitti:Tämä on nöpöttänyt tallilla siihen aikaan, on ollut joku halpa kopio.
Ois ollu hyvä vaihtaa valmiiksi. Koskaan ei taidan viileemmästä ilmasta haittaakaan olla mutta tuo Tapsan nosturi töllöttää meijän tallilla niin voihan sitä myöhemminkin. Cooleri on valmiina oottamassa anywaykilander kirjoitti:Kyyl,oli vaan juttua että tuos samalla kätevästi vaihtuis.Olis valmiina jos joku vaikka joskus kävis virityspuuhiintapio89 kirjoitti:Ja miksei tuommoinen vakio kippura vakio coolerilla pärjäisi.
Tuosta muutaman kilsan päästä löytyi oikein värinen ja oikeilla varusteilla oleva omaan käyttöön passeli Jos tuosta vielä tehoja reilut mitä kutvosesta ja pikkuisemmilla kulutuksilla niin eiköhän vuanAri66 kirjoitti:AVK:ltako se suksi sen 211:sen osti, kun se on päivästä toiseen palasina
Oliko sillä tarkoitus ajaakin joskus, vai ostitko sijoitusmielessä ja myyt osina ?
Sen termarin voisi kokeeksi vaihtaa. Maantielläkään ei nouse paljon yli 65 asteen.XUX63 kirjoitti:1800km ajettu ja keskikulutus 8,8 eli menee tuolla DPF:llä paaaaaljon enemmän ku litran enemmän satkulle :eec. Auto on kiva eli jos ajettavuuden ja kulutuksen saa väykyn tasolle niin tää on erittäin kiva
Uus on ollut peräkontissa jo tovin muttei se mitään oo auttanutRoisto kirjoitti:Sen termarin voisi kokeeksi vaihtaa. Maantielläkään ei nouse paljon yli 65 asteen.
Voipi olla joo. Pitää käydä Oulunlahdessa pyörähtään. Cooleri vaihtoon, DPF pois ja sitten räätälöintipp d kirjoitti:Eikhään Pernun Erkki sulle siihen softan...
Mitä lie paine-eroja haistelee ja polttelee sitten tuota DPF:ää puhtaaksi kun katsoo ajankohtaiseksiSergey kirjoitti:mitä ihmeen putkia tuonne pontikkapannuun menee?!