® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Muutama kohta suorastaan pisti silmään ja kyllä nämä kuvat muutenkin mun mieltä lämmittieseestie kirjoitti:Mitähän tähän nyt sitten sanoisi...
Lievää Linttaantumista on toki havaittavissa, mutta äkkiseltään vaikuttaisi siltä että on vielä niinsanotusti alkutekijöissä. Näiden kuvien perusteella en puolla.
Nehe, pupetti?
Ensin meinasin sannoo jot ei,
mutta
mun vaaka kallistuu sittenkin -Hyväksytty-
puolelle
tosin rimaa hipoen
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Ei kait tuota enää kauhiasti tartte puoltaa...Kimmo Koo kirjoitti:Puollan punaista tenavaa Lintaksi
Ensin meinasin sannoo jot ei,
mutta
mun vaaka kallistuu sittenkin -Hyväksytty-
puolelle
tosin rimaa hipoen
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Re: .
Tarranhan tais saada tilata, vaikkei hyväksyntää olisi tullutkaan.vi[[e kirjoitti:Eli joko laitetaan tarrat tilaukseen?
Nyt tokkiisa, ku on hyväksyntäkin tullut!
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Re: .
Saa sen liimatakin vaikka ei olisi hyväksytty. Vaan paremmaltahan se näyttää hyväksystyissä laitteissa...mamu kirjoitti:Tarranhan tais saada tilata, vaikkei hyväksyntää olisi tullutkaan.vi[[e kirjoitti:Eli joko laitetaan tarrat tilaukseen?
Nyt tokkiisa, ku on hyväksyntäkin tullut!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Uusia kuvia lintasta, joko klupiin pääsis? =)
--> viewtopic.php?p=564827#564827
--> viewtopic.php?p=564827#564827
Paljos on mittariin saatu ruuvattua kilometrejänoonakki kirjoitti:Uusia kuvia lintasta, joko klupiin pääsis? =)
--> viewtopic.php?p=564827#564827
Muuten on ihan hyvännäkösessä kunnossa
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Mittarissa on tällä hetkellä ~425tkm ja viimeinen huoltokirjamerkintä 431tkm ASD-perä kaput, ja kone vuotaa öljyäpiku kirjoitti:Paljos on mittariin saatu ruuvattua kilometrejänoonakki kirjoitti:Uusia kuvia lintasta, joko klupiin pääsis? =)
--> viewtopic.php?p=564827#564827
Muuten on ihan hyvännäkösessä kunnossa
Arvoisat ja arvostetut klubilaiset.
Tänään tuon jälleen eteenne esille erään laatuauton jonka sain pelastettua kokoelmiimme. Linttaristin tämänhetkisenä haltijana näen velvollisuudekseni anoa jälleen yhdelle maantien tuntevalle herraskulkineelle arvostetun klubistatuksen.
Tälläkertaa kyseessä on siis W124, vuosimallia 1986.
Mittarissa on yli 770tkm.
Moottorina 200D ja vaihteistona 4-lovinen manuaali.
Moottori vuotaa tai on vuotanut öljyä mallia kiitettävästi. Pohjapanssari kun uupuu niin nosturilla havaittiin vasen puoli ja etuosa moottorista täysin täydellisesti ruostesuojatuksi moottoriöljyllä.
Ruostereikiä on paikattu näköjään katsastusinsinöörin käskystä lähinnä. Ainakin jokainen tunkinnostoaukko on paikattu lapulla ja aivan linttaklubimallisesti.
Myös ainakin kaksi paikkausta löytyi pohjasta.
Ruosteita löytyi ainakin jokaisen oven alareunasta, kaarista sekä helmojen takareunoista.
Konehuoneessa on mielenkiintoisia sähköjohtoja siellätäällä. Ei vielä tutkittu mitä mikäkin tekee.
Etuovien lukkopesät on ronklattu ja murjottu. Kuskin pesä tuntuisi toimivan. Keskuslukko taas ei toimi.
Pintaruosteita näyttäisi olevan vain maalattu paukkupulloilla päälle.
Tuulettajan siivekkeet on otettu irti. Ilmeisesti ja kuulemma siksi ettei moottori meinaa lämmetä näin talvella siipien kanssa. Ilman siipiä lämmöt nousee just ja just karvan yli 60C...
Laturin pistoke pysyy paikoillaan ilmastointiteipillä.
Pakoputkea paikattu hitsaamalla sekä paikkausnauhalla.
Toinen takaparkkipolttimo uupuu. Tosin niin sieltä puuttuu myös koko kyseisen polttimon pohjanasta. Sen tilalla on vain sulanut reikä.
Sisusta on mallia sisäänajettu. Kuskinpenkki on vaihdettu ainakin kerran, muita penkkejä tuskin on koskaan pesty ja sisustaa on varmaan imuroitu kerran auton eliniän aikana. Jokaisesta ovipahvista uupuu ovenavauskahvan ympärysmuovit. Yhdestä ovesta uupuu sisäpuolelta lukitusnappi. Ovipahvit repsottaa reunoista. Kojelauta on halki kahdesta kohdasta. Sisustavaloista toimii puolet. Tuulilasi on halki kolmesta tai neljästä eri kohdasta. Kuskin penkin kuosit pysyy mahdollisesti paikoillaan nippusiteillä, ainakin niitä löytyy pitkin poikin penkkiä.
Ja sitten niitä kaivattuja kuvia:
Tänään tuon jälleen eteenne esille erään laatuauton jonka sain pelastettua kokoelmiimme. Linttaristin tämänhetkisenä haltijana näen velvollisuudekseni anoa jälleen yhdelle maantien tuntevalle herraskulkineelle arvostetun klubistatuksen.
Tälläkertaa kyseessä on siis W124, vuosimallia 1986.
Mittarissa on yli 770tkm.
Moottorina 200D ja vaihteistona 4-lovinen manuaali.
Moottori vuotaa tai on vuotanut öljyä mallia kiitettävästi. Pohjapanssari kun uupuu niin nosturilla havaittiin vasen puoli ja etuosa moottorista täysin täydellisesti ruostesuojatuksi moottoriöljyllä.
Ruostereikiä on paikattu näköjään katsastusinsinöörin käskystä lähinnä. Ainakin jokainen tunkinnostoaukko on paikattu lapulla ja aivan linttaklubimallisesti.
Myös ainakin kaksi paikkausta löytyi pohjasta.
Ruosteita löytyi ainakin jokaisen oven alareunasta, kaarista sekä helmojen takareunoista.
Konehuoneessa on mielenkiintoisia sähköjohtoja siellätäällä. Ei vielä tutkittu mitä mikäkin tekee.
Etuovien lukkopesät on ronklattu ja murjottu. Kuskin pesä tuntuisi toimivan. Keskuslukko taas ei toimi.
Pintaruosteita näyttäisi olevan vain maalattu paukkupulloilla päälle.
Tuulettajan siivekkeet on otettu irti. Ilmeisesti ja kuulemma siksi ettei moottori meinaa lämmetä näin talvella siipien kanssa. Ilman siipiä lämmöt nousee just ja just karvan yli 60C...
Laturin pistoke pysyy paikoillaan ilmastointiteipillä.
Pakoputkea paikattu hitsaamalla sekä paikkausnauhalla.
Toinen takaparkkipolttimo uupuu. Tosin niin sieltä puuttuu myös koko kyseisen polttimon pohjanasta. Sen tilalla on vain sulanut reikä.
Sisusta on mallia sisäänajettu. Kuskinpenkki on vaihdettu ainakin kerran, muita penkkejä tuskin on koskaan pesty ja sisustaa on varmaan imuroitu kerran auton eliniän aikana. Jokaisesta ovipahvista uupuu ovenavauskahvan ympärysmuovit. Yhdestä ovesta uupuu sisäpuolelta lukitusnappi. Ovipahvit repsottaa reunoista. Kojelauta on halki kahdesta kohdasta. Sisustavaloista toimii puolet. Tuulilasi on halki kolmesta tai neljästä eri kohdasta. Kuskin penkin kuosit pysyy mahdollisesti paikoillaan nippusiteillä, ainakin niitä löytyy pitkin poikin penkkiä.
Ja sitten niitä kaivattuja kuvia:
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Veit jalat suustaniJiiTee_ kirjoitti:Voi vitura..
Joo mitenhän tämän nyt sanoisi.....
Tämä on nyt kuitenki semmone "varma tapaus"
Erityisesti mieltä lämmitti *annetyyppinen takalintulauta ja sokean suorittamat helman hitsaukset.
-Hyväksytty-
P.S
Hakemus oli erittäin malliikkaasti suoritettu
10 pistettä ja papukaijamerkki.
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
No eihän siellä nyt niin mahdottomasti ruostetta ole On niitä pahempiakin nähty...
