Noniin päivitelläämpääs taas tännekkin välillä!
elikkä viime syksynä tuli tehtyä tyhmyyksiä ja muka kova tarve farmari autole niin vaihoin mersun vw passattiin..... Noo passatti alkoi parin kk jälkee juonitteleen melkoisen raakasti ja vaihoin sen vanhaan nelikko hiluksiin sillä päästelin talven yli että heilahti.
Mutta kokoajan kyti mielessä että mersu pitää saada takaisin alle ei tästä muuten tule mittää!!!
Kävin kokeilemasa väyrysiä pariakin eriä mutta ei oikein päässy hinnasta sopuun.
No perjantaina puhelin alkoi soimaan ja toisessa päässä ehotettiin vaihtoa tuommoiseen 300tdt merssuun vuodelta 94 ilmastoinnit on automaatti kattolunkkaa yms pientä ja kivaa.
Nyt on siis vihdoin auto alla jollasta jo kauon tullu kateltua!!
Kuvia tulee myöhemmässä vaiheessa.
Ja sitten se varustelista kun muistaa kattoa.
ainoat viat tuossa on takalasin pyyhin ei toimi (en ole tutkinut)
katto lunkkaa häätyy rasvailla vähän takertelee.
Ja laatikkoa säätää etellinen omistaja oli käyttänyt pajalla vaihettu hehkut suihkun nokat kaikki alipaine letkut ja nipat. olivat joutuneet käyttämään kaasuvivuston irti. tästä johtuen kikdown toimii vasta kun survoo polkimen lattiasta läpi. ja samalla oli tulli pikkuinen "luisto" kun vaihtaa kakkoselta kolmoselle jos ajaa nätisti lappulattiassa kiihyttää niin vaihtaa kyllä napakasti. (aivan kuin ei olisi varma vaihtaisiko kolmosen ja suoraa nelosen kun ajaa tasakaasulla)
loota ölpät ja suodatin on vaihettu tuossa huollossa.
laitettaa tuo lista mitä huollettu kerralla niin ei tule pätkittäin.
-hehkut
-suihkun nokat
-termari
-ilmastointi huollettu TOIMII
-moottori öljyt suod
-löpö suodt
-loota öljyt ja suod
-taakse tasonsäädön iskarit ja pallot.
-niveliä taakse ja eteen
-peräöljyt (asd) lamppu ei syty nopeus mittarissa mutta suttaa kyllä molemmilla eikä vollottele
-remmin kiristin härdelli iskari rullat yms
eikös näissä voinut säätää myös tuota vaihdon kovuutta kun vaihtaa kyllä tosi nätisti mutta mullakin tulee paljon kärryn vetoa eikös silloin saisi laittaa vähän painetta lisää??
Että tämmöistä tällä kertaa on se 200d jälkeen mellevä puottaa moottori tielle kun saa vauhin kelattua 120 ennen torniota kun kemistä lähtee
kirjoitellaan taas lisää kun vikoja tulee tai muuta kysyttävää.
ps miten nuo napit ilmastointi ja kaksi muuta tarkoittaa???