
vihdoin riittävästi mukitelineitä:

http://www.koneporssi.com/uutiset/valip ... enz-antos/
Olit Juvan kolarin kohdalla, kaksi traktoria lavetilla? Paavolla ajelin pari autoa taempana.Kimmo Koo kirjoitti:Kas kun jotain tuttua käsittelyssä. Lavetteja on erillaisia. "mannelavetti" on ulkona rahtikoneistapokkalavetti, jatkorekka pokalla tai ilman. Suorapohjanen ei tosin ole lavetti. Sit on kevyt lavetti ja raskaslavetteja useilla eri variaateilla. Ajosilloilla tai edestä katkeavalla kehdolla.
Ei tää homma ole rakettitiedettä. Helppoa kun tietää miten toimia. Koneiden käsittelytaito on ehdoton ja ongelmatilanteissa niiden ratkaisukyky.
Yhden koneen lavetit on raskaslavetteja. Erikois- ja kappaletavara pokkakärryt on haasteellisia kun kuskataan useimpia koneita kerralla. Niiden sovittaminen kyytiin pykälien mukaan vie joskus aikaa.
Mukavaa ja vaihtelevaa eikä tarvi maata maakunnassa odottelemas asiakkaiden 7-1600 aukioloja.
Oli juttua, olikohan Ajolinjassa vai RaskasKalusto lehdessä, maidonkeräilyssä yhdellä firmalla Tahvo, ja oliko niillä sitte Pari Scaniaa, ja vielä jotain? Niin Tahvo pelannu erittäin moitteettomasti, Kaanias kokoajan jotain vikaa...miqum_86 kirjoitti:On muute mielenkiintoinen merkki tuo Daf, tutulla runkolinjaa ajavalla firmalla auto ajaa 500-700km päivässä, eikä auto ole seissyt vielä yhtään päivää korjaamolla. Ollut jo 2 vuotta aktiiviajossa. Eikä ne ihan rumiakaan ole
Propsit tästä! Mutta ei taida iso pullo mennä mihinkään noista?Laaksonen kirjoitti:Välipalanviejä - Mercedes-Benz Antos
vihdoin riittävästi mukitelineitä:
Ei mikää pöllömmän näkönen oleLaaksonen kirjoitti:Välipalanviejä - Mercedes-Benz Antos
vihdoin riittävästi mukitelineitä:
http://www.koneporssi.com/uutiset/valip ... enz-antos/
Noku se on Race!!!xin811 kirjoitti:Minkätakia nykyaikana joka vehkeessä pitää noi mittarit tunkea johonkin putken sisään?
Olisi jo ehkä korkea aikakin hieman uudistua:Laaksonen kirjoitti:Scania saamassa kenties faceliftin:
http://www.iepieleaks.nl/iepieleaksnieu ... omming-up/
Vuosi vuodelta menee ahtaammaksi mersut. En ole tuollaises istunut ja kuvasta päätellen en haluaisikaan.Laaksonen kirjoitti: vihdoin riittävästi mukitelineitä:
http://www.koneporssi.com/uutiset/valip ... enz-antos/
Tuossa Antoksessa on vielä perinteinen moottoritunneli penkkien välissä, uutta Actrosta sen sijaan saa täysin tasalattiaisena:et kirjoitti:Vuosi vuodelta menee ahtaammaksi mersut. En ole tuollaises istunut ja kuvasta päätellen en haluaisikaan.Laaksonen kirjoitti: vihdoin riittävästi mukitelineitä:
http://www.koneporssi.com/uutiset/valip ... enz-antos/
Samaa itsekkin katoin ja ratin käyttö napit näköjään fordista peräsinkondivo kirjoitti:Sisustan muotokieli on näköjään sama kuormureissa kuin henkilöauto puolella
Kaveri on taas päätynyt täysin Scaniaan kun huolto pelaa ainakin Oulussa niin moitteettomasti ja nopeesti. Dafiin sai oottaa tuulilasia 2kk ja se on aika paljon autolle jonka pitäis olla liikkeessä koko ajan. Mannissa samaa vikaa ainakin täällä pohjoisemmassa vaikka eihän tuo 2kk taitais toteutua Uudellamaalla sen paremminmiqum_86 kirjoitti:On muute mielenkiintoinen merkki tuo Daf, tutulla runkolinjaa ajavalla firmalla auto ajaa 500-700km päivässä, eikä auto ole seissyt vielä yhtään päivää korjaamolla.
Huolesi on turha. Jos sattuu joku ohjainlaite hajoamaan, niin Kiinassa on kopiokoneet käynnissä ja vauhti vain kiihtyy. Kopiopoksia malliin kuin malliin on tarjolla samalla lailla kuin ennen sorvattiin kardaaniakselia.Jussi L. kirjoitti:Minkähälaisia sähkökasoja nuoki rupee olemaan, meinaan vaa että toimiiko tuo tän päivän raskas kalusto kuinka, siis toki tekniikka kestää, mutta sähköä on vain niin paljon jo niissäkin että hirvittää.
Tabuli kirjoitti:Jotenki tuntuu, että k-autois panostetaan laatuun enempi ku hölöautois.
Edesmenneessä työpaikassa kerkesin scanian mittariin ajamaan 550tkm ja tänäaikana siihen vaihdettiin yksi anturi, joka vaikutti päästöihin jotenki.