Suksin S211 220Cdi A Avantgarde
EGR:kö ei enää häiritse? Vai sitte DPF?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Juu ja nuo kulutusvertailut on tietenkin myös ajotietokoneen kulutuksiin vertailtu. Jos ne ois todellisiin niin kulutusero olis epätodellisen suuri Todellisia tulee sitten tankillisten jälkeen mutta odotukset on todellakin korkeellajolle kirjoitti:tuo 5,7 siis ilmeisesti ajotietokoneen ilmottama kulutus?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuo egr:n poisto kiinnostaa jos kerran kulutustakin pudottaa, miksipä ei samalla kärsisi puhtaammasta imusarjasta
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ootellaan vielä vähänMikko K kirjoitti:saittakos voimaa etittyä samalla?
Onhan setapio89 kirjoitti:vielä on pönttö paikoillaan mutta anturit on irti.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Nuo "suutinputket" ovat ilmeisesti paineantureita varten? Itse anturit sijoitettu vähemmän kuumaan paikkaan? Mittaavat paineen ennen ja jälkeen pöntön, josta saadaan sitten laskettua paine-ero ja sitä myöten pöntön tukkeutumisaste? Tuossa näkyy olevan vielä yksi anturi, mitähän se mittaa?
S204, AZT250
Siellä on paine-eroanturi mikä mittaa suoraan paine-eron.Garcia kirjoitti:Nuo "suutinputket" ovat ilmeisesti paineantureita varten? Itse anturit sijoitettu vähemmän kuumaan paikkaan? Mittaavat paineen ennen ja jälkeen pöntön, josta saadaan sitten laskettua paine-ero ja sitä myöten pöntön tukkeutumisaste? Tuossa näkyy olevan vielä yksi anturi, mitähän se mittaa?
Pakosarjassa/EGR kanavassa on sitten vastapaineanturi.
Tähdellisen parantola
No kappas Ajeleehan tuolla vaikka jotenkin 270 pre kutittaiskin takaraivossaAki P kirjoitti:Mitkäs on käyttökokemukset??
Itelle tais jäähä yksi E200cdi -08 kotiautoksi
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Lähinnä tuo hiukkaspöntön deaktivointi homman kokemukset ja kulutukset kiinnostaa kun pihaan tuli myös -05 malli purkuun normi katilla....XUX63 kirjoitti:No kappas Ajeleehan tuolla vaikka jotenkin 270 pre kutittaiskin takaraivossaAki P kirjoitti:Mitkäs on käyttökokemukset??
Itelle tais jäähä yksi E200cdi -08 kotiautoksi
Noita autoresuja nyt on saanu jo kokeilla ja ajella ihan tarpeeksi noin niinku muuten
Kokemukset on olleet noin litran pienempiä mitä aiemmin Perkules, lupasin muuten laittaa "jossain vaiheessa" pari kuvatusta kotterosta joten tässä het kolomeAki P kirjoitti:Lähinnä tuo hiukkaspöntön deaktivointi homman kokemukset ja kulutukset kiinnostaa kun pihaan tuli myös -05 malli purkuun normi katilla....
Noita autoresuja nyt on saanu jo kokeilla ja ajella ihan tarpeeksi noin niinku muuten
Tuo väri on kyllä kiva vaikka vieläkin se vihree+beige kummittelee sielun sopukoissa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kolme ja puoli vuotta sitten lupasit myös hakea tuon Hondanreuhkan pois "jossain vaiheessa", mutta eipä ole tapahtunut. Kun nyt näin touhukas ja aikaansaava olet, niin voisitko jo viimein hoitaa roskasi vi**uun tuosta Herukkaojantien varrestaXUX63 kirjoitti: Perkules, lupasin muuten laittaa "jossain vaiheessa" ...
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ostitkos tuon rekisterikilven vai sattumaltako tuli noin autoon sopiva?XUX63 kirjoitti:Kokemukset on olleet noin litran pienempiä mitä aiemmin Perkules, lupasin muuten laittaa "jossain vaiheessa" pari kuvatusta kotterosta joten tässä het kolomeAki P kirjoitti:Lähinnä tuo hiukkaspöntön deaktivointi homman kokemukset ja kulutukset kiinnostaa kun pihaan tuli myös -05 malli purkuun normi katilla....
