cdi viton osto?
cdi viton osto?
pistän kaverin puolesta kyselyä kun en itse osannut kaverille oikeen mitään sanoa. Eli kaveri on hankkimassa 112 cdi vitoa vm- 2001, automaatti ja ajettu 337tkm. Koriltaan siisti kuten myös sisustaltaan...
korithan näissä ilmeisesti on ruosteherkkiä?? no se puoli on autosta jo tarkistettu.... ja ilmeisesti suutin vikoja näissäkin jonkin verran??? mitäs muuta kannattais ottaa huomioon
kiitokset jo etukäteen neuvoista
korithan näissä ilmeisesti on ruosteherkkiä?? no se puoli on autosta jo tarkistettu.... ja ilmeisesti suutin vikoja näissäkin jonkin verran??? mitäs muuta kannattais ottaa huomioon
kiitokset jo etukäteen neuvoista
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
no vesipumpun ynnä muitten moniuraremmillä olevien laiteitten kunto.. on meinaan kohtuu työläs savotta vaihtaa hilut...ihan perus kulutus osiahan nuoki on..on vaan sen verta vee mäinen vaihtaa/huoltaa nuo tai yleensäkkin mikään...
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
.
Tuotatuota, jos se on oikeasti kaveri, niin sano että säästää vielä vähän ja ostaa sellaisen pari vuotta uudemman, takavetoisen.
Vanha etuvetovito ja tekniikan tuntemattomuus on yhdistelmä, jonka odotusarvo onnellisen lopun suhteen on valitettavasti nolla...
Tuotatuota, jos se on oikeasti kaveri, niin sano että säästää vielä vähän ja ostaa sellaisen pari vuotta uudemman, takavetoisen.
Vanha etuvetovito ja tekniikan tuntemattomuus on yhdistelmä, jonka odotusarvo onnellisen lopun suhteen on valitettavasti nolla...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
Minulla on ollut Vito nyt..hmm.. kohta 5 vuotta. Ei mitään isompaa vikaa. Käsijarrua saa korjailla joka katsastukseen, samaten kulutusosaa vetarin suojakumit. Ei ainuttakaan vikatilaa, ei ole kertaakaan jättänyt välille/ollut vikaa mikä estäisi ajamisen. Ruosteita saisi korjata joka päivä jos kiinnostaisi Helpompaa kun vaan hyväksyy että ruostetta on.
Automaatin itse unohtaisin kokonaan, nuo Viton tomaatit on ainakin minun mielestä melko heikkoja. Ja kalliita korjata. Viton manuaali on ihan ok, parempi kuin henkilömalleissa käytettävyydeltään.
Auto on kylmä jos eberi ei toimi. Pirun kylmä.
Etuveto Vito on mainettaan parempi. Mutta ei se hyvä ole Mutta parin-kolmen tonnin hintaluokassa hyvä vaihtoehto. Enempää en tuollaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka hyvä. Sitten katselee ennemmin niitä takavetoja.
Automaatin itse unohtaisin kokonaan, nuo Viton tomaatit on ainakin minun mielestä melko heikkoja. Ja kalliita korjata. Viton manuaali on ihan ok, parempi kuin henkilömalleissa käytettävyydeltään.
Auto on kylmä jos eberi ei toimi. Pirun kylmä.
Etuveto Vito on mainettaan parempi. Mutta ei se hyvä ole Mutta parin-kolmen tonnin hintaluokassa hyvä vaihtoehto. Enempää en tuollaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka hyvä. Sitten katselee ennemmin niitä takavetoja.
Itellä C w202 vaihtu tänään W638 112cdi vitoon.... manuaaliversio. Kahden vaiheilla olin t4 transportterin ja viton välillä ja päädyin vitoon, koska se on mielestäni näppärämmän kokoinen ja samalla hintaa vitoja sai vähemmän ajettuna ja paremmin varusteltuna. Aika sitten näyttää, miten toimii... enpä ite hirveesti etukäteen näitä murehdi...Sitte vaan korjataan jos korjattavaa on.
Kaikki mutsit on milffejä, paitsi meidän mutsi...
Viton osto ??
Eikös tuo ole etuveto??
Jos on, ja automaatti, niin tuo laatikko on jostai peugeotista kotoisin , muistaakseni. Jos on, unohda koko juttu
Jos on, ja automaatti, niin tuo laatikko on jostai peugeotista kotoisin , muistaakseni. Jos on, unohda koko juttu
Re: Viton osto ??
joo etuveto... kaveri hautas jo vito haaveet ku täällä niin hyväksi kaikki on pelotelleetpjj53 kirjoitti:Eikös tuo ole etuveto??
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi