James Cook MB 309/602D ei myynnissä!
James Cook MB 309/602D ei myynnissä!
Heipsan!
Nyt olisi tarjolla harvinaista herkkua! MB James Cook 309D retkeilyauto. Vuosimalli on 1985. Autolla on ajettu rapiat 195 tkm. Auto on tuotu 2000 Saksasta ja silloin laitettu Suomioloihin sopivaksi kaasunpaineineen. Uusittu jääkaappi ja liesi. Lämmitys on Eberi naftalla. Auto on kaikinpuolin kunnossa, osa rempoista esiteltykin täällä mesefoorumilla. Moottorissa ei mitään vikaa, eikä voimansiirrossa ollut koskaan. Ruostetta saa etsimällä hakea, pieniä kukkia tosin löytyy mm. rintapellistä, puhki ei ole mistään. Sisustaa on laiteltu mm. koko katon lämpövuoraus 10mm solumuovilla ja huovalla. Penkkien pääliset uusittu ja ikkunaverhoja ym. pientä. Lämmitysvesiboileria ei ole, kylmä vesi tulee ja menee. Suihkun puolella vesi kulje. Portapotta. Kaasupulloille (2kpl) tila takatelineellä ruostumattomassa boxissa. Pyöräteline takana.
Makuutilat ylhäällä kahdelle ja alaskin saa penkeistä kahdelle.
Kahdet renkaat ja aidot MB pölykapselit. 220V invertteri. Radio ja kaiuttimet myös as.osassa. Tv-antenni. Katsastettu viime kesänä.
Myydään tarjousten perusteella. Tarjoukset ja kyselyt tähän mailiin tai yv:llä tai spostiin msmese@gmail.com
Auto on Sallassa Lapissa. Rekisteröity 4 hengelle. Lisäkuvia pyytämällä.
lisäyksiä: autossa on myös peräkoukku. moottorina OM617 ilman turboa. Kulutus pyörii 10-11ltr/100km ilman lämmitystä, on samasta tankista. Kulkee keviästi 100 km/h tosin korkeana on tuuliherkkä.
lisäys 12.2: linkki: http://www.nettikaravaani.com/muu-merkk ... 9d/1375362
Myynti toistaiseksi jäissä!
Nyt olisi tarjolla harvinaista herkkua! MB James Cook 309D retkeilyauto. Vuosimalli on 1985. Autolla on ajettu rapiat 195 tkm. Auto on tuotu 2000 Saksasta ja silloin laitettu Suomioloihin sopivaksi kaasunpaineineen. Uusittu jääkaappi ja liesi. Lämmitys on Eberi naftalla. Auto on kaikinpuolin kunnossa, osa rempoista esiteltykin täällä mesefoorumilla. Moottorissa ei mitään vikaa, eikä voimansiirrossa ollut koskaan. Ruostetta saa etsimällä hakea, pieniä kukkia tosin löytyy mm. rintapellistä, puhki ei ole mistään. Sisustaa on laiteltu mm. koko katon lämpövuoraus 10mm solumuovilla ja huovalla. Penkkien pääliset uusittu ja ikkunaverhoja ym. pientä. Lämmitysvesiboileria ei ole, kylmä vesi tulee ja menee. Suihkun puolella vesi kulje. Portapotta. Kaasupulloille (2kpl) tila takatelineellä ruostumattomassa boxissa. Pyöräteline takana.
Makuutilat ylhäällä kahdelle ja alaskin saa penkeistä kahdelle.
Kahdet renkaat ja aidot MB pölykapselit. 220V invertteri. Radio ja kaiuttimet myös as.osassa. Tv-antenni. Katsastettu viime kesänä.
Myydään tarjousten perusteella. Tarjoukset ja kyselyt tähän mailiin tai yv:llä tai spostiin msmese@gmail.com
Auto on Sallassa Lapissa. Rekisteröity 4 hengelle. Lisäkuvia pyytämällä.
lisäyksiä: autossa on myös peräkoukku. moottorina OM617 ilman turboa. Kulutus pyörii 10-11ltr/100km ilman lämmitystä, on samasta tankista. Kulkee keviästi 100 km/h tosin korkeana on tuuliherkkä.
lisäys 12.2: linkki: http://www.nettikaravaani.com/muu-merkk ... 9d/1375362
Myynti toistaiseksi jäissä!
