Suositelkaapa 1000€ autoa naisihmiselle + vauvalle

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Suositelkaapa 1000€ autoa naisihmiselle + vauvalle

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

No niin, nyt laitetaan probleemi "muihin merkkeihin", kun oletettavasti kriteerit eivät Mersun puitteissa täyty.
Vaimon kaverilla on nyt välttämätön rako hankkia oma kulkuneuvo, mutta budjetti antaa myöten vain n. 1000 euron vekottimen hankintaan.
Tilanteen vaativuutta lisää se, että messissä on 1-vuotias piltti, jota pitää myös päästä mukana kuljettamaan. Koirakin porukassa on.
Siis 4-ovea on liki pakollinen ominaisuus ja farmari tai HB korimallinan ehkä soveliaimmat. Tilava sedan ei sekään ole pois laskuista. Koneen (bensa) koko, teho ja auton varustetaso ovat toisarvoisempia juttuja.

Mitäs raati suosittaa kulkimeksi tässä tapauksessa? Tuhat eunukkia ei ole paljon autoon laittaa, mutta sillä pitäisi edellisten lisäksi täyttyä myös ennen kaikkea luotettavuuden edellytys, koska tielle ei olisi tarkoitus jäädä kovin herkästi. Turvallisuuttakin olisi hyvä olla.
Äkkiä tuota taustaa vasten vanhat Alfat, Seatit yms. jäävät rannalle, vaikka halpoja ovatkin. 300- ja 400-sarjan Volvot eivät myöskään vakuuta luotettavuudellaan siitä huolimatta, että hintaraamiin mahtuu runsaasti tarjontaa.
Melko varmoja Corolloita saa tuohon hintaan keskim. 300 tkm ajettuina ja 87-90 mallisina, mutta ne alkavat olla jo happamia suurin osa, vaikka tekniikka pelaisi.

Onko hyvää, jopa kokemukseen perustuvaa vinkkiä vipata Kaapolle eteenpäin välitettäväksi?
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

W123 ruiskukoneella. Mikäpä muukaan. :wink:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3648
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

GM:n täyskokoisia piilofarmareita 80 luvulta voin suositella. Jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä eikä välitä mitä naapurit ja muut persaukiset autosta ajattelee, niin voiko ihanampaa autoa löytää?

Tuohon hintaan löytyy jo tuurilla hyviäkin, kunhan vaan jaksaa katsella ja kierrellä. Käyttökuluja tietysti kertyy, mutta onpa pikkupiltin turvallista matkustaa kun on rautaa ympärillä puolenkymmenen Ibizan verran. 8)

Luotettavuus on tietysti sellainen asia, mitä on vaikea vaatia miltään tuon hintaluokan kulkineelta. Ameriikanlotjakkeet on niin kauan luotettavia kuin pysyvät kunnossa. :wink:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Carina/Camry farmari vm. n.88-91 tai 700-sarjan farkku-Volvo.

Tuohon hintaan ei turvallista saa, vain enemmän ja vähemmän ei-turvallisia.
Santeri Alkio
Viestit: 2095
Liittynyt: 02.10.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja Santeri Alkio »

Saab 900i 88-91 :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

JuMu S kirjoitti:GM:n täyskokoisia piilofarmareita 80 luvulta voin suositella. Jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä eikä välitä mitä naapurit ja muut persaukiset autosta ajattelee, niin voiko ihanampaa autoa löytää?

Tuohon hintaan löytyy jo tuurilla hyviäkin, kunhan vaan jaksaa katsella ja kierrellä. Käyttökuluja tietysti kertyy, mutta onpa pikkupiltin turvallista matkustaa kun on rautaa ympärillä puolenkymmenen Ibizan verran. 8)

Luotettavuus on tietysti sellainen asia, mitä on vaikea vaatia miltään tuon hintaluokan kulkineelta. Ameriikanlotjakkeet on niin kauan luotettavia kuin pysyvät kunnossa. :wink:
Eli A-mallin farkku-omega? :lol:
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Mitenkähän w201:nen menettelisi. :roll: Tonnin yksilöt voivat olla tosin aika "hyviä". :D
Ehkä toyota corolla... :D
BMW 318d -09
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7175
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Taitaa rahoilleen saada parhaiten vastinetta ostamalla joku 88-91 corolla tai carina. Ja mielellään ruiskukoneellisena... Toyotan kaasarit tahtoo temppuilla miten sattuu vanhemmiten. Ovat lämpimiä ja melkosen varma toimisiakin.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Luotettavuuden kannalta joku Corolla, mutta se ei suojaa sille natiaiselle anna. :( Joten päätyisin farkku-Volvoon. Esimerkki 1, esimerkki 2, esimerkki 3 ja esimerkki 4.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

