Jarrupalat
-
- Jenkki-mies
- Viestit: 394
- Liittynyt: 28.3.2006 11:34
- Paikkakunta: Vapaala city
Jarrupalat
ostin motonetista.. noin 14€ hintaiset jarrupalat meseen eteen ja siis en edes halvimpia paloja
karsee meteli niistä lähtee.. joko eivät ole vielä asettuneet tai sitten ihme materiaalia.. pysähtyy hyvin ei vedä eikä ravista eli kunnossa pitäis olla.. kuulostaa vaan kamalalta
kun ajaa niin että auto ja kuski vähän lämpenee, ääni vähän vähenee jarruttaessa..
oottekos huomannut moista oiretta
karsee meteli niistä lähtee.. joko eivät ole vielä asettuneet tai sitten ihme materiaalia.. pysähtyy hyvin ei vedä eikä ravista eli kunnossa pitäis olla.. kuulostaa vaan kamalalta
kun ajaa niin että auto ja kuski vähän lämpenee, ääni vähän vähenee jarruttaessa..
oottekos huomannut moista oiretta
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
viewtopic.php?t=3089&highlight=bosch
Jotkut AD-palat vinkui mutta kun vaihtoi boschit loppui vingunat siihen.
Jotkut AD-palat vinkui mutta kun vaihtoi boschit loppui vingunat siihen.
Näkkyy olevan hyllytavaraa ainaski Motonetissä:
ASENNUSSARJA JARRUPALOILLE MERCEDES W124 MALLI 85--95
Sisältää kahden pyörän tarpeet
W124 Eteen ei tarvita
W124 Taakse (ei 300E-24V/E320/V8/AMG/ASR). . . . . . . . . 23-1046 4.71
W124 Taakse 300E-24/E320/V8 (22-1401 pala). . . . . . . . . 23-1195 9.08
KITINÄNVAIMENNUSLEVYT MERCEDES W124 MALLI 85--95
Sisältää kahden pyörän tarpeet
W124 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23-1299 3.90
ASENNUSSARJA JARRUPALOILLE MERCEDES W124 MALLI 85--95
Sisältää kahden pyörän tarpeet
W124 Eteen ei tarvita
W124 Taakse (ei 300E-24V/E320/V8/AMG/ASR). . . . . . . . . 23-1046 4.71
W124 Taakse 300E-24/E320/V8 (22-1401 pala). . . . . . . . . 23-1195 9.08
KITINÄNVAIMENNUSLEVYT MERCEDES W124 MALLI 85--95
Sisältää kahden pyörän tarpeet
W124 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23-1299 3.90
Pro HVM
kyllä niitä jarrupalojen kiinnitystappeja sun muita käppärikenkien jousia saa ihan normaali autotarvike liikkeestä...ainut haaste on liukmäntien kumit eteen..Wikke kirjoitti:Saakos noita jarrupalojen kiinnitystappeja, ristijousia ynnä muita samalla uusittavaa sälää tarvikeliikkeestä vai pitääkö vaivautua Veholle saakka? Mulla olis takajarruremontti edessä, tehtaan palat paikoillaan ja kiinni ruostunut toiselta puolelta.
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
-
- Jenkki-mies
- Viestit: 394
- Liittynyt: 28.3.2006 11:34
- Paikkakunta: Vapaala city
Peesaan Mielettömän hyvää tavaraa ja kitkaominaisuudet ei paljoa huonone vaikka joutuis kovemmastakin vauhdista pidempään pysäyttään, ja vaikka useamman kerran peräkkäin Pölyävät racing palat kuluu sitten ihan normitahtia eli ei niin kestäviä kuin saman merkin korvauspalat tieliikenteeseen.HVM kirjoitti:Vaihda Ferodon paloihin, loppuu joutava veivaaminen, kestävätkin puolta pidempään. Ei ne ihmeitä maksa nekään.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minkä merkkiset nuo "alkuperäiset" olivat vai olivatko ihan Mersun laatikossa? Oulun M-B Osassa taitavat myydä vain Boschia, vaikka KL:n edustus niilläkin pitäisi olla. Normi-tarvikeputkasta taas saa joka kerta epäilyttävät, erimerkkiset palat, joten niihin ei viitsi mennä.veppe kirjoitti:Minä ostin taakse KL:stä "alkuperäiset" palat, eli vielä hiukan kalliimmat kuin Boschit
Joo. Mutta joskus tulee semmoinen tilanne, että tarvisi vain jouset. Esim. asennettaessa takarenkaita liian pitkillä pulteilla.dealer kirjoitti:Käsijarrukenkäsarjassa tulee kaikki jouset mukana, ei kai kukaan semmosta sarjaa kelpuuta että jouset pitää ostaa erikseen.
OT:
Nuo käsijarrukenkien kiinnitysjousetkin voi näköjään asentaa kahdella lailla. Kun ne ovat yhdessä asennossa, niin ne hinkkaavat pulttien päihin. Jos ne asennetaan 180° käännettynä, niin eivät välttämättä hinkkaa. Yhden kesän ajelin tietämättäni huolettomasti pitkillä pulteilla mutta seuraavana talvena vaihdettiin toiselle puolelle laakeri. Toinen jousi asennettiin tuolloin eri päin ja kesärenkaiden vaihdon jälkeen sain vaihtaa toisen jousen.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)