Noita autoresuja nyt on saanu jo kokeilla ja ajella ihan tarpeeksi noin niinku muuten
Tuo väri on kyllä kiva vaikka vieläkin se vihree+beige kummittelee sielun sopukoissa
Läjä ei liiku soittelemalla keskellä yötä. Eikä puhelimella muutenkaan. Tätä on yritetty jo tuntikausia vuosien varrella. Se vaatii ihan oikeasti jonkin traileri-/hinausvehkeen ja siihen kuljettajan.XUX63 kirjoitti:Tuo "jossain vaiheessa" on ilmeisen suhteellinen käsite Minäpä koitan TAAS potkia asiaa eteenpäin
Viimeksi tarjosin apuja lumitöiden kanssa. Se meni jo. Saat hoitaa roskasi nyt ihan itse.
Mulla on jo oikeasti huumori loppu tämän paskanveivaamisen kanssa.
Mulla on jo oikeasti huumori loppu tämän paskanveivaamisen kanssa.
Näitä b-luokan vitsejä olet jo ihan tarpeeksi vääntänyt asiasta.XUX63 kirjoitti:Se vois olla oikeesti aika hyvä tuki kameralle kun ottaa pellolle päin kuvia öisestä tähtitaivaasta
Ihmettelen syvästi miten edes kehtaat vielä sekoilla tämän kanssa? Neljättä vuotta.
Jos olisin tiennyt että sen 230TE:n myynti saa tällaisen jälkipyykin aikaiseksi, olisin varmasti sen jättänyt myymättä tai vaikka antanut maatua pihaan. Olispa ollut ainakin omia jätteitä.
Jos jollekin on epäselvää, mistä tässä on kyse, niin pieni kooste.Ari66 kirjoitti:Tästä on kehkeytymässä foorumin Top Ten -topikki
Myin joskus syksyllä 2009 "Eräälle nimeltä mainitsemattomalle Herrahenkilölle" Mersun. Pihaan jäi silloin punainen Honda, koska eihän kahdella autolla voi yhtäaikaa ajaa. Oli puhe että Honda tullaan hakemaan "kohta" pois. Reilun puolen vuoden kuluttua, eli kuvan aikaleiman mukaan 15.6.2010 näkymä takapihallani oli tämä:
Heinäkuussa 2010 raato ei enää suostunut käynnistymaan, joten se pukattiin miesvoimin vähän syrjemmälle.
Näkymä olohuoneen ikkunasta 24.3.2011:
Elokuussa 2012 poisvientilupauksia oli kertynyt jo kymmenittäin. Sievästä huomauttelusta ja vihjailusta huolimatta raato makasi edelleen pihassa. Raadon omistaja tosin kertoili kyllä tälläkin foorumilla ostelleensa mm. 108-koppaisen mersun jonka vuoksi traileri oli ollut käytössä viikon. Pidin siis toki selvänä että nyt se siitä lähtee.
Eipä lähtenyt. Ilmeisesti raadon omistaja piti asiaa niin vähäpätöisenä ettei halunnut asialle mitään tehdä. Toki kuulin jotain veistelyjä nurmikon leikkaamatta jättämisestä ym. paskaa. Tässä vaiheessa alkoi pinna jo katkeilla pahasti. Romu oli jo painunut niin syvälle nurmikkoon ettei se irronnut kuin nelivetohiasella. Vedin siis kasan pois pihasta tuohon tien varteen:
Vielä tässä vaiheessa ajattelin että omistaja tulee hakemaan raatonsa viimein pois ja kun tie on yksityistie, ei maastopysäköintilakikaan konkretisoidu tässä kovin kivuliaasti maksullisessa muodossa.
Nyt eletään maaliskuuta 2013. Aikaa Hondan pihaantuonnista on jo siis tovi vierähtänyt. Tällä hetkellä se on saanut päällensä lökäpöksyjen vihat rikotun ikkunan muodossa, sekä metrin lunta. Poliisi on vienyt avaimet ja koko kulmakunta on siinä käsityksessä että tuo punainen paskaläjä on minun.
Kiitti vi**sti näistäkin Mersukaupoista.
"Ylläpito" poistanee tämän tai siirtänee jonnekin jos katsoo tarpeelliseksi.