ysisatanen saappi !
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4393
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Tai sitten lainaat sille rahhaa,saapi ostettua auton :idea: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Hmmm... ketjussa esille tulleet pirssit ovat siintäneet mielessä ainakin puolijauhoisesti, mutta Saappia ei ole tullut ajateltua lainkaan.
Tavallaan saattaisi olla varteenkin otettava vaihtoehto, hinnat ovat näemmä kilometrien ja vuosimallien mukaan aika lailla Corollojen tasolla -noin pikaisesti Nettiautosta vilkaistuna.
9-satasen ei pitäisi olla ainakaan kovin pikkuvikainen vai kuinka on? Itsellä ei moista laitosta ole koskaan ollut, mutta eikös tuossa ovien/helmojen/kaarien ruostuminen sekä vetari- ja laatikkoropleemat ole niitä kuuluisimpia, ainakin kuulopuheiden mukaan. Koneen taas pitäisi olla hyvinkin kestävä. Tiedä sitten todellisuudesta :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Kaapo kirjoitti:Hmmm... ketjussa esille tulleet pirssit ovat siintäneet mielessä ainakin puolijauhoisesti, mutta Saappia ei ole tullut ajateltua lainkaan.
Tavallaan saattaisi olla varteenkin otettava vaihtoehto, hinnat ovat näemmä kilometrien ja vuosimallien mukaan aika lailla Corollojen tasolla -noin pikaisesti Nettiautosta vilkaistuna.
9-satasen ei pitäisi olla ainakaan kovin pikkuvikainen vai kuinka on? Itsellä ei moista laitosta ole koskaan ollut, mutta eikös tuossa ovien/helmojen/kaarien ruostuminen sekä vetari- ja laatikkoropleemat ole niitä kuuluisimpia, ainakin kuulopuheiden mukaan. Koneen taas pitäisi olla hyvinkin kestävä. Tiedä sitten todellisuudesta :shock:
Kaapo puhuu vähän mutta asiaa. Tässä tapauksessa, jossa autossa on tarkoitus kuljettella vauvaa, mitä ilmeisimmin vieläpä vaunuja ynnämuita tarvikkeita, tulee käsittääkseni ysisatkun huonot puolet esille; liian vähän avautuvat ovet sekä ahtaat sisätilat. Varauksin, huono näkyvyys ulos.

Ehdotetuista 700-sarjan Volvo tarjoaa ylivoimasesti parhaat sisätilat. :wink:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Kaapo kirjoitti:9-satasen ei pitäisi olla ainakaan kovin pikkuvikainen vai kuinka on? Itsellä ei moista laitosta ole koskaan ollut, mutta eikös tuossa ovien/helmojen/kaarien ruostuminen sekä vetari- ja laatikkoropleemat ole niitä kuuluisimpia, ainakin kuulopuheiden mukaan. Koneen taas pitäisi olla hyvinkin kestävä. Tiedä sitten todellisuudesta :shock:
Vetarit voipi vaihtaa, ei oo mahoton homma.
Saapin hitsuuttelukaan ei ihan vierasta ole... 8)
Pro HVM
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

900 saappi ehdottomasti. Ruisku on kivempi käytössä. Combissa tilaa riittää ihan hyvin ja luotettavuudeltaan parempaa bensa autoa saa hakea. Kannattaa katella olikos se nyt 87 uudempaan kun taisi ainakin 86 vuosimallissa olla joku lievä suunitteluvirhe mikä tosiaan syö vetoniveliä. Kaverilla oli tällainen '86 900i josta kaikki vetonivelet vaihdettiin kun taas omassa 87 900c:ssä ei ilmennyt 360tkm asti mitään ongelmia vetareissa ja auto oli perheessä lähes uudesta asti! Ruostekkaan ei ole mikään ongelma jos autoa vähänkin hoidettu paremmin mutta ruostuu sekin jos sitä ei pese ja puunaa. Kaveri ajaa tälläkin hetkellä 500eur ostettua 900 joka on käyttöautona todella hyvä ja luotettava. Eipä saapissa juuri muuta kuin jakajan kansi joka kannattaa aina joskus putsata/vaihtaa, ne vetarit jos sattuu huono yksilö, pyöränlaakerit 300tkm paikkeilla ja mahdollinen ruoste. Suosittelisin siis ehdottomasti sitä.

