Nyt lähti tulemaan Hotarin 300TDT onkelmia paratiisissa
Eilen hommattu tälläsiä 2 KPL
http://www.goodyear.eu/fi_fi/tires/pass ... rom=browse
Kävvin kylpykonessa ja ei jalat kasunut enää
http://www.goodyear.eu/fi_fi/tires/pass ... rom=browse
Kävvin kylpykonessa ja ei jalat kasunut enää
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
älä heitä vanhaa hyvää akkua hukkaan,, nm, väyrysessä yhden kaapin(nykyään afrikassa väyrysen akulla) oliko -86 vuosmallin huippu akku...
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Eilen jouduin lisäämään tehostin öljyä 2 kertaa. Aamulla tallille tullessa kuuntelin taas tehostin vinkuu öljyä. Vuotoa ei vaan näy. Pitkän tuumailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että öljyt löytyy tasonsäädön säiliöstä. Sinne sitten tutkailemaan. Sieltähän ne löyty. Säiliö oli ihan piripinnassa mustaa lientä eli huuhteluksi meni.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Xuxi edelleenkin kun tää auto on valmis, niin tätä Ei tarvii roikottaa nosturilla. Melkeihän kesä meni. Ilman mitää isompaa duunia.XUX63 kirjoitti:KÄÄK Niinkuin jo puhelimessa taannoin kommentoin, sulla on kohta uus 124hotari kirjoitti:Uusikäytetty tandemi ja öljyt oottaa lattialla, sekä toisen puolen iskarin ja kaasupallojen kera.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Päivitetääs tätäkin. Pari juttuu on tuulut vastaan. Tänään kylmällä moottorilla kuuluu vikinä. Ihan kun olis hihnan kiristimen rulla hajonnut mutta tutkitaan. Lämppärin moottori on pitänyt vaimeaa ääntä. Nii ja ilmasin järjestelmän nyt menee lintassa.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Niin ja mittaristossa ei pala kolmiovalo olleskaa. Miten se polttimo vaihettiin, olen joskus nähnyt topiikin, vai jäiköse pommin alle.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Mesen viki http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _kunnostushotari kirjoitti:Niin ja mittaristossa ei pala kolmiovalo olleskaa. Miten se polttimo vaihettiin, olen joskus nähnyt topiikin, vai jäiköse pommin alle.
Juu xuxi osaan mää noi tehä, mut toi komiovalo, mikä on nopeusmittarin keskellä. ei pala olleskaa.XUX63 kirjoitti:Mesen viki http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _kunnostushotari kirjoitti:Niin ja mittaristossa ei pala kolmiovalo olleskaa. Miten se polttimo vaihettiin, olen joskus nähnyt topiikin, vai jäiköse pommin alle.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tenavassa oli mun muistin mukaan kolmion hehku suoraan siellä takapuolella näkyvissä ku otti mittariston pois... Vai olikohan siinä joku muovikoppa parilla ruuvilla kiinni päällä..? Mut helppo se oli vaihtaa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Puuttuu siitä vielä yksi pahvilaatikollinen huolto-osaa.... Yks pahvilaatikko löyty Kajjjaanista ja huomenna se on hotarin pajallaXUX63 kirjoitti:KÄÄK Niinkuin jo puhelimessa taannoin kommentoin, sulla on kohta uus 124hotari kirjoitti:Uusikäytetty tandemi ja öljyt oottaa lattialla, sekä toisen puolen iskarin ja kaasupallojen kera.
Ei ollunna ku kassissapp d kirjoitti:Olikos kanisteri rikkihotari kirjoitti:.... öljyt oottaa lattialla,..
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tänään kun tulimma ajelulta, niin hirviä pulputus kuulu oikean lokarin sisältä. Sielähän on se lisä paisari. Nesteet olivat ok tasolla. Onko tämä nyt sen kansinahkan lopun alkua.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Riippuu tapauksesta voi ne vuodetkin sen hajottaa.janttu kirjoitti:eikös ne mene ekan kerran siellä 600tkm paikkeilla dieseleissä..?
Tänään ajettu noin 15km. Pulputaa lokasuojassa kun auto käy, mutta kun sammuttaa niin loppuu pikkuhiljaa.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
TDTssä ja DTssä mennee viimestään 450tkm kannenpahavi. Saksan tuonneisa aikasemmin... Ja en tarkota että saksalaista olis ruuvattu, vaan siellä on aavistuksen kovemmat nopeudet valtateillä. Ja nuissahan ei kuuleria ole...
Ja edit: Ennenku joku hoksaa, niin sanon ihtekki. Poikkeuksia on.
Ja edit: Ennenku joku hoksaa, niin sanon ihtekki. Poikkeuksia on.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tuossa oli pulputus vika. Nyt siitä tuli myös höyrykone. Näköjää kun laitto kunnollisen korkin, nii rupes höyryymää. Tänä aamuna ei kaikilla käynyt heti ja kävin asioilla niin lämpimänä sama juttu. hattu pois remonttiin on ruvettava ei voi mitää
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tuli mieleen jos tuo korkki on, pitempään vuotanut paineet pois, niin eihän välttämäti. Nestekierto ole riittävä kun ei tuu painetta, tai paine hajottanut tuon korkin.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Joo... Painettahan siellä pitää olla, jotta jäähdytys toimisi. Toiset kohdat kannesta on kuumempia kuin toiset ja ne kuumat kohdat voi olla yli 100 astetta. Jos ei ole painetta, niin neste kiehuu noissa kohdissa, eikä lämpö siirry kunnolla jäähdytysnesteeseen.
Näin ainakin maalaisen mielestä voi käydä..
Näin ainakin maalaisen mielestä voi käydä..
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Mutta jos tulee liikaa painetta niin, esim termari ei aukea paineen voimasta. Sitähän vikaa tässä on ollut kun, ajossa on lämmöt 90-100 ollut piemmän aikaa. Vaikka termari on 80. Olen ollut jo pitemmän aikaa sitä mieltä että joku mättää. mutta mikä kohtasen kun puran nii tiiän ehkä
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Vapareissa kannentiiste on mennyt tietämilläni 124:silla yleensä 400-600 tkm. välillä, mutta otos on niin pieni, että ei voi yleistää. Ja tämä koskee vapareita. Turbodieseleissä on ollut kannessa halkeamia vaihtelevilla kilometreillä, oli autoa jälkikäytetty tai ei.janttu kirjoitti:eikös ne mene ekan kerran siellä 600tkm paikkeilla dieseleissä..?
omaan 250 20v vapariin vaihoin justiin pahvin.kilometrejä 615tkm aika vähäistä oli nestevuoto ulospäin ,että ei olis ollu mikään kiire sitä vaihella,mutta oli sopivasti aikaa nii tuli kunnostettua.jonkin verran oli hikoillu se hieno nestekiertonen öljylauhuri josta tukin nestekierron pois.öljykiertoa en uskaltanu tulpata,koska öljy kiertää luultavasti koko ajan sen lauhun läpi.
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E