Mutta justiinsa tuo vähän erikoisempi ulkokuori höystettynä lintulaudalla ja lasikattoluukulla (joka ei muuten taida pahemmin vuotaa) sekä käytetyn näköisellä sisustalla niin kyllähän tuo kokonaisuus on ehdottomasti linttastatuksen arvoinen
Ajolle tuo on ihmeen hyvä. Edellinen omistaja arveli ja muisteli että pumppu olisi käytetty jossain huollossa ja säädössä. Tosin en ole koskaan ajanut mitään muuta 200reetä mutta ei tuo niin laiska ole kuin mitä pelkäsin. Mustaa ei tule vielä putkesta kyllä... Mutta nivelissä ei tunnu löysää ja jousia ei tällähetkellä ole poikki. Pakoputkikaan ei vuoda vielä. Mutta ne kaikki on niin hilkuilla että ihan varmasti pääsee jotain vaihtamaan kohta
Eilen jo esihuollettiin niitä tärkeimpiä alta pois. Vaihtui lootaan ja perään öljyt sekä ilmanputsari ohimennen. Lootaöljyt oli ihan söpöt vielä ja punertavat mutta peräöljyt oli aivan mustaa kuraa. Eikä alkanut vielä vollottamaan perä uusilla öljyillä, mutta pienoinen kulttuurishokki tais olla perälle uudet öljyt
Mutta kiitän arvon tovereita jälleen kerran statuksesta. Pitäähän se ristin haltijana osata jo itsekin arvioida mikä on hyväksytty ja mikä ei, mutta tämä peli oli aivan pakko näyttää tännekin heti kun mahdollista
Mutta justiinsa tuo vähän erikoisempi ulkokuori höystettynä lintulaudalla ja lasikattoluukulla (joka ei muuten taida pahemmin vuotaa) sekä käytetyn näköisellä sisustalla niin kyllähän tuo kokonaisuus on ehdottomasti linttastatuksen arvoinen
Ajolle tuo on ihmeen hyvä. Edellinen omistaja arveli ja muisteli että pumppu olisi käytetty jossain huollossa ja säädössä. Tosin en ole koskaan ajanut mitään muuta 200reetä mutta ei tuo niin laiska ole kuin mitä pelkäsin. Mustaa ei tule vielä putkesta kyllä... Mutta nivelissä ei tunnu löysää ja jousia ei tällähetkellä ole poikki. Pakoputkikaan ei vuoda vielä. Mutta ne kaikki on niin hilkuilla että ihan varmasti pääsee jotain vaihtamaan kohta
Eilen jo esihuollettiin niitä tärkeimpiä alta pois. Vaihtui lootaan ja perään öljyt sekä ilmanputsari ohimennen. Lootaöljyt oli ihan söpöt vielä ja punertavat mutta peräöljyt oli aivan mustaa kuraa. Eikä alkanut vielä vollottamaan perä uusilla öljyillä, mutta pienoinen kulttuurishokki tais olla perälle uudet öljyt
Mutta kiitän arvon tovereita jälleen kerran statuksesta. Pitäähän se ristin haltijana osata jo itsekin arvioida mikä on hyväksytty ja mikä ei, mutta tämä peli oli aivan pakko näyttää tännekin heti kun mahdollista
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Ootpas...oon kauhiammalla teillä käynyTerho P kirjoitti:tuo wolfien auto on kyllä aivan hirviä En ihan hetkeen oo tuollasta nähnyt
Puolletaan voimakkaasti, on tuo hirviämmän näköistä ku tässä meitin nykisessä...pitääki napata parit kuvatukset...sitä ku ei alkusyssystä hyväksytty, vaan silloin se näyttiki paremmalta
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
no enmä ny tiedä. yleensä nuissa on parit paikat jotka kaipaa hipostelua tai luukun vaihtoa tms mutta tuota on jokapaikasta ehditty jaloilla koittaa korjata silti se on onnistuttu korjaamaan sillätapaa että siitä ei tahtoisi saada "kunnon" linttaa edes suolahapolla kun tiivisteet ja ikkunat yms jäisi kuitenkin valkoiseksipupetti kirjoitti:Ootpas...oon kauhiammalla teillä käynyTerho P kirjoitti:tuo wolfien auto on kyllä aivan hirviä En ihan hetkeen oo tuollasta nähnyt
Puolletaan voimakkaasti, on tuo hirviämmän näköistä ku tässä meitin nykisessä...pitääki napata parit kuvatukset...sitä ku ei alkusyssystä hyväksytty, vaan silloin se näyttiki paremmalta
Arvon korjaaja jos lukee tätä niin ei tarvitse ottaa herneitä,hymyssä suin on kirjoiteltu
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Siinä olis alkuun kuvia. Ainoo ruosteeton luukku on konepelti. Ovet, lokarit ja kontinluukku aivan ruskeita Niistä ei oo tullu etes kuvia otettua, niin tavallisia semmoset pienet ruosteet. Pohjasta löyty yks reikä. Konepelti noussut takareunastaan ylös niin paljon että sormet mahtuu väliin, oliko se nyt niin että milli per satatuhatta
