
välijäähyt isommat, ok.. suuttimet,ja ja ja kai sen joku osaa säätää,, tuommosessa m275sessa on kaks kynttilää per syl ja sytkä jehje(mitälie puolia) on semmonen koko mittanen(ihan halpa varmaan,taas)
En ole missään väittänyt että yksikään mersun moottori kestäis tuollaisia tehoja.laineracing kirjoitti:pistä linkkiä vastaavista mersun koneista?Mika.T kirjoitti:Ohan se helevetin pitkäikänen tuollanen jenkkiloso noilla tehoillalaineracing kirjoitti: Kato ebaysta veten patti johon nokka ja sarjat. tai Gm 5.4L truckki motti vakio kellarilla jarrutettu 1200hp.
Tietääkö mika että se penkitys=säätö ja kestää yleensä vähän helvetin monta vetoa. joitakin tunteja perättäisiä jarrutuksia ja ennakoitten hieromista ym. + vakio imarilla tehot rajaantuu noin 5500rpm.Mika.T kirjoitti:En ole missään väittänyt että yksikään mersun moottori kestäis tuollaisia tehoja.laineracing kirjoitti:pistä linkkiä vastaavista mersun koneista?Mika.T kirjoitti: Ohan se helevetin pitkäikänen tuollanen jenkkiloso noilla tehoilla
Ei kannata kuitenkaan uskotella itselleen että se jenkkiloso kestää vakio alakerralla nuo.
Tai kestäähän se sen 2sekunnin mittaisen penkityksen jossa saadaan paperille se todella käytännöllinen huipputeho 9000rpm:llä.
Tuntuis että just semmonen legolandia-kataloogista ostaminen ois pukumiehen hommaalaineracing kirjoitti:Siinäpä se! Budjetti miehet tekee amerikan kasista,äveriäät eksoottisista.XUX63 kirjoitti:Nuihin jenkkimosiin saa kyllä aivan järjettömän hyvin kaikkea "kiitiä" valmiina. HD:n osalta sama tilanne. Toisaalta helppoa - toisaalta syletyttää kun homma on vain oikeiden legojen valitsemista kataloogista
Tommonen 4 säätyvää nokkaa-motti vaatii viel erittäin kalliin purkin. Motec m800 noin 8T€
Ois kyl siiistiä ku ei ois duunari vaa joku it pukumies ni pistäis 275:en kojetukselle..
mitäs riisselimersun patti tarvii? om606 tarvii 600hp jäykemmät venajouset,soittaa jeemulle homma ok. tuhatta heppaa lappuja ei o kovin moni täräytellykkä,vaikka mainostettu o jokunen aika että semmosiaki sieltä tuloo ku oikei virittäääXUX63 kirjoitti:Tuntuis että just semmonen legolandia-kataloogista ostaminen ois pukumiehen hommaalaineracing kirjoitti:Siinäpä se! Budjetti miehet tekee amerikan kasista,äveriäät eksoottisista.XUX63 kirjoitti:Nuihin jenkkimosiin saa kyllä aivan järjettömän hyvin kaikkea "kiitiä" valmiina. HD:n osalta sama tilanne. Toisaalta helppoa - toisaalta syletyttää kun homma on vain oikeiden legojen valitsemista kataloogista
Tommonen 4 säätyvää nokkaa-motti vaatii viel erittäin kalliin purkin. Motec m800 noin 8T€
Ois kyl siiistiä ku ei ois duunari vaa joku it pukumies ni pistäis 275:en kojetukselle..Enemmän nostan hattua omin käsin tehdyille budjetti-hommille. Niitähän varsinkin riiselimersuissa riittää kun valmiina ei kauheesti mitään ole tai ainakaan ollut. Esim tuo naapurissa ollut kippo86:n proggis oli kivaa seurattavaa.
M275sessa on kaksi nokkaa(molemmin puolin oma),, kolme venaa per kelinteri, kynttilät siinä pakoventtiilin molemmin puolin,,vissiinlaineracing kirjoitti: Tommonen 4 säätyvää nokkaa-motti
Ääh, miten tän kirjoittaislaineracing kirjoitti:mitäs riisselimersun patti tarvii? om606 tarvii 600hp jäykemmät venajouset,soittaa jeemulle homma ok. tuhatta heppaa lappuja ei o kovin moni täräytellykkä,vaikka mainostettu o jokunen aika että semmosiaki sieltä tuloo ku oikei virittäää
Kyllähän siitä vissiin melko paljo koitettiin repiäEasy Rider kirjoitti:Eikös ne 606 eteiskammarit alakanu sullaa siinä alta kaheksansaan heposen kanttuveilla? Joku ties valehella jotta Valtonen ois vihreessä pitkäkatto 123:ssa koittannu.![]()
Tais oikeesti olla vaan essonbaari puheita siitä,meinaan viime messuilla ite haastattelin ni sano että enimmilöään n500hp jarrutettu. Taitaa raappana olla jarruttanu eniten,sen 750hp kaasujen avulla. Mutta hyvinhän tuollainen tuuppaa tiettyyn pisteeseen asti. Sitten on siirryttävä isompiin koneisiin ja parempaan polttoaineeseen.XUX63 kirjoitti:Kyllähän siitä vissiin melko paljo koitettiin repiäEasy Rider kirjoitti:Eikös ne 606 eteiskammarit alakanu sullaa siinä alta kaheksansaan heposen kanttuveilla? Joku ties valehella jotta Valtonen ois vihreessä pitkäkatto 123:ssa koittannu.![]()
Meikäläinen on ainakin jo niin ulkona kuvioista ettei oo tarkempaa tietoo. Muutama vuos sitten tais olla 700hp+ ja tuhannenkunta nyyttonia ja tyhjäkäynnillä 0,5baria
Eihän tuolla ison valurautakasin lukemiin pääse mutta ennakkoluulotonta kehitystä tuokin mutta enemmän ois toivonut tarinaa aiheesta
Voi olla, yhä edelleen voisin sanoa etten ole missään vaiheessa väittänyt että joku dieselmosa tuottaa enemmän niinkuin varmaaan voit edellisistä viesteistäni lukeakinlaineracing kirjoitti:Tais oikeesti olla vaan essonbaari puheita siitä,meinaan viime messuilla ite haastattelin ni sano että enimmilöään n500hp jarrutettu. Taitaa raappana olla jarruttanu eniten,sen 750hp kaasujen avulla. Mutta hyvinhän tuollainen tuuppaa tiettyyn pisteeseen asti. Sitten on siirryttävä isompiin koneisiin ja parempaan polttoaineeseen.XUX63 kirjoitti:Kyllähän siitä vissiin melko paljo koitettiin repiäEasy Rider kirjoitti:Eikös ne 606 eteiskammarit alakanu sullaa siinä alta kaheksansaan heposen kanttuveilla? Joku ties valehella jotta Valtonen ois vihreessä pitkäkatto 123:ssa koittannu.![]()
Meikäläinen on ainakin jo niin ulkona kuvioista ettei oo tarkempaa tietoo. Muutama vuos sitten tais olla 700hp+ ja tuhannenkunta nyyttonia ja tyhjäkäynnillä 0,5baria
Eihän tuolla ison valurautakasin lukemiin pääse mutta ennakkoluulotonta kehitystä tuokin mutta enemmän ois toivonut tarinaa aiheesta