Mikä on 199-värisen auton muovilistojen värikoodi?
Mikä on 199-värisen auton muovilistojen värikoodi?
Yritin tutkia autoni papereista listojen väriä (paikkamaalia varten), mutta merkintänä oli vain 199/268 (268 on sisustuksen väri - interior).
Ja autohan on siis tämä:
Kuka tietää
Ja autohan on siis tämä:
Kuka tietää
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
-
Listojen maalisävyä ei ole merkitty värinumeroihin. Esimerkiksi W201:ssä on harmaata sävyä 7738 ainakin käytetty listoihin/kylkimuoveihin ja kyseinen väri on metallisävy.
Toinen vaihtoehto on, että ajat autolla automaalaamoon, jossa on värimittari ja katsotte sillä oikean sävyn listoihin.
Itse etsiskelin keväällä täysin samaa sävyä, kuin sinä, sillä olisin maalannut ceen listat tuon sävyisellä harmaalla. Minun auto on muuten saman värinen (199). Päädyin kuitenkin maalaamaan listat kiiltävällä mustalla, lisättynä riittävällä määrällä lakkaa, jotta kestävyys olisi taattu
Toinen vaihtoehto on, että ajat autolla automaalaamoon, jossa on värimittari ja katsotte sillä oikean sävyn listoihin.
Itse etsiskelin keväällä täysin samaa sävyä, kuin sinä, sillä olisin maalannut ceen listat tuon sävyisellä harmaalla. Minun auto on muuten saman värinen (199). Päädyin kuitenkin maalaamaan listat kiiltävällä mustalla, lisättynä riittävällä määrällä lakkaa, jotta kestävyys olisi taattu