Moron!
Tiedän että pitäisi käyttää piuhan päässä mutta kysästään näin nopsaan , mikäli jollakin on tietoa / kokemusta
Eli yllättäen tänään alkoi kun auto on pysäytettynä valoissa, sellainen jännä "nytkähdys" ja sit ajoin suoraan töihin 10km, ja aina risteyksessä sama, olipa P-D-N tai R valittuna. Eli kuin koko auto niiaisi / nytkähtäisi aina hetkittäin (ajossa ei huomaa mitään) mutta kierrosluvut pysyvät aika samoina.. mittarissa siis 152tkm , eikä siis mitään vikakoodia pukkaa, eikä hehkun valoa väläyttele....
Ja tuoreena Porin asukkaana kysyisin , ketä on hyvä / edullinen mersun fiksaaja?
w211 220cdi fl nytkähdys tyhjäkäynnillä
En tiedä
Millanen se niiaus on tarkemmin, onko autossa airmaticci (taivai farkkumalli =S211 jolloin se on ainakin takana...)? Vai onko se niinkuin 'misfire', eli käynti nytkähtää ihan kun jättäis yhden sytkän väliin?
Millanen se niiaus on tarkemmin, onko autossa airmaticci (taivai farkkumalli =S211 jolloin se on ainakin takana...)? Vai onko se niinkuin 'misfire', eli käynti nytkähtää ihan kun jättäis yhden sytkän väliin?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ihan sedan mallinen ilman aireja, mutta tuo kuvaus varmasti sopii parhaiten, että jättää sytkän välistä! Tosin ei tänä aamuna ollut tuota ongelmaa. Mutta Mhe;lla on tietoa ilmeisesti asiasta, mikä tuon aiheuttaisi?MHe kirjoitti:En tiedä
Millanen se niiaus on tarkemmin, onko autossa airmaticci (taivai farkkumalli =S211 jolloin se on ainakin takana...)? Vai onko se niinkuin 'misfire', eli käynti nytkähtää ihan kun jättäis yhden sytkän väliin?
Ei mulla mitään tietoo oo, kunhan lueskelen muiden juttuja ja 'kotisohvalta' arvailen...
Kannattaa ne vikakoodit lukea niin saa paremmin suuntaa, tuo vois viitata EGRään, jos se aukoo/sulkee sitä venttiiilä vähän viivellä tai huonosti tai se vuotaa... ruiskupuolen ongelma vois muuten olla mutta sieltä sammutetaan kone herkästi jos katkos piuhassa tai paine tippuu railissa yms. Huono MAF on aina mahdollinen
Ei ole näköjään tullut apuja tai ohjeita mihin kiikuttaa starin päähän, tuolla toisella foorumilla on thread missä kerrotaan mistä harrastelijastareja (tai vähän ammattimaisempiakin mutta ei V*ho) löytyy...
Kannattaa ne vikakoodit lukea niin saa paremmin suuntaa, tuo vois viitata EGRään, jos se aukoo/sulkee sitä venttiiilä vähän viivellä tai huonosti tai se vuotaa... ruiskupuolen ongelma vois muuten olla mutta sieltä sammutetaan kone herkästi jos katkos piuhassa tai paine tippuu railissa yms. Huono MAF on aina mahdollinen
Ei ole näköjään tullut apuja tai ohjeita mihin kiikuttaa starin päähän, tuolla toisella foorumilla on thread missä kerrotaan mistä harrastelijastareja (tai vähän ammattimaisempiakin mutta ei V*ho) löytyy...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ainiin, onko mitään muuta, savuttaako, humppaako tyhjäkäynti, starttaako välillä piiitkään....?MHe kirjoitti:Ei mulla mitään tietoo oo, kunhan lueskelen muiden juttuja ja 'kotisohvalta' arvailen...
Kannattaa ne vikakoodit lukea niin saa paremmin suuntaa, tuo vois viitata EGRään, jos se aukoo/sulkee sitä venttiiilä vähän viivellä tai huonosti tai se vuotaa... ruiskupuolen ongelma vois muuten olla mutta sieltä sammutetaan kone herkästi jos katkos piuhassa tai paine tippuu railissa yms. Huono MAF on aina mahdollinen
Ei ole näköjään tullut apuja tai ohjeita mihin kiikuttaa starin päähän, tuolla toisella foorumilla on thread missä kerrotaan mistä harrastelijastareja (tai vähän ammattimaisempiakin mutta ei V*ho) löytyy...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ei starttaa normaalia kauempaa, EHKÄ hienoista savua paikoitellen (en oo huomannut seurata), tyhjäkäynti välissä heijjaa 50-100rpm (mutta vain joskus).. Pitää käydä naapuri foorumilla urkkimassa oisko jollain , että kerkiäisi heittää piuhan päähän...MHe kirjoitti:Ainiin, onko mitään muuta, savuttaako, humppaako tyhjäkäynti, starttaako välillä piiitkään....?MHe kirjoitti:Ei mulla mitään tietoo oo, kunhan lueskelen muiden juttuja ja 'kotisohvalta' arvailen...
Kannattaa ne vikakoodit lukea niin saa paremmin suuntaa, tuo vois viitata EGRään, jos se aukoo/sulkee sitä venttiiilä vähän viivellä tai huonosti tai se vuotaa... ruiskupuolen ongelma vois muuten olla mutta sieltä sammutetaan kone herkästi jos katkos piuhassa tai paine tippuu railissa yms. Huono MAF on aina mahdollinen
Ei ole näköjään tullut apuja tai ohjeita mihin kiikuttaa starin päähän, tuolla toisella foorumilla on thread missä kerrotaan mistä harrastelijastareja (tai vähän ammattimaisempiakin mutta ei V*ho) löytyy...