Corolla on yliarvostettu (emännän kaverilla on ja saan koko ajan olla sitä korjaamassa ja mielestäni 700 farkku vulvassa on avuttoman pienet/ahtaat tilat.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Kaikki ehdottaa Corollaa, sehän on pienin Toyotan farmarimalli! Ei kai mikään niistä ole turvallinen mutta isomman voisi vähän olettaa olevan? Vai käsittääkö "Corolla" kaikki Toyotat ja yleensä japanilaiset? :?

Eikö ruisku-Saabistien mukana kuljetettaviin varaosiin kuulu ruiskuboxi (vai mikä mokkula niistä aina menee)? Helmat ei lahoa kun niitä ei varsinaisesti ole.
Viimeksi muokannut PK, 16.5.2006 13:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Wike kirjoitti:Corolla on yliarvostettu (emännän kaverilla on ja saan koko ajan olla sitä korjaamassa ja mielestäni 700 farkku vulvassa on avuttoman pienet/ahtaat tilat.

Hoho! Yksilöitähän ne corollatkin ovat, mutta yleisesti ottaen teknisesti oivallisen luotettavia. No yleistäminen lienee tyhmää, ei muutakun keräämään kaikki corollat (joita ei ole vielä ehditty afrikkaan viemään) ja tekemään tarkkaa faktatutkimusta.

Faktoista vielä sen verran... En tiedä nyt mihin linja-autoon lähdit tuota 745:ta vertaamaan, mutta siitä ja ysisatku saabista ei voi samana päivänä puhua. Seiskaan mahtuu kolme aikuista miestä istumaan taakse hienosti, tavaratila on erittäin tilava, kuskille ja etumatkustajalle on myös vähintään riittävästi tilaa. 200-sarja on hieman ahdas, jo melkein saabin tasoa, missä edessäistuvien olkapäät hankaa toisiaan, pää osuu kattoon, taakse mahtuu sullomalla kolme jos vain pystyy pidättelemään hengitystään. Takajalkatilastahan saabissa ei voi puhuakaan, siihen vielä ne 45° avautuvat ovet... :twisted: :twisted: :twisted: Muutenhan se on loistava auto ja esimerkiksi 2,1 litranen 16 venttiilinen kulkee ihan mielekkäästi.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Wartburg 353 Touring. :idea: Mahtavat sisätilat, ampiaisen luonteen ja äänet omaava mylly, josta saa kutiteltua ähkyä jokainen mopolla ajanut. 8) Jos turvallisuus arveluttaa niin katsokaapa kolari-/ vammautumistilastoja eilisestä Iltalehdestä - hups, Warrea ei näy siellä ensinkään = turvallisempi kuin lähes mikään muu auto. :idea:

Tonnilla saa hyvän Warren - jos yleensä saa ollenkaan. Auton maine ylivoimaisesti turvallisimpana perhe-farkkuna ei ole kestänyt pienen piirin tietona vaikka autoja on hamstrattu systemaattisesti "kitaran kaikukoppa" -fanaatikkojen käyttöön. :( DANG! Laitan oven kiinni ja päätän raporttini täältä tähän. :D
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

HVM kirjoitti:Wartburg 353 Touring. :idea: .... DANG! Laitan oven kiinni ja päätän raporttini täältä tähän. :D
Oho, tuli muuten meleko elävästi tuo tuttu DANG ääni mieleen... Kadulla vielä vähän kaikuu se... :lol:

Joo Warrehan se ois kova, taloudellinenkin vielä. Eilen bongasin taas yhden 353W sedanin, keltainen ruskeilla + punasilla ralliteipeillä. :roll:
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

raul kirjoitti: Yksilöitähän ne corollatkin ovat, mutta yleisesti ottaen teknisesti oivallisen luotettavia. No yleistäminen lienee tyhmää, ei muutakun keräämään kaikki corollat (joita ei ole vielä ehditty afrikkaan viemään) ja tekemään tarkkaa faktatutkimusta.

Faktoista vielä sen verran... En tiedä nyt mihin linja-autoon lähdit tuota 745:ta vertaamaan, mutta siitä ja ysisatku saabista ei voi samana päivänä puhua. Seiskaan mahtuu kolme aikuista miestä istumaan taakse hienosti, tavaratila on erittäin tilava, kuskille ja etumatkustajalle on myös vähintään riittävästi tilaa. 200-sarja on hieman ahdas, jo melkein saabin tasoa, missä edessäistuvien olkapäät hankaa toisiaan, pää osuu kattoon, taakse mahtuu sullomalla kolme jos vain pystyy pidättelemään hengitystään. Takajalkatilastahan saabissa ei voi puhuakaan, siihen vielä ne 45° avautuvat ovet... :twisted: :twisted: :twisted: Muutenhan se on loistava auto ja esimerkiksi 2,1 litranen 16 venttiilinen kulkee ihan mielekkäästi.