Viimeksi muokannut suzy, 04.3.2013 16:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jotainhan sitä piti tarjota. Ja aloittaa keskustelu sillä.
On muuten oikeasti pirun ryhdikäs yksilö. Ja vähän ajettu. Itse olen noita katellut Saksan markkinoilta. Sopivaa ei ole löytynyt ainakaan vielä. Tykkään vaan tuosta kaappi mersun korimallista ja paljon!
Onko nuo pölykapselit muuten maalattu? Näyttää ne(kin) vaan niin kuosissaan olevan. Ihastuin kokonaisuuteen, aika on ollut armollinen tälle kauniille yksilölle.
Jaarittelu sikseen. Mikä se on muuten sinun näkemys hinnasta. Laita vaikka YV:tä jos et julkisesti halua kertoa. (varmaan laitat korkean hinnan kun noin kehuin tätä autoa...)
On muuten oikeasti pirun ryhdikäs yksilö. Ja vähän ajettu. Itse olen noita katellut Saksan markkinoilta. Sopivaa ei ole löytynyt ainakaan vielä. Tykkään vaan tuosta kaappi mersun korimallista ja paljon!
Onko nuo pölykapselit muuten maalattu? Näyttää ne(kin) vaan niin kuosissaan olevan. Ihastuin kokonaisuuteen, aika on ollut armollinen tälle kauniille yksilölle.
Jaarittelu sikseen. Mikä se on muuten sinun näkemys hinnasta. Laita vaikka YV:tä jos et julkisesti halua kertoa. (varmaan laitat korkean hinnan kun noin kehuin tätä autoa...)
Junnu R kirjoitti:Jaahas...
Itellä on muuten sellanen ex-ambulanssi, 310D. Se on viimeisiä yksilöitä kyseestä korimallia. Joskus sen halvalla ostin jne...
Mentiin aika paljon OT:ksi
Tästä kyseisestä uljaasta yksilöstä tarjoan 2 k€.
Mille tarjous vaikuttaa?
Voivoiv, tarjouksen aattelin minäki heittää, vaan kerkes tuo junnu tarjota jo ilman sitä ykköstä, laitto sen tilalle vaan kakkosen, minä oisin aloittanu ihan ykköselläPiti jo klasit laittaa silmille, että onko siinä ykköstä eessä!
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ihan on orkkismaalit kapseleissa, niinkuin koko autossakin, tosin haalistumaa on. Junnulle laitoin Yyveetä.
Tarjouksia vain kehiin... en mä pure (vielä)
Tarjouksia on jo tullutkin, ei sen puoleen, mutta ei vielä tarpeeksi.
Vaihdokkeja ei tarvitse tyrkyttää jos ei ole semmoista uudehkoa matkailuautoa tarjolla (Adria Twin tms.)
Tarjouksia vain kehiin... en mä pure (vielä)
Tarjouksia on jo tullutkin, ei sen puoleen, mutta ei vielä tarpeeksi.
Vaihdokkeja ei tarvitse tyrkyttää jos ei ole semmoista uudehkoa matkailuautoa tarjolla (Adria Twin tms.)
Vaihdokkeja ei tarvitse tyrkyttää jos ei ole semmoista uudehkoa matkailuautoa tarjolla (Adria Twin tms.)
Elä ny mihkään "tupperware"en itteäs änkeä, ne on hienoja päällepäin, ja joko fiat-ford alustalla ja samalla tekniikalla, käytettyinä ne on melkosia vikapesäkkeitä, mistäkö sen tiiän
velijillä on kummallaki sellaset, ja vaihtavat niitä joka kolamsvuos, siis ennenkuin alkaa ne viiattimaiset virta ym viat.
