Lisää syöttöä, kierrokset 3000rpm?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Turbiini
Viestit: 9
Liittynyt: 08.4.2012 9:46
Paikkakunta: Veteli

Lisää syöttöä, kierrokset 3000rpm?

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Elikkä, lisäsin syöttöä pumpun takaa kiertämällä n.2,5 kierrosta. Tyhjäkäynnin hienosäädöstä sääsin tyhjäkäyntiä pienemmälle, mutta kun antaa vähän reilummin vivusta kaasua kone nostaa kierrokset 3000 ja sinne jää vaikka vivun kääntää takasi. Mitäs nyt sitte avuks. Syöttö takasi siihen missä se oli vai onko jollain neuvoa.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kiersitkö sieltä pumpun kannen altakin tyhjäkäyntiä pienemmälle? Eikös sieltä pitänyt tyhjäkäynti ruuvia kääntää samanverran kuin syöttöruuvia..?

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0091.jpg
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Turbiini
Viestit: 9
Liittynyt: 08.4.2012 9:46
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Kannen alla ei ollut tyhjäkäynnin säätöruuvia, niin kuin kuvassa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29259
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kukas sieltä on ottanut tyhjäkäynnin säätöruuvin pois.
Turbiini
Viestit: 9
Liittynyt: 08.4.2012 9:46
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Kuvasssa oleva pumppu on muutenkin erilainen. Mulla autossa olevassa on se joku sähkönen morkula takakannen yläpuolella. Pumpun takana ei ole edes paikkaa tyhjäkäynti ruuville.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ota se morkula pois edestä niin löydät tyhjäkäynti ruuvin, kiinni kahdella torx-kantaisella pultilla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Turbiini
Viestit: 9
Liittynyt: 08.4.2012 9:46
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Morkula irrotettu, ruuvi paikallistettu. Kiitokset kaikille auttaneille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”