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kertokaas ny kelepaako klubiin niin en täällä yksin huutele?noonakki kirjoitti:Uusia kuvia lintasta, joko klupiin pääsis? =)
--> viewtopic.php?p=564827#564827
Mittarissa on tällä hetkellä ~425tkm ja viimeinen huoltokirjamerkintä 431tkm ASD-perä kaput, ja kone ja laatikko vuotaa öljyä.. Ja tuo takaluukunkansi Jos ei kelpaa klubiin niin ettin vähä parempaa ovea, luukkua ja lokaria tohon Pohjassa näytti olevan ainakin yksi reikä, mallia iso. Ei puhki vielä "näkyvästi" mutta päästää vettä takapenkin alle.. En uskaltanu tökkiä kun pitäs katsastaa pian Kuskinpuolen etualatukivarren toinen pultti väännettiin nelipyöräsuuntauksessa poikki ja siihen on hitsattu mutteri päähän
Onhan tuossa pika vilkasulla aineksianoonakki kirjoitti:Kertokaas ny kelepaako klubiin niin en täällä yksin huutele?noonakki kirjoitti:Uusia kuvia lintasta, joko klupiin pääsis? =)
--> viewtopic.php?p=564827#564827
Mittarissa on tällä hetkellä ~425tkm ja viimeinen huoltokirjamerkintä 431tkm ASD-perä kaput, ja kone ja laatikko vuotaa öljyä.. Ja tuo takaluukunkansi Jos ei kelpaa klubiin niin ettin vähä parempaa ovea, luukkua ja lokaria tohon Pohjassa näytti olevan ainakin yksi reikä, mallia iso. Ei puhki vielä "näkyvästi" mutta päästää vettä takapenkin alle.. En uskaltanu tökkiä kun pitäs katsastaa pian Kuskinpuolen etualatukivarren toinen pultti väännettiin nelipyöräsuuntauksessa poikki ja siihen on hitsattu mutteri päähän
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Eiks se riitä Linttaklubin jäsenyyteen että on W124 200D -87?
Ruostettaki löytyy ja konepellistä paistaa pohjamaalit ja tyyningpuskurit repsottaa ja peilitki on jotkut wannabe M3look ja ja ja... Todistusaineistoakin voin esittää jahka jaksan perehtyä asiaan tarkemmin ja vireystason ollessa tämänhetkistä parempi..
Ruostettaki löytyy ja konepellistä paistaa pohjamaalit ja tyyningpuskurit repsottaa ja peilitki on jotkut wannabe M3look ja ja ja... Todistusaineistoakin voin esittää jahka jaksan perehtyä asiaan tarkemmin ja vireystason ollessa tämänhetkistä parempi..
Tunnetaan myös nimillä Outi, ouzi ja ötsi
<3 Mercedes-Benz W124 200D -87 <3
Miitit: Virta III -13, Siika II -13, Virta IV -13, Terva -14, Sappee -14, Virta V -14.
<3 Mercedes-Benz W124 200D -87 <3
Miitit: Virta III -13, Siika II -13, Virta IV -13, Terva -14, Sappee -14, Virta V -14.
Moro, ei riitä 124 korimallin kohdalla, linttaklubissa suositaan epäreilusti 123 korin autoja. Voit kyllä hakea asianmukaisina kuvineen statuksen autollesi ja jos se myönnetään, niin sittenhän se on lintta Tarran voit tilata, se ei ole este, vaikket olisi linttaklubissa.ouzeii kirjoitti:Eiks se riitä Linttaklubin jäsenyyteen että on W124 200D -87?
Ruostettaki löytyy ja konepellistä paistaa pohjamaalit ja tyyningpuskurit repsottaa ja peilitki on jotkut wannabe M3look ja ja ja... Todistusaineistoakin voin esittää jahka jaksan perehtyä asiaan tarkemmin ja vireystason ollessa tämänhetkistä parempi..
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Taateli tentään...pittääkö sitä ny lähtee ulos palelemaan ja ottamaan kuvaa..
Eikä siinä olis mittää ideaa laittaa linttalupin tarraa jonsei linttalupiin kuulu! Minä poistan tarrastani linttalupitekstin jos ei minun Rommelia linttalupiin hualita!
Eikä siinä olis mittää ideaa laittaa linttalupin tarraa jonsei linttalupiin kuulu! Minä poistan tarrastani linttalupitekstin jos ei minun Rommelia linttalupiin hualita!
Tunnetaan myös nimillä Outi, ouzi ja ötsi
<3 Mercedes-Benz W124 200D -87 <3
Miitit: Virta III -13, Siika II -13, Virta IV -13, Terva -14, Sappee -14, Virta V -14.
<3 Mercedes-Benz W124 200D -87 <3
Miitit: Virta III -13, Siika II -13, Virta IV -13, Terva -14, Sappee -14, Virta V -14.