No ok, ok, yleistäminen on tyhmää! Olen vaan niin katkeroitunut tuon yhden yksilön takia ettei hermo meinaa kestää yhdenkään corollan näkemistä enään :evil:

Kaverin 700 turbo farkkuun kun ensimmäisen kerran istuin niin kai se vaan tuntui niin ahtaalta. Ainakin se on todella matala sisältä. Mataluus syö esim. takaluukusta paljon tilaa. Vertailukohtana tosin S124 eikä saappi. Olin vaan odottanut että volvossa olisi olut enemmän tilaa ja vanhana saapistina olen erittäin puolueellinen 8) eikä vasta väitteitä kuunnella :twisted: Saapissa ei ole muuta vikaa kuin että se vetää väärästä päästä. :wink: Ruiskuissa saattaa vanhemmiten mennä se ruiskuboksi mutta se maksaa vain n.35eur. Kaasari on ehkä siinämielessä luotettavampi mutta kuluu ja on ikävä ajaa jos ei säädöissä.

Niin eikä se jenkkifarkkukaan huono ole jos vaan hyvässä kunnossa mutta tuolla budjetilla saa sitä kohtalaista etsiä kissojen ja koirien kanssa kun taas vanha saappi tai miksei volvokin on luotettava ja hyvä auto mutta sen verran aliarvostettu että luotettavan pelin saa jo pikkurahalla!
Viimeksi muokannut Wike, 16.5.2006 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
dollarihymy
Jenkki-mies
Viestit: 394
Liittynyt: 28.3.2006 11:34
Paikkakunta: Vapaala city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

JuMu S kirjoitti:GM:n täyskokoisia piilofarmareita 80 luvulta voin suositella. Jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä eikä välitä mitä naapurit ja muut persaukiset autosta ajattelee, niin voiko ihanampaa autoa löytää?

Tuohon hintaan löytyy jo tuurilla hyviäkin, kunhan vaan jaksaa katsella ja kierrellä. Käyttökuluja tietysti kertyy, mutta onpa pikkupiltin turvallista matkustaa kun on rautaa ympärillä puolenkymmenen Ibizan verran. 8)

Luotettavuus on tietysti sellainen asia, mitä on vaikea vaatia miltään tuon hintaluokan kulkineelta. Ameriikanlotjakkeet on niin kauan luotettavia kuin pysyvät kunnossa. :wink:
tää on se oikea valinta :D :D
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tulipa vielä mieleen eräs asia... :roll: Oletko Kaapo miten hyvin perillä päästökaupasta? Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että myyt ässän päästölapun kerran vuoteen tälle Warre-kuskille :arrow: pisnes roilottaa. :D

Asioita kannattaa miettiä monelta kantilta, sinuna minä soittaisin nyt heti sille akalle ja suosittelisin hankkimaan Warren ihan välittömästi. :D
Santeri Alkio
Viestit: 2095
Liittynyt: 02.10.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja Santeri Alkio »

PK kirjoitti: Eikö ruisku-Saabistien mukana kuljetettaviin varaosiin kuulu ruiskuboxi (vai mikä mokkula niistä aina menee)? Helmat ei lahoa kun niitä ei varsinaisesti ole.
DI-kasetin simahtaminen on suorasytytyksellä varustettujen uudempien, lähinnä 9000 mallien, sekä 9-5 mallien kiusa. Näissä sitä ei ole.

Ysisatasessa on samat vaivat yleisesti, mitä nyt tuon hintaluokan ja ikäluokan autoissa yleisestiki.

Bensapumppu lakkaa toimimasta joskus täydestä vauhdista nimimerkillä kokemusta on. Tarkasta, että se on vaihdettu lähimenneisyydessä.
Vaihdelaatikko toimii, ellei vaihteet hypi päältä, eikä ulinaa kuulu.
Ihan tukeva auto hintaluokassaan, tosin ulkonäkö... :? :oops:

Kyllä ne lastenvaunut menee tavaratilaan mallikkaasti, kun valitsee sen Combi Coupe mallin, eli 5-ovisen. :wink:
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Haikara kirjoitti:
DI-kasetin simahtaminen on suorasytytyksellä varustettujen uudempien, lähinnä 9000 mallien, sekä 9-5 mallien kiusa. Näissä sitä ei ole.

