w124 puhaltaa lämmintä kierrosten mukaan.
w124 puhaltaa lämmintä kierrosten mukaan.
Eli kun auto liikkuu, puhallusilma hailakan lämmintä ja kun pysähtyy esim. liikennevaloihin alkaa tulla kylmää...ja taas liikkeelle lähdettäessä tulee lämpimämpää. Oikein kun räväkästi kiihdyttää saattaa tulla oikein kuumaakin. Säädin siis kokoajan max. asennossa. Kuinkas tämä korjataan?[/list]
Nestevajaus ja ilmaan kierrossa...epäilisin..jos ei niissä vikaa eikä vesipumppu tiputtele mitään ni voi se silti olla rikki...tai sitte se kiertovesipumppu.
Mula ainaki lykkäs kuumaa ja lämmintä vasta sitte ku kierroksia oli tarpeeks...pikkisen nestettä lisää ni homma on ny bueno ja tuulilasiki "aukeaa" noin 30 sek käytöllä..nii ja ne närhen munatki putsasin tuossa kesällä ja varmistin niitte toimivuuden.
Mula ainaki lykkäs kuumaa ja lämmintä vasta sitte ku kierroksia oli tarpeeks...pikkisen nestettä lisää ni homma on ny bueno ja tuulilasiki "aukeaa" noin 30 sek käytöllä..nii ja ne närhen munatki putsasin tuossa kesällä ja varmistin niitte toimivuuden.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
itse taistelin saman ongelman kanssa viime talvena. jos ei kvpumpun vaihto auta, niin kokeile pestä järjestelmää konetiskiaineen ja veden kanssa. kennolle vettä reippaasti molemmista suunnista. meikäläisellä auttoi.
s124, E300D aut. vm'96. Käyttis
Opel Astra G '01, 1.6 8v. Sairaus.
Ex: w124, 300D aut. vm'91.
Opel Astra G '01, 1.6 8v. Sairaus.
Ex: w124, 300D aut. vm'91.
Samaa ihmetellään täällä meillä.andyx kirjoitti:itse taistelin saman ongelman kanssa viime talvena. jos ei kvpumpun vaihto auta, niin kokeile pestä järjestelmää konetiskiaineen ja veden kanssa. kennolle vettä reippaasti molemmista suunnista. meikäläisellä auttoi.
Meneekös sille pumpulle ihan 12V siihen liittimeen? Että voisiko hyppylangalla akulta sähköä stöpselille antamalla koettaa, pyöriikö pumppu ylipäätään? Auton käydessähän siitä ei sano juuta eikä jaata kun dieseli rohisee ja värisee vieressä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Sen pitäisi pyöriä ihan virrat päällä, säätimet kuumalle ja puhallin pyörimään.
12 v siihen pumpulle menee.
12 v siihen pumpulle menee.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
[quote="Lucky-Dog"]Sen pitäisi pyöriä ihan virrat päällä, säätimet kuumalle ja puhallin pyörimään.
12 v siihen pumpulle menee.[/quote
]
OK, kokeillaas tunnustella. Olin siinä uskossa että se pyörii vaan kun kone käy.
12 v siihen pumpulle menee.[/quote
]
OK, kokeillaas tunnustella. Olin siinä uskossa että se pyörii vaan kun kone käy.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97