Sitte ne on kuttaprekkaa pienissäki törmayksissä ja sellasten korjaus maksaa rutosti, vaan saahan sitä jokainen ostaa millasen kuttaperkkalaatikon ku lystää, minä en sellasia voi mitenkään suositella....en edes juopuneena
Jos lompakossa ois ahdasta ni saattaisin jopa tehdä tarjouksen, mutta tällähetkellä siellä on liian paljon tilaa tarjousta silmälläpitäen
Pari kertaa ollu selasia vuokralla vaan ei tuu enään, ennemmin vuokraan samaan hintaa matkailubussin ja saatan sellasen jossakin vaiheessa jopa ostaakkin, kulut on liki samat ja tilaa enempi, toki sellanen myös vaatii tilaa enempi
Toivottavasti matkamersu pääsee hyvään ja sitä arvostavaan uuteen kotiin.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Suzyn James Cook näyttää olevan erinomaisen hieno ja herättää kieltämättä omistushaluja, mutta olisiko kuitenkin jotain pikku eroja kun verrataan uudehkoihin matkailuautoihinpupetti kirjoitti:Vaihdokkeja ei tarvitse tyrkyttää jos ei ole semmoista uudehkoa matkailuautoa tarjolla (Adria Twin tms.)
Elä ny mihkään "tupperware"en itteäs änkeä, ne on hienoja päällepäin, ja joko fiat-ford alustalla ja samalla tekniikalla, käytettyinä ne on melkosia vikapesäkkeitä, mistäkö sen tiiän
velijillä on kummallaki sellaset, ja vaihtavat niitä joka kolamsvuos, siis ennenkuin alkaa ne viiattimaiset virta ym viat.
Sitte ne on kuttaprekkaa pienissäki törmayksissä ja sellasten korjaus maksaa rutosti, vaan saahan sitä jokainen ostaa millasen kuttaperkkalaatikon ku lystää, minä en sellasia voi mitenkään suositella....en edes juopuneena
Jos lompakossa ois ahdasta ni saattaisin jopa tehdä tarjouksen, mutta tällähetkellä siellä on liian paljon tilaa tarjousta silmälläpitäen
Pari kertaa ollu selasia vuokralla vaan ei tuu enään, ennemmin vuokraan samaan hintaa matkailubussin ja saatan sellasen jossakin vaiheessa jopa ostaakkin, kulut on liki samat ja tilaa enempi, toki sellanen myös vaatii tilaa enempi
Toivottavasti matkamersu pääsee hyvään ja sitä arvostavaan uuteen kotiin.
Kiitti vaan kommenteista! kyllähän se syäntä riipasee luopua tuosta Jamesista, joka on ollut luotettava reissuauto, mutta kehitys kehittyy niinku se entinen kemijärviläinenkin sanoi. Uudemmissa matkailuautoissa on ehkä järkevämmät tilat ja kaikki hienoudet, jotka tästä puuttuvat. Yksi tärkeä seikka miksi vaihdan, on tuo uudemmissa autoissa oleva tilaratkaisu nukkumisen suhteen. Meikäläisen polvilla ei enää kiikuta yläsänkyyn, eikä huvita alkaa joka ilta alkaa rakentamaan petiä alaskaan. Helppous ja näppäryys ehkä kestävyyden kustannuksella. Eihän nuo Adria Twinit ole kuttaperkkaa, peltiähän ne pitäisi olla. En ole kyllä tarkemmin tutustunut vielä. Listalla on myös Mersun Sprinterin alustalla olevat kokoonpanot, niissä vain on pohjaratkaisut vähän heikot. On kerrossänkyä tai kasattavaa vaihtoehtoa. Uudemmat on taas niin hinnan kiroissa, ettei pysty...
Jamesista saa joku Mersua arvostava hienon reissuauton vielä pitkäksi aikaa, jos ei ihan peukalo ole keskellä kämmentä, eikä kaipaa sähköikkunoita, sähkörappua tai ilmastointia. Tekniikka on helppoa, eikä lampunvaihtoon tarvitse purkaa koko autoa tai viedä Veholle.
Jamesista saa joku Mersua arvostava hienon reissuauton vielä pitkäksi aikaa, jos ei ihan peukalo ole keskellä kämmentä, eikä kaipaa sähköikkunoita, sähkörappua tai ilmastointia. Tekniikka on helppoa, eikä lampunvaihtoon tarvitse purkaa koko autoa tai viedä Veholle.
Muokkasin vähän ilmoitusta, olikin ajettu jo 195 tkm ja nyt on hintakin julkinen eli vain 9990€!
linkki nettiautoon: http://www.nettikaravaani.com/muu-merkk ... 9d/1375362
ja vielä uusimmat kuvat tänään:
eka kuvan takana pressutalli, jossa James yöpyy!
linkki nettiautoon: http://www.nettikaravaani.com/muu-merkk ... 9d/1375362
ja vielä uusimmat kuvat tänään:
eka kuvan takana pressutalli, jossa James yöpyy!
Komeahan tuollainen "Kokki-jaska" on mutta ikävä kyllä aika on jo noista ns.ajannut ohitse Muualla euroopassahan noilla on omat kerhotkin ja tekevät niillä sellaisia pikku kokoontumismatkojakin Tuollaiselle autolle kun tahtoo ikävä kyllä suomessa olla hyvin pienet markkinaraot niin tuo hinta kuulostaa kyllä ikävä kyllä kovalta Omasta luovuin pari vuotta sitten 5000e hintaan kun käyttökulut olivat oikeasti todella kovat kun silloin muuttui näiden autojen verotus eikä kannattanut enää jokapäiväisiä ajoja sillä suorittaa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Näyttää avataressa oleva auto olevan eri kuin tässä topicissa kerrottu?
Keväisin nostelee tämä "karavaanarin" ajatus itseään. Eikä nyt yhtään helpota se kun koko kevään on ollut tekemisissä linja-autojen kanssa.
Käskin jo työssäoppimispaikan isäntää piilottamaan metrimitat kun mielessäni mittailen sprinttereitä retkikäyttöön.
Yhtä linkkiä kun näytin niin tuumasi "Jos nyt välttämättä kesätöitä haluat niin osta ihmeessä"
Keväisin nostelee tämä "karavaanarin" ajatus itseään. Eikä nyt yhtään helpota se kun koko kevään on ollut tekemisissä linja-autojen kanssa.
Käskin jo työssäoppimispaikan isäntää piilottamaan metrimitat kun mielessäni mittailen sprinttereitä retkikäyttöön.
Yhtä linkkiä kun näytin niin tuumasi "Jos nyt välttämättä kesätöitä haluat niin osta ihmeessä"
https://www.nettikaravaani.com/mercedes ... ok/1531865
Näyttäis olevan samanlainen peli myynnissä.
Paikkapaikoinpaikkojaetteiolepaikkojaollenkaan, Maalaitu vähän sieltä ja täältä.
Näyttäis olevan samanlainen peli myynnissä.
Paikkapaikoinpaikkojaetteiolepaikkojaollenkaan, Maalaitu vähän sieltä ja täältä.
Tuohan on se meikäläisen entinen auto jolla aloittelin karavaani touhuja silloin kauan kauan sitten Eli ei siellä ainakaan sitä alkuperäistä kaasutankkia ole tainnut koskaan olla koska autohan on täysin aito suomiauto ja suomessahan ne ei ole tainneet koskaan olla laillisia Lämmitinhän tuolla on tosiaan se iso ilma eberi mutta vieläkin vaan pistää ilmoituksessa silmään ettei ole laitettu esille auton korilla ajettuja kilometrejä koska jos moottorilla ajettu se 160tkm täys rempan jälkeen niin tuolla koko autollahan pitää olla pitkän matkaa yli 600tkm jo ajettu koska muistaakseni kun auto minulta lähti mittarissa oli vajaa 500tkm Ja täysin alkuperäinenhän tuo ei ole jollei ole sitten vaihteistoa myös palautettu takaisin automaatiksi kun silloinhan minä sen vaihdoin manuaaliksi kun autolla ei pärjännyt enää edes tyhjälle kuorma-autolle kiihdytyksessä Mutta hurja laite tuo oli kulkemaan sillä manuaali askilla kun tuossahan on todella harva perä ja jollen ihan vallan väärin muista niin tuo kutukoppi kulki kaasupohjassa jos viitti oikein vinguttaa melkein 150km/h
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B