Ihan tukeva auto hintaluokassaan, tosin ulkonäkö... :? :oops:

Kyllä ne lastenvaunut menee tavaratilaan mallikkaasti, kun valitsee sen Combi Coupe mallin, eli 5-ovisen. :wink:
Kaverin mekaanisella ruiskulla olevasta vanhasta 900 meni kyllä pariin otteeseen se elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö jota ehkä joku ruiskupoksiksi mieltää, mutta itse ruiskuhan on siis mekaaninen.

Ulkonäköhän on päätähuimaava 8)

Combin takaluukku on yllättävän iso! Tosin jos kori on päässyt happanemaan tarpeeksi niin sen väätöjäykkyys on niin heikko että luukku pongahtaa auki kovasti kurvaillessa jos se ei ole lukossa :lol: (kokeiltu)
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Jos järkipelin haluaa niin eipä liene vaihtoehtoja?

-88-92 Carina 1.6twincam koneella!
Viimeksi muokannut Jube, 16.5.2006 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=736140
kaikkihan tämän varmaan jo kahto, ei warkku mutta boxi katolle ja menoks
Wike kirjoitti: Corolla on yliarvostettu (emännän kaverilla on ja saan koko ajan olla sitä korjaamassa ja mielestäni 700 farkku vulvassa on avuttoman pienet/ahtaat tilat.


tästä olen melkein samaa mieltä, paitsi että
- corolla on varma käyttöauto ja 1000 eukolla saa jo valita hyvistä
- 700 sarjan volvo on niin tilava että siihen voi saada arava rahotuksen :!:

itellä oli tuommonen seitenneliskanttinen farkku vm-91 tdic tippa tulee vieläkin muistelee oli se niin hyvä auto.
mietippä semmonen tilanne emäntä+2 sen kaveria kaupungilla soppailemassa abaut 5h. matkassa mukana yhdet kaksostenrattaat ja yhet tavalliset.
kaksosten rattaat mahtu pitkittäin seiskan takaluukkuun ja tavalliset siihen viereen plus tietenkin kaikki ostokset n.15 pussia alennusmyynti roinaa.
saabilla ei oo koskaan ollu lähellekkään yhtä tilavaa mallia.

Kuva




:lol: :lol: :lol: :lol:
jamku
TV:stä tuttu
Viestit: 74
Liittynyt: 06.11.2005 21:16
Paikkakunta: Karstula

Viesti Kirjoittaja jamku »

kukaan ei oo vielä ehottanu volkkaria :oops: kakkoskoppasia golffeja ja jettoja saa jo luvattoman halvalla, saa vähän ajomukavuuttakin siihen corollaan ja carinaan nähden ja jää vielä pari satkua bensarahaakin :wink:
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Täytyypä katsastella vielä ketjun ja asiantuntevien mielipiteiden karttumista, näyttävät Volvo, Saappi ja Tojo olevan pinnalla.
Saattaapi näistä löytyä se oikea, valintahan on lopullisesti ostajan itsensä.

Luonnolisesti tuon hintaluokan farkku-Volvot olevan pääasiassa 2-litraisia perusgeeälliä ja kohtuukuntoisen oloisia, mutta tietenkin reilusti ajettuja.
Toisaalta, eikös B20 (?) kone ole aika tavalla pomminkestävä laitos :shock: samoin voimansiirto, jos vaan kori on kunnossa?
Itsellä on ollut 245 farkku ja 740 turbo, mutta molemmat niin vähän aikaa, että pikkuvioista saati kokonaiskestävyydestä ehtinyt kertyä minkäänlaista kokemusta.

Aiemmin mainitusta Saabin aliarvostuksesta - ja siten myös suhteellisen edullisesta hinnasta kuntoon nähden - tuli mieleen sellainenkin peli kuin Fiat. Jos sattuisi sattuisi hyvä yksilö, niin noinkohan se olisi täysin huti valinta :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Kaapo kirjoitti: tuli mieleen sellainenkin peli kuin Fiat. Jos sattuisi sattuisi hyvä yksilö, niin noinkohan se olisi täysin huti valinta :shock:
Fiat on mitä mainioin valinta, jos tykkää korjailla auton sähkövikoja.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

XUX63 kirjoitti:ysisatanen saappi !
Saappihan se oikea valinta on.
99 tai 900.

Kahdella on tullut kärrättyä pitkät pätkät erittäin mukavasti ja luotettavasti.
Turvallinenkin on, vanhanakin vielä. On testattu 8)
Eikä tarvii talvella raapia laseja, sillä välin kun on turvavyön kiinnittänyt ja tupakin sytyttänyt, on ikkunat jo auki.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”