C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä
hurjimmat laittelee konepelliin ulkopuolelle ne mittarit,mut siloon se onkin jo race
Viimeksi muokannut Terho P, 16.3.2014 8:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Coupellakin kevät lähteny käyntiin. paljon jäi tekemättä, mutta sai sitä jotain pientä askarreltua talvella.
noh jospa tässä tulevan pohojanmaalle muuton myötä saisi suotuisat harraste tilat niin tulisi tehtyä jotain hyödyllistäkin.
weitecit löysi viimein tiensä taaksekkin ja laikkakone kävi viemässä kierroksen etujousista. meneepä tuo jo vähän paremmassa korossa.
keulaa täytyy vielä tiputtaa, mutta ennen sitä täytyy tehdä downpipe uusiksi. pakoputki menee jo nyt turhan lähellä tietä johtuen huonosta downpaipista.
tenavalle ei kuulu mitään erityistä, muuta kuin että leimakin meni pitkäksi kuun vaihteessa..
noh ompahan ainakin jotain tekemistä kannuksessakin ettei tarvihe vapaa aikaa viettää kelloa tuijottamalla.
noh jospa tässä tulevan pohojanmaalle muuton myötä saisi suotuisat harraste tilat niin tulisi tehtyä jotain hyödyllistäkin.
weitecit löysi viimein tiensä taaksekkin ja laikkakone kävi viemässä kierroksen etujousista. meneepä tuo jo vähän paremmassa korossa.
keulaa täytyy vielä tiputtaa, mutta ennen sitä täytyy tehdä downpipe uusiksi. pakoputki menee jo nyt turhan lähellä tietä johtuen huonosta downpaipista.
tenavalle ei kuulu mitään erityistä, muuta kuin että leimakin meni pitkäksi kuun vaihteessa..
noh ompahan ainakin jotain tekemistä kannuksessakin ettei tarvihe vapaa aikaa viettää kelloa tuijottamalla.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Oli se.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Ainahan ne kiinnostaa... Ei kannata suuttua jos kukaan ei kommentoi, nimittäin täällä on paljon sellasia jotka vain lukevat foorumia ja kattelevat mielenkiinnolla toisten onnistumisia ja vastoinkäymisiä...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Päivitellääs välillä.
Coupe purettuna tallin perukoilla. Tuo viidellä käyntiin lähteminenki selvisi. Vapariki oli antanut kaikkensa. 2 kieroa kiertokankea löytyi ja lopuissa kangissa ylähelat lintassa. Ihmeen kauan kestänyt kieroilla kangilla kuitenkin.
Lääke tähän vaivaan löytyi helposti. Turbo konhes.
7 pumppu tuli myytyä ja 8 odotellessa.
Laatikostakin löytyi ylläreitä. Etupanta oli tullut tiensä päähän sekä muutamia levyjä. Tämä ois tarkotus kunnostaa ja myydä.
Tätä seuraa laatikkopäivitys .6 toosaan.
Käytännössä tämä auto rakennellaan täysin uusiksi ihan rauhassa. Näistä lisää myöhemmin kun vihtisi nuita kuvia pienennellä.
Käyttiksen virkaa pitelee tänäpäivänä e mallinen farkku 124 om 605 sella.
Jatketaan tuonnempana.
Coupe purettuna tallin perukoilla. Tuo viidellä käyntiin lähteminenki selvisi. Vapariki oli antanut kaikkensa. 2 kieroa kiertokankea löytyi ja lopuissa kangissa ylähelat lintassa. Ihmeen kauan kestänyt kieroilla kangilla kuitenkin.
Lääke tähän vaivaan löytyi helposti. Turbo konhes.
7 pumppu tuli myytyä ja 8 odotellessa.
Laatikostakin löytyi ylläreitä. Etupanta oli tullut tiensä päähän sekä muutamia levyjä. Tämä ois tarkotus kunnostaa ja myydä.
Tätä seuraa laatikkopäivitys .6 toosaan.
Käytännössä tämä auto rakennellaan täysin uusiksi ihan rauhassa. Näistä lisää myöhemmin kun vihtisi nuita kuvia pienennellä.
Käyttiksen virkaa pitelee tänäpäivänä e mallinen farkku 124 om 605 sella.
Jatketaan tuonnempana.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Siinäpä tämä käyttis lankku. kuvan vanteet vois vaikka olla kaupan sopivan tarjouksen tullen.
tämä tosin om 605 itseimevänä versiona. 7 paikkainen perheauto, kelpais perhe jo perustaa.
Perheautoilusta innostuneena tein tälläisen tienvarsi ostoksen puoli vahingossa.
Muutaman kerran ohi ajaneena, ihaillen katsellen päätin ottaa kilven ylös ja soittaa auton omistajalle olisko se mahdollisesti kaupan.
Noh niinkuin arvata saattaa niin olihan se kaupan vieläpä sopuhintaan.
Auto paljastui olevansa edelleen ensimmäisen omistajan perheessä ja historia tiedossa tehtaalta lähtien.
Varusteita olivat ruksineet mukavasti.
Automaatti ilmastointi, 5V manuaali ,4x sähkölasit, Nahkasisusta, ja lisäpenkit peräluukussa.
Tähän olisi tarkoitus vaihdella tuo coupen tekniikka ja ajaa maailman tappiin.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Sieltähän jää vanhan kansan rautamoottori om617 ja tuo 5 v manuaali. ellen ihan väärin oo käsittäny niin eikös se ole getraggi näissä?
auto oli tosiaan puolitoista vuotta seisonut, laakista tulille ja ajamalla kotio.
Syyläri vuoti kuin seula ja lämppärin puhallin jumissa, muuten kaikki pelas hienosti.
Coupeen odottelee tallissa malttamattomana om 606 turbo kone, jospa siinä kanget kestäisi virittämistä.
Vaparin kiertokangistakin on taas lisää faktoja, niitä on olemassa ainakin kolmea eri versiota. coupesta löytyi reilu 14mm kanget joissa varaosanumero laakerikaulalla, kun taas toverin 605 moottoreista peräsin olevat kanget olivat 13mm sekä muutenkin paljon laihemmat. näissäkin numerot laakerikaulalla.
auto oli tosiaan puolitoista vuotta seisonut, laakista tulille ja ajamalla kotio.
Syyläri vuoti kuin seula ja lämppärin puhallin jumissa, muuten kaikki pelas hienosti.
Coupeen odottelee tallissa malttamattomana om 606 turbo kone, jospa siinä kanget kestäisi virittämistä.
Vaparin kiertokangistakin on taas lisää faktoja, niitä on olemassa ainakin kolmea eri versiota. coupesta löytyi reilu 14mm kanget joissa varaosanumero laakerikaulalla, kun taas toverin 605 moottoreista peräsin olevat kanget olivat 13mm sekä muutenkin paljon laihemmat. näissäkin numerot laakerikaulalla.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi